14.8.22

رژیم ایران به دست داشتن در ترور سلمان رشدی اعتراف کرد و عطا الله مهاجرانی در لندن از ترور سلمان رشدی دفاع کرد و از سوی دیگر روزنامه های رژیم مثل جام جم و کیهان و فارس نیوز از ترور سلمان رشدی دفاع کرده اند .

 











رژیم ایران به دست داشتن در ترور سلمان رشدی اعتراف کرد و عطا الله مهاجرانی در لندن از ترور سلمان رشدی دفاع کرد  و از سوی دیگر روزنامه های رژیم مثل جام جم و کیهان و فارس نیوز از ترور سلمان رشدی دفاع کرده اند .

https://www.mashreghnews.ir

و حمله کننده به سلمان رشدی فرزند عماد مقنیه میباشد و اگر هم فرزند عماد مقنیه نباشد یکی از فامیلهای نزدیک عماد مقنیه و این فرد توسط سپاه پاسداران آمو=زشهای رزمی را دیده است 

حمله جنایتکارانه به سلمان رشدی محکوم است! 

ساعاتی پیش سلمان رشدی نویسنده کتاب آیات شیطانی قبل از سخنرانی اش در غرب ایالت نیویورک مورد حمله یک مهاجم مسلح به چاقو قرار گرفت و بشدت زخمی شد. آخرین خبرها حاکی است که او تحت عمل جراحی قرار دارد. حزب کمونیست کارگری حمله به سلمان رشدی را شدیدا محکوم میکند و برای او آرزوی سلامتی دارد. 

فرد مهاجم به سلمان رشدی دستگیر شده است ولی هنوز اطلاعاتی درباره وی منتشر نشده است. این اطلاعات هر چه باشد جمهوری اسلامی آمر و مسئول این جنایت است. سی و اندی سال قبل فتوای قتل سلمان رشدی بوسیله خمینی صادر شد و مقامات مختلف جمهوری اسلامی بارها خواهان  قتل وی شده و برای قاتل او میلیونها دلار جایزه تعیین کرده اند. این جنایت یک بار دیگر بر اهمیت مبارزه علیه اسلام سیاسی بطور کلی و حکومت اسلامی در ایران بویژه تاکید می گذارد. جمهوری اسلامی بعنوان یک رژیم قاتل و جنایتکار باید توسط تمام دنیا مطرود و محکوم شود. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar