18.2.20

با توجه به مرگ چند هموطن بی سرپناه در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر سرما و یخ زدگی و فجایع انسانی و اجتماعی در سراسر میهن: 🔻مردم، لطفاً به امید کمک مسئولان و دستگاههای اجرایی دلخوش نباشید و خود به کمک افراد بی خانمان و کارتن خواب ها بشتابید. 🔻با توجه به سرمای شدید در اکثر نقاط ایران و گزارش مرگ چندین بی خانمان در ۲۴ ساعت گذشته، از مردم تقاضا داریم که به کمک بی سرپناهان و کارتن خوابها بشتابند. 🔻تهران ۱۵ هزار کارتن خواب دارد و این در حالی است که گرمخانه های پایتخت تنها گنجایش میزبانی از ۳ هزار بی خانمان را دارند. یخ زدگی و مرگ در کمین ۱۲ هزار کارتن خواب است. 🔻۱۵ درصد آنان را زنان بی خانمان تشکیل می دهند. 🔻کارتن خواب ها تقریبا در تمام مناطق پایتخت حضور دارند اما تجمع آنها بیشتر در نقاط بی دفاع شهری مشاهده می شود. در برخی نقاط شهر مانند دروازه غار، فرحزاد، خاک سفید، این افراد بیشتر حضور دارند. 🔵جمعی از پرسنل نیروی هوایی ارتش( افسران و درجه د ار ان برانداز)


با توجه به مرگ چند هموطن بی سرپناه در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر سرما و یخ زدگی و فجایع انسانی و اجتماعی در سراسر میهن:
 🔻مردم، لطفاً به امید کمک مسئولان و دستگاههای اجرایی دلخوش نباشید و خود به کمک افراد بی خانمان و کارتن خواب ها بشتابید.
🔻با توجه به سرمای شدید در اکثر نقاط ایران و گزارش مرگ چندین بی خانمان در ۲۴ ساعت گذشته، از مردم تقاضا داریم که به کمک بی سرپناهان و کارتن خوابها بشتابند.
🔻تهران ۱۵ هزار کارتن خواب دارد و این در حالی است که گرمخانه های پایتخت تنها گنجایش میزبانی از ۳ هزار بی خانمان را دارند. یخ زدگی و مرگ در کمین ۱۲ هزار کارتن خواب است.
🔻۱۵ درصد آنان را زنان بی خانمان تشکیل می دهند.
🔻کارتن خواب ها تقریبا در تمام مناطق پایتخت حضور دارند اما تجمع آنها بیشتر در نقاط بی دفاع شهری مشاهده می شود. در برخی نقاط شهر مانند دروازه غار، فرحزاد، خاک سفید، این افراد بیشتر حضور دارند.
🔵جمعی از پرسنل نیروی هوایی ارتش( افسران و درجه د ار ان برانداز)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar