12.2.20

سید هادی منصوری #مشهد #خراسان_رضوی سید هادی منصوری قاضی شعبه چهارم دادگاه انقلاب مشهد بازپرس اسبق شعبه ۹ دادسرای فرهنگ و رسانه و سرپرست اسبق دادسرای ناحیه ۳ در تهران بوده است. این قاضی جنایتکار، علاوه بر جنایت های بیشمار، اخیرا نیز در بیدادگاهی در مشهد که وی ریاست آنرا بر عهده داشت هشت تن از فعالین مدنی را به احکام سنگین و زندان های طویل المدت محکوم کرده است. این مزدور همچنین در گذشته نیز در منصب قضاوت، احکام سنگینی را برای افرادی تحت عنوان خودساخته «فعالیت تبلیغی علیه نظام» ، « عضویت در گروه های معاند» ، « توهین به مقدسات» و « اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت ملی » صادر نموده است. آدرس: مشهد اطلاعات تکمیلی از این مزدور را در اختیار راسویاب قرار دهید. 🔸هشدار به همه سرکوبگران: فصلی عوض شد و تا دیر نشده دست از سرکوب بردارید تا شاید بخشیده شوید! براندازی نزدیک است! 🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی 🆔@Kashef_Rasu 🆔@Rasuyab


سید هادی منصوری  #مشهد #خراسان_رضوی
سید هادی منصوری
قاضی شعبه چهارم  دادگاه انقلاب مشهد
بازپرس اسبق شعبه ۹ دادسرای فرهنگ و رسانه و سرپرست اسبق دادسرای ناحیه ۳ در تهران بوده است. 
این قاضی جنایتکار، علاوه بر جنایت های بیشمار، اخیرا نیز در بیدادگاهی در مشهد که وی ریاست آنرا بر عهده داشت هشت تن از فعالین مدنی را به احکام سنگین و زندان های طویل المدت محکوم کرده است.
این مزدور همچنین در گذشته نیز در منصب قضاوت، احکام سنگینی را برای افرادی تحت عنوان خودساخته «فعالیت تبلیغی علیه نظام» ، « عضویت در گروه های معاند» ، « توهین به مقدسات» و « اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت ملی » صادر نموده است.
آدرس: مشهد
اطلاعات تکمیلی از این مزدور را در اختیار راسویاب قرار دهید.
🔸هشدار به همه سرکوبگران: فصلی عوض شد و تا دیر نشده دست از سرکوب بردارید تا شاید بخشیده شوید! براندازی نزدیک است! 

🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar