11.5.22

#شهرام_شهبازپناهی _مامور _اطلاعات_سپاه_ مقیم_کانادا_شناسایی_شد







 

#شهرام_شهبازپناهی _مامور _اطلاعات_سپاه_ مقیم_کانادا_شناسایی_شد

بە این زودی اطلاعات مفید دربارە مزدوران اعزامی رژیم بە خارج از کشور مثل مزدور اطلاعات سپاە شهرام شهبازپناهیی مقیم کانادا.

 

 بلە رژیم ایران فرزاد کمانگر را اعدام میکند اما شهرام شهبازپناهی چون سرسپردەی وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاە میباشد با سرهم کردن یک مدرک جعلی بعنوان پرفسور بە کاندا اعزام میکند. بر اساس اطلاعات بدست آمدە دربارە شهرام شهبازپناهی مزدور رژیم زمانیکە در ایران معلم بودە هرکودکی کە خواستە شعار و یا سرود ملی کرد ای رقیب بخواند فلاقە کردە و مورد ضرب شتم قرار دادە است و خانوادە های کودکان را تهدید کردە کە کودکان دارند سرود ضد انقلاب میخوانند.

 و چیز دیگری کە تنها در فرهنگ آخوندها وجود دارد شهرام شهبازپناهی بە دانش آموزانش گفتە بودە اگر با خر سکس بکنند آلت تناسلی آنها دراز میشە  و این دانش آموزان بد بخت رفتە اند بجان خرها افتادە تا شاید آلت تناسلی آنها دراز بشود این گفتەی یکی از شاهدان میباشد ، بلە این هم یکی از خدمتهای فراوانی است کە شهرام شهبازپناهی مزدور انجام دادە است در کردستان. شهرام شهبازپناهی پیشتر عضو بیسج بودە و بە جبهی جنگ رفتە بعداز اینکە مورد اعتماد رژیم قرار میگیرند عضو بخش فرهنگی سپاە میشوند و معلم سرسپردە رژیم میشوند در کردستان و چون لو رفتە و از ترس انتقام بە تهران نقل مکان میکنند و بعدا کە مورد اعتماد اطلاعات سپاه قرار میگیرند ایشان را برای دوهدف معین بە خارج اعزام میکنند.

 یک برای مقابلە با نیروهای کرد مثل کومەلە و دموکراتها و پژاک و دوم تنظیم کردن یک لوبی در کانادا برای سپاە پاسداران، و درحال حاضر میاد در کلاپ هاوس میگوید او از کومەلە و دموکرات بیشتر خدمت کردە در کردستان خودتان قضاوت کنید. فلاقە کردن کودکان کورد چون سرود ملیکرد را خواندە اند جاسوسی کردن برای اطلاعات سپاە از راه کودکان بر روی خانوادەهای کرد.

 و درس فارسی دادە در مدرسە و ممنوع کردن حرف زدن بە زبان کردی در مدرسە کار شهرام شهبازپناهی مزدور بودە.

 بە کودکان گفتە هیچ کس حق ندارد در مدرسە بە زبان کردی حرف بزند و هرکودکی کە بە زبان کردی حرف زدە شهرا م شهبازپناهی کودک را مورد ضرب و شتم قرار دادە است

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar