4.2.20

شمخانی: «من مسئول امنیت کشور هستم...برای چه می ترسیم؟ بساط حفاظت شخصیت ها را باید جمع کنیم، ما حفاظت شخصیت ها نداریم،...من مسجد می‌روم، پارک می روم، کوه می روم، تنها و با مترو می روم و هیچ مشکلی هم ندارم




شمخانی: «من مسئول امنیت کشور هستم...برای چه می ترسیم؟ بساط حفاظت شخصیت ها را باید جمع کنیم، ما حفاظت شخصیت ها نداریم،...من مسجد می‌روم، پارک می روم، کوه می روم، تنها و با مترو می روم و هیچ مشکلی هم ندارم
فقر و فساد و اختلاس و چپاول و ... بیداد می کند، نفت و سایر سرمایه های خدادادی در نظام آخوندی بر باد رفت. کودکان از عنفوان کودکی آشغال یابی را فرا می گیرند، مقامات می گویند که هیچی!! نداریم. کاروان حفاظتی خودروها و بادیگاردها را ببینید!!
هرگونه اطلاع از فساد مقامات دولتی، خودرو و پلاک آنها، نوع خودروهای اسکورت حفاظتی، محل های رفت و آمد،‌ املاک و دارایی ها، وضعیت آقازاده ها با اسم و مشخصات و ... جمع آوری کرده و در اختیار راسویاب قرار دهید.
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ترور بیولوژیک ترانه علیدوستی!؟ جمهوری اسلامی ترانه علیدوستی را ترور بیولوژیکی نموده است

  ترور بیولوژیک ترانه علیدوستی!؟ جمهوری اسلامی ترانه علیدوستی را ترور بیولوژیکی نموده است #ترانه_علیدوستی از پیشتازان حمایت از جنبش #زن_زن...