17.12.20

حالا به بینیم نفیسه کوهنورد پرستویی حرفه ای وزارت اطلاعات و خبرنگار اطلاعاتی و نفوذی وزارت اطلاعات کیست؟










 حالا به بینیم نفیسه کوهنورد پرستویی حرفه ای وزارت اطلاعات و خبرنگار اطلاعاتی و نفوذی وزارت اطلاعات کیست؟

نفیسه کوهنورد مزدور صادراتی اطلاعات سپاه مقیم لندند (زاده ۱۶ دی ماه ۱۳۵۶ ارومیه) خبرنگار و روزنامه‌نگار و عضو مخفی سپاه قدس ایرانی است. وی در بخش فارسی بی‌بی‌سی فعالیت می‌کند؛ و هم‌اکنون در لندن انگلیس است. کوهنورد  بطور خصوصی شیش سال پرستویی کرده و چندین جوان ایرانی و چندین فرد مخالف را در ترکیه به دام نیروهای امنیت ایران انداخته است. در روزنامه‌های شرق، همشهری، ایران و شبکه سی‌ان‌ان ترک در تهران سابقه خبرنگاری داشته و از سوی روزنامه همشهری به عنوان خبرنگار اعزامی همشهری به ترکیه سفر کرد و پس از مدتی به عنوان مسئول صفحه سیاست خارجی همشهری منصوب شد. در چند سال اخیر وی همواره از سوی منتقدان به عنوان حامی پروپاگاندای رسانه ای جمهوری اسلامی متهم بوده است.[


 نفیسه کهنورد در چندین عملیات پرستوهای وزارت اطلاعات در ترکیه علیه مخالفین مبادرت کرده و یکی از کسانی بوده که روابط وزارت اطلاعات با بندهای موادمخدر فروش و مافیای موادمخدر وصل کرده است۱]

نفیسه کوهنورد در عراق با هادی العامری دیدارهای محرمانه داشته است . نفیسه کوهنورد عضو زنان هوشمند وزارت اطلاعات بوده و مرکز آموزش زنان هوشمند در خرم آباد و تهران است زیر نظر مستقیم وزیر اطلاعات.

نفیسه کوهنوردزادهٔ۱۶ دی ۱۳۵۶

ارومیه محل زندگی لندن ملیت ایرانیتحصیلاترشته مدیریت اطلاعاتی حرفه ای بازرگانی درخدمت نظام جهل محل تحصیلدانشگاه جاهل بهشتی پیشه خبرنگار و روزنامه‌نگارکارفرماشرق، همشهری، ایران، شبکه سی‌ان‌ان ترک و بخش فارسی بی‌بی‌سی نفیسه کوهنورد در عراق مخفیانه با قاسم سلیمانی دیدارهای انجام داده است و از سوی پاه پاسداران پول حقوق ماهیانه دارند. به گفته عقید خلف نفیسه روابط نامشروع با هریک از هادی العامری و ابومهدی امهندس داشته است.

مزدور صادراتی اطلاعات سپاه مقیم لندن خبرنگار و روزنامه‌نگار و عضو مخفی سپاه قدس ایران.

در بخش فارسی پی‌پی‌سی فعالیت می‌کند. هم‌اکنون در لندن انگلیس مقیم است.

#نفیسه_کوهنورد شش سال پرستوی مخفی بوده و چندین جوان ایرانی و چندین فرد مخالف را در ترکیه به دام نیروهای امنیتی انداخته.

در چند سال اخیر همواره از سوی منتقدان به عنوان حامی پروپاگاندای رسانه ای جمهوری اسلامی متهم بوده.

#نفیسه_کوهنورد در عراق با هادی العامری از سران گروهک حشدالشعبی دیدارهای محرمانه داشته.

کارفرمایان: شرق، همشهری، ایران، شبکه سی‌ان‌ان ترک و بخش فارسی پی‌پی‌سی

نفیسه کوهنورد به زبان‌های: فارسی، انگلیسی، ترکی استانبولی و ترکی آذربایجانی مسلط است. وی تحصیلات اش را در دانشگاه شهید بهشتی تهران در رشته مدیریت بازرگانی گذرانده و با ترجمه مقاله‌ای دربارهٔ رجب طیب اردوغان (اردیبهشت ماه ۱۳۸۱) در روزنامه همشهری قدم در خانواده رسانه و خبر گذاشت. قرار است با همکاری هادی العامری مستنتی بسازد به نفع حشد الوحشی.  #iranianmullahterroristregime  #ayatollahcorona_viruses 

https://iranianagents.wordpress.com



هوش سالی چگنی متولد 1346 برابر با 1967 که  47 سال سن دارند و بر اساس اطلاعاتی که ما در دست داریم این خانم جاسوس  دارای یک دخترمیان 18 الی 19 ساله و یک پسر 15 ساله  از ایل چگنی و از طایفه شاه کرمی اهل خرم آباد هستند.

مهوش سالی چگنی  عضو بانوان بسیجی بوده و برای بسیج در میان دختران و زنان دست به تبلیغات زده بودو بعدها یک مدت دچار افسردگی و مشکل روحی و روانی پیدا نموده بودند  به مدت 8 ماه به علت مشکلات روانی تحت مراقبت قرار میگیرند  زیر نظر بهزیستی والبته شایعاتی وجود دارند باید در این رابطه اطلاعات کافی بدست بیاوریم بعد منتشرش کنیم د رباره مهوش سالی چگنی  اطلاعاتی.

وزارت اطلاعات برای اینکه بتواند از نزدیکی کردها و لرها جلوگیری به عمل بیاورد دست به ارسال ماموران و مزدورانش به خارج از کشور نموده است تا میان لرها و کردها تفرقه به اندازد و یکی از  کارهای مهوش سالی چگنی این بود اگر میتوانست به بچه من آسیب میرساند موفق میشد چرا چون همسر من اصلیتش  لر میباشد .

 که متاسفانه مهوش سالی چگنی مامور و مزدور اطلاعاتی  از خودفروشانی هستند که خود را لر میدانند و زیر نظر مستقیم وزارت اطلاعات دست به فعالیت میزنند که مهوش سالی چگنی یکی از این مزدوران میباشد که ما توانستیم کشفش کنیم.



مهوش سالی چگنی در سال 1385 به عضویت سپاه قدس نیروی برون مرزی سپاه پاسداران در می آید و در سال 1386 بعنوان بازرس یک شرکت سهام در شهر خرم آباد همراه با خانمی دیگر بنام لیلا خادمی  این شرکت با مدیریت شخصی بنام کوروش رحمتی برادر اتوسا رحمتی  و فرشید بهرامی به سمت  هئیت مدیره  و بهرام مرادیانی به سمت نایب هئیت مدیره   به مدت دوسال دست به فعالیت میزنند.

کم کم جای پایی خود را در میان نهادهای امنیتی و اطلاعاتی ایران باز میکند مهوش سالی چگنی و روز بروز مورد اعتماد نهادهای امنیتی و اطلاعاتی قرار میگیرند.

یک سال بعد وزارت اطلاعات آم.زگاهای در شهر خرم آباد باز میکنند که تحت نام بانوان هوشمند زیر نظر مستقیم وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران کار و فعالیت میکنند.

وزارت اطلاعات این زنانی که اسمشان آمده است بعنوان معلمان و آموزندگان خویش اتخاب میکنن

ردهآموزشگاهنام و نام خانوادگی مدیرنام و نام خانوادگی مربی
1هوشمند فرهنگیانمهوش سالی چگنیسکینه کریمی
2صدیقه کبریمحبوبه صفریمهری آزادی چگنی
3هفت تیر ازنامریم صفا جمعهفاطمه کاظمی
3نرگسنسرین بیرانوندشهره رضایی

 در حال حاضر سکینه کریمی در کشور سوئد بر سر میبرد و در یکی از ادارات کار در جنوب سوئد مشغول به کار میباشد و 5 سال پیش وارد سوئد شده اند در در اواخر 2010 وارد این کشور شده است همرا با چند نفر دیگر عضو نیروهای اطلاعاتی.

زهره چمن آرا 
این فیلم زهره چمن آرا پرستوی اطلاعاتی که شب و روز در کنسولگری رژیم در شهر کلن میباشند این زن خیلی حرفی است و در فضای مجازی دارای هزاران اکانت جعلی برای مراقبه مخالفین  است 






بیتا فراهانی 



که یک سال بعد  مهوش سالی چگنی عضو بانوان مبارزه با بدحجابی میشوند و در گشت ارشاد دست به فعالیت میزنند و زنان و دختران در خیابانهای شهر خرم آباد مورد اذیت و آزار قرار میدهند همراه با نیروهای سرکوبگر رژیم.

و در باره فعالیتهای مهوش سالی چگنی  میتوانید لینک زیر را نگاه کنید برای اطلاعات بیشتر که بازرس یک شرکت سهام بوده است همراه با لیلا خادمی.

 در یک اطلاعیه بر روی روزنامه رسمی جمهوری اسلامی نیز منتشر شده است در مورخ 14 ژانوییه 2008

شماره 8339

مورخ 24/10/1386

تاریخ انتشار 15/10/1386

با کد 6828638700

لینک روزنامه رسمی جمهوری اسلامی در زیر این نوشته مشاهده میکنید

http://www.gazette.ir/Detail.asp?CurPage=8&isParent=0&Level=3&CategoryID=1018100&NewsID=927639962434536&paperID=932803768097030

و در سالهای 1388 بعنوان یکی از فعالترین بانوان عضو سپاه قدس در می آید و 2 سال بعد بعنوان مدیر یک مدرسه دخترانه در ناحیه دو خرم آباد دست به فعالیت میزنند و زیر نظرمستقیم نصرت اله سهرابی زاده مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو خرم آباد  و به سرپرستی خانم اتوسا رحمتی فعالیت میکنند. سهرابی زاده یکی از مهمترین اعضای بسیج هستند.

برای اینکه بدانید نصرت اله سهرابی زاده که در بالا در باره اش نوشته ایم کی است .

این وب بلاک زیر متعلق به نصرت اله سهرابی زاده میباشد.

http://sohrabizade.persianblog.ir

و  مهوش سالی چگنی  در سال 1389 و سال 1390 این خانم زیر نظر وزارت اطلاعات آموزشهای اطلاعاتی و تجسسی  را در بخش بانوان وزارت اطلاعات آموخته است و سالهای 1391 و

تا سال 1392 در شهر خرم آباد فعالیت میکنند اما در همان تاریخ وارد دوره هایی مخصوص چگونگی اعزام به خارج از کشور  و کارهای  جاسوسی و خبر چینی و بدست آوردن اطلاعات مخالفین  در خارج از کشور  وارد آموزشهای بانوان وزارت اطلاعات میشود که احمدینژاد برای ورود  و جزب بانوان به وزارت اطلاعات بودجه در اختیار نهادهای اطلاعاتی گذاشته بودند که وزارت اطلاعات برای رویارویی با مخالفین و سواستفاده از سیاستها و قوانین  کشورهای اروپایی که به زن خیلی اهمیت میدهند زنان را به کشورهای اروپایی اعزام نمود برای کارهای تجسسی و تعقیب مخالفان رژیم در این کشورها که  وزارت اطلاعات دست به ارسال خیلی از زنان عضو خود به کشورهای اروپایی نموده است و زنان عضو وزارت اطلاعات را وارد کشورهای مثل آلمان سوئد فنلاندو هلند بلژیک لهستان  فرانسه و کشورهای دیگر نموده اند برای کارهای جاسوسی و جمع آوری اطلاعات در باره مخالفان رژیم مقیم این کشورها.. و این خانم بخاطر اینکه روزی تحت تعقیب قرار نیگیرند خود را به یک کلیسا چسپانده است و به قول خودش  هم شیعه هستند و هم مسیحی  پیرو مهدی خیالی. و در تاریخ اوائیل سال 1393 وارد آلمان میشوند.  چرا وزارت اطلاعات به زنان روی آورده است به چند دلیل میباشد 1 زنان میتوانند از چند راه وارد بشوند برای بدست آوردن اطلاعات مخالفین رژیم ایران در کشورهای اروپایی  زنان حتی میتوانند روابط خصوصی با افراد و اعضایی مخالفین برقرار کنند 2 در کشورهای اروپایی به حقوق زنان اهمیت میدهند که زنان به راحاتی میتوانند از زیر قوانین این کشورها بگریزند و دست به مظلوم نمایی کنند 3 زنان به خاطر اینکه در ایران خیلی به زن ظلم میشود سیاستمداران و حقوق دانان اروپایی از زنان ایرانی حمایت میکنند و وزارت اطلاعات برای سواستفاده از این کار زنان را به خارج اعزام میکند برای تعقیب و جاسوسی علیه مخالفان رژیم در این کشورها.

4 زنان جاسوس میتوانند با مردان خارجی در این  کشورها ازدواج کنند و از نظر قانونی مورد حمایت قرار بگیرند و با فردی که ازدواج میکنند به خط و باند خویش بکشانند و اینجا برای مخالفین دردسر ساز خواهند شد خوب وزارت اطلاعات بدون جمع آوری اطلاعات خصوصی و داخلی این کشورها به این سادگی زنان اعضای خود را به خارج اعزام نمیکنند.

و بر همین اساس است که وزارت اطلاعات زنان متاهل را به اروپا کمتر اعزام میکند بلکه بیشتر زنان مجرد به این کشورها عزام میکند وزارت اطلاعات.

 در سال گذشته  در  اواخر ماه مارس این خانم که به هیچ عنوان مترج رسمی نیستند اداره پلیس همبرگ افزی بعنوان مترج برای یک خانم حامله ایرانی دیگر می آورند این خانم جاسوس در اولین اقدامی که میکنند از پلیس میخواهند که خانم محنتزده را بیرون کنند برای 30 دقیقه ای تا مهوش سالی چگنی جاسوس و مامور وزارت اطلاعات خصوصی با پلیس  آن شهر  حرف بزنند.

 و چیزی که خیلی مسخره میباشد مهوش سالی چگنی به خانم دیگر ایرانی گفته است ایشان روانشناس هستند و برای آرامش روح میتوانند به او کمک کنند.

این خانم همراه با تیم وزارت اطلاعات که با سۆاستفاده از  کلیساها و بدست آوردن اطلاعات ایرانیانی که از راه کلیساها اقامت دریافت میکنند وارد کلیساها شده است در آلمان و ولی ماموریت این خانم و تیم مخصوص وزارت اطلاعات در آلمان بیشتر تعقیب  آقای شاهین نجفی و بقیه ی مخالفین رژیم ایران در این کشور میباشد چرا چون ما شاهد داریم که این خانم به یک خانم دیگر ایرانی گفته  است آیا او میداند شاهین نجفی کجا است و اینطوری گفته است مهوش سالی چگنی به ز ط گفته است آیا میدانید این شاهین نجفی به امام شیعیان و به میلیونها انسان توهین میکنند کدام قبرستان زندگی میکنند در آلمان کسی حق ندارد به امام ما شیعیان توهین بکند و این  خلاف انسانیت است این گفته ی مهوش سالی چگنی مامور وزارت اطلاعات در آلمان بوده است در تاریخ ماه مارس 2014.

و مهوش سالی چگنی  در سالهای اخیر مورد اعتماد نهادهای امنیتی رژیم ایران قرار میگیرند و برای یک ماموریت همراه با یک تیم 12 نفره  در تاریخ ماه  مارس 2013  به کشور آلمان اعزام میشوند و گومانه زنیهای زیادی وجود دارد که این خانم بخاطر جاسوسی علیه رهبر حزب حیات آزاد کردستان و اعضایی سازمان مجاهدین خلق ایران و گروه های دیگرو مخالفان رژیم ایران در آلمان  به آلمان اعزام شده اند همراه با تیم 12 نفره که 4 نفر از این تیم مرد هستند و8 نفر دیگر از این جاسوسان اعزامی به کشور آلمان  زن هستند که توسط وزارت اطلاعات شعبه جنوب به آلمان اعزام شده اند با سرپرستی خانم اتوسا رحمتی و رضا ساکی  همسر اتوسا رحمتی و با پشتیبانی مالی وزارت اطلاعات.

و یکی از کارهای این جاسوسان این است که روزی خود را پرفسو ریاضی به مردم  معرفی میکنند و روز دیگر کارشناس در امور  روانشناسی و متخصص امور رفتاری خود را معرفی میکنند بیشتر  که چند تا مدارک جعلی که همگی وزارت اطلاعات برای این جاسوس تهیه نموده است به روخ آدمهای ساده لوح میکشاند در آلمان و مهوش سالی چگنی  خود را پروفسور ریاضی معرفی نموده بودند پیش پلیس شهر همبرگ افزی در کشور آلمان و موفق شده بودند که در یک مدرسه با نام ستیل برگ  دست به کار آموزی بزنند که بیشتر به این خاطر به آن مدرسه رفته بودند که یک کودک آنجا بوده متاسفانه این کودک آسیب دیده است و این خانم برای اطلاعات خانوده این کودک همه بلاها نیز بر سر این بچه آورده بودند  به این خاطر که تا بتواند بیشتر کودک 9 ساله را مطیع خود کنند و رفتارهای ناشایسته ای که بسیجیان با یکدیگر میکنند این خانم با بچه 9 ساله انجام داده بود که تا بهتر اطلاعات شوهر مادرش که یک فرد سیاسی هستند برای این جاسوس به برند از راه زن پدر این بچه 9 ساله بچه را به جای امنتری میبرده بودند و در آنجا انگشت کرده بودند تو کون این بچه اگر کسی برایش سخت است باور کند میتواند ویدئوی صدای بچه را درخواست کند.

بر اساس اطلاعاتی که ما بدست آورده ایم این جاسوس موفق شده است که در چندین جلسه مخالفین و تجمع اعتراضی مخالفین رژیم در آلمان در شهرهای مختلف آلمان بخصوص  شهر کلن شرکت کنند و از جمعیت عکس برداری کنند و تمامی عکسها را به اعضای دیگر مخفی وزارت اطلاعات رژیم ایران  در آلمان تحویل بدهند.

 که اینجا میتوانید آخرین پست وب بلاگش را نگاه کنید

اسامی زنان مورد اعتماد وزارت اطلاعات بنام زنان هوشمند با همکاری کوروش رحتی و اتوسا رحمتی 

ردهآموزشگاهنام و نام خانوادگی مدیرنام و نام خانوادگی مربی
1هوشمند فرهنگیانمهوش سالی چگنیسکینه کریمی
2صدیقه کبریمحبوبه صفریمهری آزادی چگنی
3هفت تیر ازنامریم صفا جمعهفاطمه کاظمی
3نرگسنسرین بیرانوندشهره رضایی

نام دوم زهره چمن آرا اهل بابلکنار که در حال حاضر با فردی نابینا در آلمان بنام سعید آقای چقوش ازدواج کرده است و زنی دیگر بنام بیتا فاراهانی ساکن کلن که با یک مرد آلمانی ازدواج کرده است 







+ نوشته شده در  یکشنبه بیست و هشتم اردیبهشت 1393ساعت 16:21  توسط مدیرمجتمع دکتر چگنی.


اینجا خود را  دکتر قلابی  چگنی معرفی نموده است

http://mojtamehooshmand.blogfa.com/

نوشتهای زیر عنوان وب بلاگ مهوش سالی چگنی میباشد همراه با عکسش.

عکس مهوش سالی چگنی

این وبلاگ متعلق به مجتمع آموزشی وپرورشی دخترانه هوشمند فرهنگیان ناحیه دو خرم آباد میباشدکه مدارس تابعه آن عبارتند از:دبیرستان هیات امنایی فرهنگیان باتعداد 420دانش آموز-دبیرستان صذیقه کبری با512دانش آموز-راهنمایی شهید سمیه با179 دانش آموز ودبستان شهید رضا گودرزی با 300 دانش آموزکه کل جمعیت دانش آموزان مجتمع 1611وکارکنان157نفر میباشند.

////

در سال 2013 به یک مدرسه در شهر ماربورگ آلمان رفته بودند و به یک کودک ایرانی که میان پدر و مادر این کودک اختلافات وجود دارد مهوش سالی چگنی خود را به کودک 9 ساله  پلیس معرفی نموده بودند و از این کودک 9 ساله خواسته بودند هرچی در مورد مادرش هست برای این جاسوس تعریف کنند .

و یکی دیگر از کارهای این خانم البته خودش تنها نیستند بلکه یک گروه و یک تیم مخصوص هستند میان خانودهای دیگر ایرانی اختلافات درست نموده بودند و   ایرانیان را به جان هم انداخته بودند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar