20.1.20

علیه صدور حکم قرون وسطایی #اعدام برای #هوشمند_علیپور، سریعا باید اعتراض کنیم!




علیه صدور حکم قرون وسطایی #اعدام برای #هوشمند_علیپور، سریعا باید اعتراض کنیم!
نگذاریم دستگاه قضایی جمهوری اسلامی جان #هوشمند_علیپور را بگیرد!

اداره اطلاعات شهر سنندج و قاضی شعبه اول دادگاه انقلاب سنندج با توجه به مستنداتی که این اداره از اعترافات اجباری صورت گرفته از هوشمند علی پور که توأم با شکنجه و تهدیدات مداوم او بوده، در شکنجه گاه و بیدادگاه های خود، بوسیله شکنجه گرانش حکم اعدام هوشمند علیپور را صادر کرده اند. حکمی که نه تنها در چهارچوب هیچ قانون و موازین حقوق بشری گنجانده نمی‌شود بلکه فاقد ارزش و اعتبار نیز می باشد.

اگر دستگاه قضایی و اداره اطلاعات و قاضی پرونده تصمیم به گرفتن جان هوشمند گرفته‌ اند، مسلما با واکنش‌ های اعتراضی گسترده ای در سطح جهان روبه‌رو خواهند شد و این اقدام به قتل عمد جمهوری اسلامی برای هیچ انسان آزاده و سازمانهای مدافع حقوق بشر در ایران و دنیا قابل توجیه و قبول واقع نخواهد شد.

مردم آزادیخواه سراسر دنیا، علیه این حکم ظالمانه اعدام هوشمند خواهند ایستاد و نخواهند گذاشت جمهوری اسلامی به این راحتی جان یک انسان را بگیرد.

وظیفه انسانی هر یک از ماست که به هر شکل می‌توانیم به این حکم اعتراض و خواهان لغو فوری مجازات اعدام #هوشمند_علیپور شویم.

"هه ژارعلیپور"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ایران از نظر امنیت اجتماعی دارد به نا امن ترین کشور جهان تدیل میشود هیچ امنیتی در ایران وجود ندارد و دولت یا ساکت شده و یا دولت خودش از این نا امنی اجتماعی حمایت میکندو

  ایران از نظر امنیت اجتماعی دارد به نا امن ترین کشور جهان تدیل میشود هیچ امنیتی در ایران وجود ندارد و دولت یا ساکت شده و یا دولت خودش از ای...