15.2.20

نصرالله رشنو #درود #لرستان #اختصاصی راسویاب کاندیداهای جنایتکار مجلس را بشناسید کاندیدای انتخابات مجلس از دورود این مزدور از کارمندان اداره اطلاعات استان لرستان و از بازجویان اداره اطلاعات و از جمله کسانیست که در اعدام های دهه ۶۰ و همچنین دهه ۷۰ دست داشته است و از دستورات آخوند قاتل و جنایتکار رئیسی تبعیت میکرده است. وی در این سالها همچنین مسئول گزینش اداره اطلاعات استان بوده است. این مزدور همچنین درطی سالیان گذشته در سمت های مختلف از جمله فرماندار اسبق دورود، رئیس هیات نظارت دورود، معاون استاندار و معاون ستاد مرکزی رئیسی در امور بازنشستگان کشوری و لشگری به مزدوری اشتغال داشته است. آدرس: خرم آباد همراه: ‌09161629054 اطلاعات تکمیلی را در اختیار راسویاب قرار دهید. 🔸هشدار به همه سرکوبگران: فصلی عوض شد و تا دیر نشده دست از سرکوب بردارید تا شاید بخشیده شوید! براندازی نزدیک است! 🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی 🆔@Kashef_Rasu 🆔@Rasuyab


نصرالله رشنو  #درود #لرستان
#اختصاصی راسویاب
کاندیداهای جنایتکار مجلس را بشناسید
کاندیدای انتخابات مجلس از دورود
این مزدور از کارمندان اداره اطلاعات استان لرستان و از بازجویان اداره اطلاعات و از جمله کسانیست که در اعدام های دهه ۶۰ و  همچنین دهه ۷۰ دست داشته است و از دستورات آخوند قاتل و جنایتکار رئیسی تبعیت میکرده است. وی در این سالها همچنین مسئول گزینش اداره اطلاعات استان بوده است.
این مزدور همچنین درطی سالیان گذشته در سمت های مختلف از جمله فرماندار اسبق دورود، رئیس هیات نظارت دورود، معاون استاندار و معاون ستاد مرکزی رئیسی در امور بازنشستگان کشوری و لشگری به مزدوری اشتغال داشته است.
آدرس: خرم آباد
همراه:
‌09161629054

اطلاعات تکمیلی را در اختیار راسویاب قرار دهید.

🔸هشدار به همه سرکوبگران: فصلی عوض شد و تا دیر نشده دست از سرکوب بردارید تا شاید بخشیده شوید! براندازی نزدیک است! 

🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar