3.8.19

مزدور پیشین عضو سپاه پاسداران و مخبر اطلاعات سپاه در اقلیم کردستان شناسایی شد منتظر اطلاعات بیشتر در روزهای آیند باره ای این بیمار روانی


و از این هم بگذریم نحویی برخوردش مثل فرهنگ  بسیجیهای بی فرهنگ میباشد
مزدور پیشین عضو سپاه پاسداران و مخبر اطلاعات سپاه در اقلیم کردستان شناسایی شد منتظر اطلاعات بیشتر در روزهای آینده در باره ای این بیمار روانی  . فرد نامبرده مبتلا به بیماری روانی میباشند  ،  این اطلاعاتی به درخواست باند مخفی وزارت طلاعات و با هزینه ای کونسولگری رژیم آخوندی برای تجسسی به کوبانی فرستاده میشود اما یه په گه این مزدور اطلاعاتی را کشف و دستگیر میکنند و سپس چون کرد بوده به اقلیم کردستان بازگردانه میشوند.  و متظر اطلاعات بیشتر در باره ای این  مزدور خودفروخته باشید

آرام مرادی اهل منطقه ای جوانرود که از پیش عضو بخش مخفی و خبرچین اطلاعات سپاه بودند در این منطقه کم کم مورد اعتماد  اطلاعات  سپاه قرار میگیرد و بر اساس خط و نشان وزارت اطلاعات و متاسفانه مصالح بعضی از سران احزاب کرد که در این چهارچوب قرار گرفته است این است که شخص نامبرده بعنوان مخبر و بعنوان کسی بتواند دامن بزند به جنگ میان کرد به کرد توسط اطلاعات سپاه پیش از اینکه از ایران خارج بشود  آموزشهای لازم در رابطه با تحریک و تهمت به احزاب و دروغپردازی نیز به این مزدور تخریبی  داده شده است. در تاکتیک وزارت اطلاعات  این است که هرچی مخالفینش به جان هم به افتند بهتر و راحتر میتوانند بر مخالفین خویش پیروز بشوند. مطئنا این شخص تنها نیست بلکه یک باند مخصوص هستند که توسط اطلاعات سپاه برای تخریب به اقلیم کردستان فرستاده شده اند.
مرادی که زیر دست بخش اطلاعات سپاه و کسی بوده از نزدیکان آن زمان فتح الله امینی عضو پیشین اطلاعات سپاه در روانسر و  زیر نظر فردی دیگر با نام مستعار علی امیر موسویان که وارد هر کدام از شهرهای کردستان میشوند اسم و رسم خاصی برای خویش انتخاب میکنند و در جوانرود بعنوان یا امام شناخته شده است با باند حاجی قدرت  بیشتر کارشان اشراف بر مسائل کردها و احزاب کرد میباشد که  شخص نامبرده یعنی مرادی اهل منطقه ی جوانرود بعنوان کسی که مورد اعتماد علی موسویان قرار گرفته و امروز در اقلیم کردستان به دلایل اختلاف احزاب کرد  با هم  دیگر این شخص مزدور برون مرزی اطلاعات سپاه  عضو باند آقای مصطفی هجری شده اند. مرادی که در پادگانی در منطقه ای سرسار در پاوه بنام پایگاه حمزه سید الشهدا آموزشهای تخریبی را دیده است در عین حال توسط فرمانده اطلاعایش این مرادی جوادرودی فردی روانی و دارای احساساتی بیجا و بیمار اختلالات شخصیتی معرفی شده است که اطلاعات سپاه این با ۲۳ نفر دیگر را بعنوان مامور تخریبی به اقلیم کردستان فرستاده شده اند.  اول این مزدور با اتحاد شورشگران کردستان بودند بعداز این چون احزاب کرد در اقلیم کردستان پر شده از نفوذی اطلاعاتی این فرد نیز در آنجا برای امرار معاش خویش دست به تخریب میزنند میان احزاب..این را فراموش نکنید که این فرد پیش از این در منطقه ای جوانرود  برای اطلاعات سپاه مشغول فروش موادمخدر بوده است پیش.. این فرد با همکاری یکی از فامیلهای نزدیک مادرش که در اطلاعات سپاه مشغول به کار میباشد به نام حبیب بیشتر تشویق به رفتن به اقلیم کردستان شده است و قرار بر این است مسائل مالی و تریاکش نیز تامین بشود در اقلیم کردستان.
این مزدور خودفروخته نه یک جاسوس تخریبی میباشد بلکه یک بیمار مبتلا به جنون حاد روانی نیز هستند
منتظر اطلاعات بیشتر باشین .
با سلام من وقتیکه وب سایت شما را دیدم  متوجه شدم که فردی را افشا نموده اید و من هم میخوام توضیحاتی در این رابطه برای شما ارسال کنم شاید به نفعتان باشد. لطفا نام بنده را پیش خودتون محفوظ نگهدارید با تشکر .. دوست عزیز شخص نامبرده در پادگانی در مطقه ی پاوه به نام سرسار در نزدیکی خانقا آموزشهای لازم را دیده است تنها نیستند بلکه نزدیک به ۲۳ تا ۳۰ نفر هستند که توسط سپاه قدس برای ماموریت  نرم برای تجسسی علیه احزاب برای نفوذی به  درون احزاب به خارج مرزهای ایران فرستاده شده اند.
من شخصا خانواده این شخص را میشناسم و  تمام کارهای این مرادی زیر نظر مستقیم اعضایی مخفی سپاه قدس میباشد در اقلیم کردستان سپاه قدس نفرات خاص خودش دارد و آزادانه در تردد هستند و بعضی زیر نام شرکت ایرانی و بعضی زیر نام کونسولگری  هر یکی زیر نامی اینها بیشتر تحرکات احزاب کرد را زیر نظر دارند و به همین دلیل افرادی به ظاهر کردستانی و وطنپرست در داخل آموزش میدهند به خارج بخصوص به اقلیم کردستان میفرستند به این افراد آموزش داده میشود که برای تخریب و درست نمودن بی اعتمادی میان اعضای حزب و در صدد هستند در اختلافات احزاب سواستفاده کنند به نفع رژیم آخوندی . 
و تشکر ..

روابط مرادی با حاج طوسی  روابطی سکسی بوده




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar