27.8.19

بر اساس اخباری که بدست ما رسیده است روزنامه نگاری که همراه جواد ظریف بوده و قرار است از کشور سوئد تقاضایی پناهندگی بکنند این احتمال وجود داشته بشد یک تاکتیک اطلاعاتی باشد برای لابی گری و بدستور خود جواد ظریف چنین کاری کرده باشد.



بر اساس اخباری که بدست ما رسیده است روزنامه نگاری که همراه جواد ظریف بوده و قرار است از کشور سوئد تقاضایی پناهندگی بکنند این احتمال وجود داشته باشد یک تاکتیک اطلاعاتی باشد برای لابی گری و بدستور خود جواد ظریف چنین کاری کرده باشد.
نام این روزنامه نگار که میتواند تریتا پارسی جدید بشود و لابی جدید رژیم بشود  اتمیر توحید فاضل میباشد که پروژی جدید وزارت اطلاعات میباشد.
این روزنامه نگار فردا در یکی از نهادهای دولتی و یا در صف روزنامه نگاران سوئد دست به کار میشوند و بعنوان لابی رژیم علیه نیروهای مخالف رژیم مقیم سوئد دست بکار خواهند شد . باید هرچی زودتر ماهیت این پناهندگان قلابی و مامورین اطلاعاتی برای همگان افشا بشود.
این نوعی از انواع تاکتیکهای دستگاه اطلاعات آخوندها بوده و هست باید هشیار بود. ما در گذشته تجربیاتی داریم که رژیم آخوندی خیلی از مزدورانش زیر نام پناهندگی سیاسی به اروپا و آمریکا اعزام نموده اند لاکن در آخر مامور رژیم از آب در آمدند. اگر بخواهیم به نمونه ها اشاره کنیم . و نمونه زیاد و فراوان میباشد میتوانید به مزدور رژیم در فرانسه در همین سایت نگاه کنید و دائم وارت اطلاعات و اطلاعات سپاه از خیلی وقتها از این تاکتیکها استفاده نموده اند و نمونه به خروار است در این زمینه


واشنگتن پست: خبرنگار ایرانی همراه ظریف گفته تقاضای پناهندگی از سوئد می کند

امیر توحید فاضل دبیر سیاسی خبرگزاری موج و عضو ارشد هیات همراه جواد ظریف در سفر بە اروپا!

جمهوری اسلامی همانند کرە شمالی، با تهدید خانوادە کارمندان خود از فرار آنها جلوگیری می کند.

نارضایتی در سطح حکومت بسیار بالاست. بالاخرە همە باید راه پیوستن بە مردم را در پیش بگیرند.

جمهوری اسلامی از ترس فرار افراد بیشتر بە خانوادە روزنامەنگاران حکومتی فشار زیادی وارد کردە

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar