18.9.21

ارسالی شهرام آقای چقوش عضو اطلاعات سپاه و مخبر اطلاعاتی در تهران برد آباد بر اساس اطلاعاتی که جمع اوری شده توسط کسانی که این شخص را زیر نظر دارند این قاتل یک نوجوان در شهر کرج است که روز سه شنبه 23 شهریور به قتل رسید

 

بر اساس اطلاعات جمع آوری شده در باره ین فرد کثیف و خبیث در سال 1398 در شهر کرج خیلی از جوانان را به دام انداخته به قتل رسیده اند این قاتل را نباید اجازه بدهید در خیابانهای برد آباد به راحتی تردد کند باید جواب گوی جنایتهایش باشد


ارسالی 
Saeed Aghaei Chaghosh sammelte während 3 bis 4 Monaten in deutschen Städten wie Bochum, Aachen, Dortmund, Duisburg, Düsseldorf und Köln Gladbach krefeld  Mönchengladbach, Bonn Siegen  Wuppertal  Hattingen   Solingen    Essen etwa 6.000 bis 7.500 Euro, das meiste davon von türkischen Ladenbesitzern und teilweise von arabisch-muslimischen Ladenbesitzern.
Das Betteln von Saeed Aghaei könnte der Hauptgrund dafür sein, dieses Geld zu sammeln, um einen professionellen Killer in Karaj zu bezahlen, um einen Teenager zu töten, der am 14. September in Karaj von zwei Autos umgeworfen und getötet wurde.
Der zweite Grund ist, dass es am Samstag und Sonntag ein privates Treffen im Haus des Vaters dieser Person gab und er gleichzeitig beschlossen hat, sein Instagram am Samstag, 11. September, zu sperren.
Er erzählte den Leuten, dass zwei seiner Familienmitglieder krank waren und Krebs hatten und Medikamente und einen Arzt brauchten. Sie hatten kein Geld. Manchmal weinte und weinte er vor Ladenbesitzern. Dieser Betrag ist ein Teil des Geldes, das gerade enthüllt wurde nahm Geld für Konzert- und Musikbesuche und sammelte Geld in der Music Hall. Er hat wahrscheinlich über 9.000 Euro gesammelt, von denen ein sehr kleiner Teil in den Iran geschickt wurde.

 ارسالی شهرام آقای چقوش  عضو اطلاعات سپاه و مخبر اطلاعاتی در تهران  برد آباد بر اساس اطلاعاتی که جمع اوری شده توسط کسانی که این شخص را زیر نظر دارند  این قاتل یک نوجوان در شهر کرج است که روز سه شنبه  23 شهریور  به قتل رسید

در روز شنبه 20 شهریور  و  یکشنبه  21 شهریور و 21 دوشنبه  در خانه پدر این شخص جلسه ای خصوصی داشته اند  بر اساس اطلاعات بدست آمده  سعید آقایی چقوش برادر این بیمار روانی او هم یک بیمار روانی میباشد و به این زودی فیلم جمع آوری پول از شهرهای بوخوم  اسن  آخن گلادباخ و کلن و دولسدورف  پولهای زیادی از دکانداران ترک جمع اوری کرده است که این پولها را به ایران ارسال کرده است.

در تاریخ  20  شهریور  سعید آقاچقوش  آکانت اینستاگرامی خود را مسدود میکند  برای اینکه افشا نشود  چرا سعید آقایی آکانت اینستاگرامی خود را مسدود کرده است به این دلیل که قاتلین نوجوان کرجی که در روز سه شنبه مورخ  23 شهریور به قتل رسید در لیست دوستان سعید آقای یا همان پرستوی اطلاعاتی  زهره چمن آرا بوده اند





و این پولها را به  دو فرد مجرم و قاتل حرفه ای داده است ک در مورخ 23 شهریور یک نوجوان در شهر کرج زیر ماشین خود میگیرند و به قتل میرسانند  و در روز شنبه 20 شهریور سعید آقای چقوش و شهرام و حتی اعضای خانواده اش  آکانتهای اینستاگرامی خود را مسدود میکنند تا سرنخ این قتل فاش نشود چونکه هردو قاتل در لیست دوستان سعید آقای و زهره چمن آرا قرار داشته اند و در ضمن پدر  راننده هردو ماشینی که در شهر کرج یک نوجوان را به قتل رسانده اند در طی دو روز یعنی مورخ 20 و 21 شهریور خانه رستم آقایی بوده اند همراه باهردو داماد رستم آقایی و پدر و خود راننده های قاتل.  که به این زودی فیلم جلسه ی این سه روز پخش خواهند شد. 

در این جلسه مشروبات الکلی و تریاک هم استفاده شده است و در ضمن روز دوشنبه پول را به قاتل تحویل داده شده و به تعقیب متقول مبادرت میکنند و روز سه شنبه این نوجوان را به قتل میرسانند  قاتل اصلی این نوجوان خانواده رستم آقای و شخص شهرام و و سعید برادرش میباشد
بر اساس اطلاعات بدست آمده در روز سه شنبه  تاریخ 23 شهریور یک خانم چادری مراقب مقتول بوده  و وقتیکه به  خیابان عابر نزدک شده  خانم چادری سوار یک پراید آبی رنگ شده در روز سه شنبه غروب  بوده که درپائین  نوشته میشود. 

در تاریخ 23 شهریور در رائس ساعت 17و 45 دقیقه به وقت ایران تماس با شماره مخفی مشکوک با یکی فامیلهای  مقتول  که خارج زندگی میکند گرفته شده است دقیقا در روز حادثه قتل این نوجوان  این تماس مشکوک گرفته شده است 



چرا سعید آقایی  چقوش و شهرام آقای چقوش دست به چنین جنایتی زده اند چون بر اساس تحقیقات تیم رساویاب در داخل ایران  در سال 2019  تیم ما  مخبر بودن و همکاری شهرام آقایی چقوش با نیروهای امنیتی در تهران و همکاری با سبکه ی حشد الشعبی و بردن دختران برای حشد الشعبی برای عراقیها در برد آباد افشا شد این فرد فکر میکرده که کار این نو جوان بوده اما هیچ وقت این نوجوانی که به قتل رسیده که بر اساس اطلاعات بسدت آمده تازه سربازیش را تمام کرده بوده  کاری به کار هیچ کس نداشته و یک فرد مسالم و از خانواده سید است فکر نمیکنم فقیر کاری کرده باشد 

سلام من از کرج با شما تماس میگیرم  میدانید روز سه شنبه چه اتفاق بدی در نزدیکی خانه ما روی داده است  اره یک جوان رشید با روز روشن به قتل رساندند.




مادرم بیرون از خانه بود در نظر داشتند به نانوایی بروند.

یک جوان 19 الی 20 ساله خیلی رشید در خیابان جراغ سبز برای عابرین در حال عبور بودند  دو تا ماشین  یکی در کنار جدول و دومی وسط جاده ایستاده بودند  با انگشتاهایشان به هم اشاره میکردند.

 ماشین طرف سمت چپ  با انگشتانش شمارد و به محض اینکه پسر جوان پشت سر چند عابر دیگر بود به  وسط جاده رسید ماشین سمت راست حرکت کردند و به پایی این جوان برخورد کردند که فکر کنم پایش شکسته بود کمی سعی کردند بلند بشوند  در حالیکه ماشین دوم که به این جوان برخورد کرده بودند در داخل آینه کنترل میکردند و همین که جوان رشید که مظلومانه شهید شدند و گوشی را برداشتند که یا به اورژانس و یا خانواده اش زنگ بزند ماشین سمت چپ حرکت کردند و کمی به طرف سر این جوان پیچاند و به سریع به سرش کوبید و درجا کشتش  زنان و مردان زیادی فریاد زدند و مامانم هنوز گریه میکند. یعنی فاصله بین این دو حادثه میان یک الی دو دقیقه بود معلوم بود کاملا هماهنگ شده  و خیلی وقت بوده برنامه ریزی کرده بودند و یا فرد سومی به آنها تردد این جوان رشید به قاتلین گزارش داده بودند.

براساس شاهدعینی که در نوشته ی آینده بتصویر کشیده خواهند شد روز سه شنبه یک پسر جوان داشت جاده هنگام چراغ سبز درحال  عبور بوده دوتا ماشین یکی نزدیک به کنار جاده و دومی  درجا حرکت کرده به عابر برخورد میکند عابری که به زمین افتاده بود گوشی در آورد از جیبش  زنگ بزند درجا ماشین دوم که باسرعت به سر عابر کوبیده و به قتل رسانده بر اساس آی پی های رده یابی شده شخصی در شهر گلادباخ آلمان با قاتلین در ارتباط بوده اطلاعات جدید تا چند ساعت دیگر بعد از حادثه دو ماشین بنز به تعقیب قاتلین اتفادند و آنها را لو دادند که مجبور بشوند خود را معرفی کنند

 زن این شخص نابینا   یک پرستوی اطلاعاتی میباشد که در سال   2013 وزارت اطلاعات رسما مهوش سالی چگنی را مامور کمک به آنها نموده و به آلمان فرستاده بود که خوشبختانه افشا شد.

سعید آقایی چقوش در طول 3  الی 4 ماه نزدیک به  6000 الی 7500 یورو در شهرهای آلمان مثل بوخوم  آخن دورتموند  دویسبورگ  دوسلورف کلن گلادباخ جمع اوری کرده بیشتر این پولها از دکانداران ترکتبار و بعضی نیز از دکانداران مسلمان عربی.

گدای کردن سعید آقایی میتواند دلیل اصلی جمع آوری این پولها برای پرداخت به قاتل حرفه ای در شهر کرج برای کشتن نوجوانی که در تاریخ 23 شهریور در شهر کرج توسط دو ماشین به زیر گرفته شد و به  قتل رسید باشد. 

دلیل دوم این است در تاریخ شنبه و یک شنبه در خانه پدری این فرد جلسه ای خصوصی بوده و و در عین حال روز شنبه 20 شهریور تصمیم به مسدود کردن اینستاگرامش میگیرد هم زمان  آکانت برادرش و زن برادرش دذر تهران و اعضای خانواده اش در ایسنتاگرام بسته است. 

به مردم گفته است دونفر از تاعضای خانواده اش مریض هستند و سرطان دارند و نیاز به دارو و دکتر دارند پول ندارند بعضی اوقات دست به گریه زده است و جلو دکانداران گریه کرده است  این مبلغ جمع آوری شده بخشی از پولهای است که افشا شده است تازه برای رفتن به کنسرت و موزیک پول گرفته است و در سالن موزیک پول جمع آوری کرده است احتمالا بیشتر از ۹۰۰۰ یورو جمع آوری کرده باشد که بخش خیلی کوچکی به ایران فرستاده است

 🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی

🆔@Rasuyab

🆔@Rasuyab2

🆔@Kashef_Rasu

During 3 to 4 months, Saeed Aghaei Chaghosh collected around 6,000 to 7,500 Euros in German cities such as Bochum, Aachen, Dortmund, Duisburg, Düsseldorf, and Cologne Gladbach. Most of this money came from Turkish shopkeepers and some from Arab Muslim shopkeepers.

Begging Saeed Aghaei could be the main reason for collecting this money to pay a professional killer in Karaj to kill a teenager who was overturned and killed by two cars on September 14 in Karaj.

The second reason is that there was a private meeting on Saturday and Sunday at this person's father's house, and at the same time he decided to block his Instagram on Saturday, September 11th. Is.

He told people that two of his family members were ill and had cancer and needed medicine and a doctor. They had no money. Sometimes he cried and cried in front of shopkeepers. This amount collected is part of the money that has just been revealed He took money to go to concerts and music and raised money in the music hall. He probably raised more than 9,000 euros, which sent a very small part to Iran.

LÖRDAG 9 APRIL 2022

آیا هرگز از زهره چمن آرا سئوال کرده اید چرا بچه دارد نمیشوند؟ پس جوابش پیش من است

 




آیا هرگز از زهره چمن آرا سئوال کرده اید چرا بچه دارد نمیشوند؟


 پس جوابش پیش من است.


چند سال قبل از اینکه زهره به آلمان بروند  درب و دیوار دنبال شوهر بودند من و حسین بردیمش تو باغ خودمان آنجا  خودمان تا توانستیم باهاش حال کردیم.


 و نزدیکهای غروب بود زهره گفت گشنه هستیم رفتم  کباب براش گرفتم گفتم میخواهید برید خونه گفت آره خیلی خسته هستم.


من هم پیشنهاد کردم آیا میتوانید با این اسب کوچلوی ما سکس کنید خیلی وقت است سکس نکرده یعنی دوکلیو  شهوت دارند.


زهره خانم قبول کردند که  قبلش با سگ ما سکس بکنند که سگ ۳ بار با زهره خانم سکس کرد زهره خیلی خوشش آمد گفت وای هرگز نمیدانستم سکس با سگ اینقدر با مزه و خوش باشد.


دوستم حسین سگ را برداشت برد جای دیگر نوبت اسب آمد خلاصه اسب آلت تناسلی را سیخ کرده بودند و زهره خم شد  هنوز بخوبی خم نشده بود اسب کرد تو کسش و ساک شروع  شد هی ساک زد دوباره اسب شروع کرد سه بار پشت سر هم با زهره سکس کردند   اسب ما.

 خلاصه زهره زد زیر خونریزی و ما بردیم پیش دکتر . دکتر خیلی کنجکاو شد و خیلی سئوال کردند چرا اینطوری شده  مگر با خر سکس کرده؟  حسین ریش داشت گفت ما مسلمانیم پیش ما حرام است سکس با حیوانات. و دکتر گفت ما همه مسلمانیم شکی نیست و دوباره  دکتر گفت این خانم رحمش به طور کلی نابود شده و این تنها آلت تناسلی اسب و خر چنین میکنند  از دکتر سئوال کردم آیا امکان بازسازی رحم این خانم هست؟ دکتر در جواب گفت نخیر هرگز  چون به طور کلی پاره شده و این هم مدرک که این خانم با اسب  و یا خر سکس کرده. 


خلاصه الان رفته آلمان به کیر اسب بنازم که دکترهای آلمانی هم نتوانسته اند جایش را ترمیم کنند. تمامی فیلمهای این صحنه در دست میباشد و میتوانیم آن را در مقابل پول ارسال کنیم

Haben Sie jemals Zohreh Chamanara gefragt, warum sie keine Kinder haben?

 Die Antwort liegt also vor mir.

Einige Jahre bevor Zohreh nach Deutschland ging, suchte Hussein ihren Mann an der Tür und an der Wand.

 Und es war kurz vor Sonnenuntergang. Zohreh sagte, wir hätten Hunger. Ich ging und holte einen Kebab. Ich sagte, du willst nach Hause.

Ich habe auch vorgeschlagen, ob du Sex mit unserem kleinen Pferd haben kannst.

Frau Zohreh stimmte zu, Sex mit unserem Hund zu haben, bevor der Hund 3 Mal Sex mit Frau Zohreh hatte. Zohreh mochte es sehr.

Mein Freund Hussein holte den Hund ab, woanders war das Pferd an der Reihe, unser Pferd vergiftete Venus kurz und wir brachten sie zum Arzt. Der Arzt wurde sehr neugierig und fragte, warum er Sex mit einem Esel hatte. Hussein hatte einen Bart und sagte: „Wir sind Muslime. Es ist uns verboten, Sex mit Tieren zu haben.“ Der Arzt antwortete: "Nein, niemals, denn es war komplett zerrissen, und dies ist der Beweis dafür, dass die Dame Sex mit einem Pferd hatte."

Kurz gesagt, ich bin jetzt nach Deutschland gegangen, um ein Pferd zu bauen, das selbst deutsche Ärzte nicht reparieren konnten 

شهرام آقایی چقوش در برد آباد شهریار که یکی از کسانی میباشد که برای اعضای حشد الشعبی در تهران کس کشی میکنند

 






شهرام آقایی چقوش در برد آباد شهریار  که یکی از کسانی میباشد که برای اعضای حشد الشعبی در تهران کس کشی میکنند گندش در آورده این شهرامروانی پشقاب شکن   به طور حیرت انگیزی دارد دختران را برای سکس و به پیش حشد الشعبی میبرند  در انی پادگان خیلی از خارجیهای که بعنوان نابتی برای رژیم ایران کار میکنند قرار دارند که یمنی عراقی سوری و لبنانی و بحرینی هستند که شهرام دختران را تعقیب میکنند و به پیش این افراد برده و پولی بابت به گائیدن دادن دختران  دریافت میکنند کسکشی 

Hallo mein Schatz Ayrik. Ich war beim Arzt hat meine muschi sehr eng gemacht

  




@Zohreh 

Hallo mein Schatz Ayrik. Ich war beim Arzt hat meine muschi sehr eng gemacht

Ich verspreche dir, du kannst mich die ganze Nacht ficken, du wirst mit meiner engen Muschi glücklich sein, Ich liebe dich Ayrik kam und fick mich

@Ayrik.saeed

Haha, was hast du mit deiner Muschi gemacht? ja, natürlich werden wir wie immer ficken, aber findest du es nicht falsch, dass wir ficken, du bist die Frau meines Vaters?


@Zohreh 

Ja, wir werden nachts während der Fickzeit besprochen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar