18.1.20

یونس رحمتی #خرم_آباد #لرستان از مزدوران و آدم فروشان اداره اطلاعات این مزدور در خانواده ای مزدور پرور متولد شده است و تمامی خانواده وی از مزدوران حکومتی اداره اطلاعات و سپاه میباشند و خود این فرد هم در تجمعات به منظور شناسایی معترضین همواره حضور دارد. رحمتی همچنین در یکی از پتروشیمی های بندر ماهشهر فعالیت میکند و در اعتراضات نیشکر هفت تپه حضور داشت و بسیاری از کارکنان معترض را شناسایی و اطلاعات آنها را در اختیار نهادهای امنیتی اطلاعاتی قرار داد. مزدور نامبرده ساکن لرستان، خرم آباد بخش زاغه روستانی گلدره میباشد.


یونس رحمتی #خرم_آباد  #لرستان
از مزدوران و آدم فروشان اداره اطلاعات
این مزدور در خانواده ای مزدور پرور متولد شده است و تمامی خانواده وی از مزدوران حکومتی اداره اطلاعات و سپاه میباشند و خود این فرد هم در تجمعات به منظور شناسایی معترضین همواره حضور دارد.
رحمتی همچنین در یکی از پتروشیمی های بندر ماهشهر فعالیت میکند و در اعتراضات نیشکر هفت تپه حضور داشت و بسیاری از کارکنان معترض را شناسایی و اطلاعات آنها را در اختیار نهادهای امنیتی اطلاعاتی قرار داد.
مزدور نامبرده ساکن لرستان، خرم آباد بخش زاغه روستانی گلدره میباشد.
همراه: 
09306990663
🔸هشدار به همه سرکوبگران: فصلی عوض شد و تا دیر نشده دست از سرکوب بردارید تا شاید بخشیده شوید! براندازی نزدیک است! 

🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ترور بیولوژیک ترانه علیدوستی!؟ جمهوری اسلامی ترانه علیدوستی را ترور بیولوژیکی نموده است

  ترور بیولوژیک ترانه علیدوستی!؟ جمهوری اسلامی ترانه علیدوستی را ترور بیولوژیکی نموده است #ترانه_علیدوستی از پیشتازان حمایت از جنبش #زن_زن...