10.1.21

صدور پرستوهای رژیم جانوران به خارج کشور بعداز پرستو نفیسه کوهنورد



صدور پرستوهای رژیم جانوران به خارج کشور بعداز پرستو نفیسه کوهنورد

صدور پرستوهای رژیم جانوران به خارج از کشور بعداز پرستو نفیسه کوهنورد در بی بی سی اینبار پرستوی دیگری بنام نیلوفر مولای سراز تلویزیون انترناشیونال در آورد بیخودی نیست که یکی از کارمندان تلویزیون انترناشیونال به من گفت ما درنظر داریم خبرهای مربوط به سازمان مجاهدین خلق ایران را سانسور کنیم دررسانهای خود پس پشت پرده این پرستوی اطلاعاتی و اطلاعاتیهای دیگر قرار دارند براساس تحقیقاتی که ما انجام داده ایم نیلوفرمولای با علی رضوانی و آمنه سادات زبیح پور در یک آموزشگاه مخصوص به وزارت اطلاعات در تهران آموزش دیده اند و نیلوفر مولای عضوباند نفیسه کوهنورد و علی رضوانی و آمنه سادات زبیح پور میباشد که عضو یک شبکه هستند اطلاعات بیشتر دررسویاب دنبال کنید #ayatollahcorona_viruses 

نوشتهای روزنامه های رژیم اینجا 

نیلوفر مولایی کیست؟

نیلوفر مولایی متولد ۱۸ تیر ۱۳۷۴ در تهران بوده و در زمینه اجرا و بازیگری در سینما و تلویزیون ایران فعالیت دارد. او فارغ التحصیل رشته کاردانی (بازیگری) از دانشگاه سروش و کارشناسی مجری گری از دانشکده خبر است. مولایی در سریال در کنار هم در تلویزیون به ایفای نقش پرداخته است.

این مجری جوان سابقه حضور در فیلم سینمایی مرداد به کارگردانی بهمن کامیار ونیز بازی در فیلم کوتاه "دور، نزدیک، نزدیکتر" به کارگردانی مسعود صدر را در کارنامه خود دارد. نیلوفر مولایی سال ۱۳۹۸ ایران را ترک کرد و به شبکه ایران اینترنشنال پیوست. مولایی از گویندگان فعال در حوزه خبر در این شبکه است.

او در کنار فریبا شیرازی، طناز خامه، سیما ثابت و پریسا صادقی مجریان شبکه ایران اینترنشنال فعالیت می کند. این مجری جوان پس از اتمام تحصیلات خود، در برنامه صبحگاهی حوالی امروز در شبکه پنجم سیما به عنوان گوینده و مجری حضور داشت.

همچنین، نیلوفر مولایی مجری گری در اخبار فناوری زومیت را به عهده داشته و به عنوان گوینده نیز در رادیو فعالیت می کرد. مولایی از گویندگان فعال در حوزه خبر در شبکه ایران اینترنشنال است. برخی از اخبار این شبکه خارجی فارسی زبان، درباره تحولات و حواشی سیاسی جمهوری اسلامی است.

پیش تر «مرتضی غرقی» خبرنگار شبکه خبر و مجری برنامه «بدون مرز» در حساب کاربری خود در توئیتر با انتشار تصویری از احمد صمدی، خبرنگار سابق صدا و سیما در شبکه فارسی زبان ایران اینترنشنال، از پدیده مهاجرت مجریان و خبرنگاران صدا و سیما به شبکه‌های فارسی زبان خارجی ابراز تأسف کرده بود.

او در توئیتر خود نوشت: «دو خبرنگار ایرانی احمد صمدی و نیلوفر پورابراهیم را در تلویزیون اینترنشنال دیدم، فلاح و دو خبرنگار قبلی صدا و سیما هم به لندن مهاجرت کرده‌اند، تأسف خوردم که چرا نیرو‌هایی که از جیب ملت تربیت شده‌اند، اکنون در خدمت دشمنان ملت

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar