24.5.20

شناسایی کنید! دو مزدور ناجا از ماموران ۱۱۰ انتظامی شهدا تهران جوانی را در یکی از کوچه ها بشدت مورد ضرب و شتم قرار دادند. هرگونه اطلاعات و مشخصات از این فرد را در اختیار راسویاب قرار دهید. 🔸هشدار به همه سرکوبگران: فصلی عوض شد و تا دیر نشده دست از سرکوب بردارید تا شاید بخشیده شوید! براندازی نزدیک است! 🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی 🆔@Kashef_Rasu 🆔@Rasuyab



شناسایی کنید!

دو مزدور ناجا از ماموران ۱۱۰ انتظامی شهدا تهران جوانی را در یکی از کوچه ها بشدت مورد ضرب و شتم قرار دادند.
هرگونه اطلاعات و مشخصات از این فرد را در اختیار راسویاب قرار دهید.

🔸هشدار به همه سرکوبگران: فصلی عوض شد و تا دیر نشده دست از سرکوب بردارید تا شاید بخشیده شوید! براندازی نزدیک است! 

🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

نشانه های پایانی حکومتی که غرق در بحران است
🔻شورش معتادان در کمپ اخوان صفادشت استان تهران
🔻صدها نفر از آسیب دیدگان اجتماعی که در این کمپ نگهداری می شدند در یک حرکت اعتراضی هماهنگ اقدام به فرار از کمپ نمودند

حوالی ساعت ۳ بعدازظهر امروز صدها تن از آسیب دیدگان اجتماعی این نظام جنایتکار که در کمپ اخوان صفادشت از توابع شهر ملارد استان تهران مستقر بودند بدلیل وضعیت اسفناک بهداشتی و معیشتی این کمپ اقدام به فرار نمودند.
این کمپ توسط نیروی انتظامی حفاظت می شد و علیرغم اینکه چندین اکیپ حفاظت و گشت از ستاد فرماندهی انتظامی غرب تهران در منطقه بودند ساکنین کمپ اقدام به فرار نمودند.
به گفته شاهدان، در حال حاضر هیچ معتادی در داخل کمپ وجود ندارد و به نظر می رسد که تمامی آنان موفق به فرار شده اند.
این کمپ صدها آسیب دیده اجتماعی را در خود جا داده و ظرفیت آن تقریبا در حال کامل شدن بود. ارزیابی های اولیه حاکیست که تعداد کسانی که اقدام به فرار از این کمپ نموده اند نزدیک به ۱۰۰۰ تن باشند.
انتظامی غرب تهران تلاش کرد تا با محاصره منطقه اقدام به دستگیری آنان نماید ولی بدلیل نافرمانی پرسنل انتظامی و نداشتن امکانات لازم، تاکنون موفق به دستگیری کسی نشده اند.
انتظامی غرب تهران از شهرستانهای غرب تهران خواسته است که اکیپ های امداد خود را به محل کمپ اعزام کنند. اقدام امروز ساکنان کمپ اخوان باعث بهم ریختگی سیستم انتظامی غرب استان تهران شده است.
فرار آسیب دیده های اجتماعی از یک کمپ حفاظت شده بیانگر عجز و درماندگی نیروهای سرکوبگر نظام است که حتی قادر به حفاظت از آنان نیز نیست.
بهم ریختگی در بین سلسله مراتب فرماندهی ناجا و نافرمانی پرسنل در صحنه از دستورات مافوق، نشان می دهد که شیرازه امور از دست فرماندهان نظامی و امنیتی خارج شده است.
کمپ اخوان در صفادشت از توابع شهر ملارد واقع شده است و از مجموعه های اداره بهزیستی دستگاه قضاییه میباشد که در سال 1392 راه اندازی شد و گنجایش 1500 نفر را دارد. 
همه آسیب دیده های اجتماعی که در طرح های انتظامی در تهران و شهرستانهای غرب دستگیر میشوند را به این کمپ منتقل میکنند. این کمپ به شکل زندان است و فاقد استاندارهای بهداشتی و رسیدگی های اولیه به ساکنین کمپ می باشد.

🔴 #ویروس_کرونا را به طناب دار این نظام تبدیل کنیم.
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ایران از نظر امنیت اجتماعی دارد به نا امن ترین کشور جهان تدیل میشود هیچ امنیتی در ایران وجود ندارد و دولت یا ساکت شده و یا دولت خودش از این نا امنی اجتماعی حمایت میکندو

  ایران از نظر امنیت اجتماعی دارد به نا امن ترین کشور جهان تدیل میشود هیچ امنیتی در ایران وجود ندارد و دولت یا ساکت شده و یا دولت خودش از ای...