15.10.22

کمیته زنان و جوانان محلات سنندج فراخوان شماره دو مردم مبارز سنندج! خلق های آزادیخواه ایران! این صدای انقلاب ایران است، صدای انقلاب ایران را از کردستان می شنوید.

 



کمیته زنان و جوانان محلات سنندج 

فراخوان شماره دو 


مردم مبارز سنندج!  

خلق های آزادیخواه ایران! 

این صدای انقلاب ایران است، صدای انقلاب ایران را از کردستان می شنوید. 


مبارزه، فداکاری و جسارت تاریخ ساز زنان و جوانان در این زمانه ی سرنوشت ساز، نظام فاشیستی را به پرتگاه سقوط کشانده است. 28 روز مقاومت مردم سنندج در این روزها یادآور 24 روز مقاومت تاریخی مردم این شهر در سال 58 علیه رژیم جنایتکار تازه تاسیس بود. آن روزها مسلح به گلوله بودیم و نهال می کاشتیم. امروزه به مشت هایمان مسلحیم و ثمرە آن مقاومت را می چینیم و میان دیگر خلق های ایران قسمت میکنیم. 

اعتصاب بزرگ سنندج و دیگر شهرهای کردستان در 20م مهرماه و اعتراضات خیابانی در شامگاهش خیز دیگری برای فتح دوباره شهر به دست مردم بود. پیام اعتصاب و قیام روشن است : آنچه امروزه چرخ زندگی را می گرداند، قیام است. 

همچنین حمایت دیگر شهرهای کردستان و ایران از مبارزه بی وقفه مردم سنندج در این روز تاریخی دلگرمی بزرگ دیگری است که موجب فروزان شدن کوره انقلاب در خیز روزهای آینده میشود و تمرکز سرکوب را از میان می برد. 


بدین ترتیب جوانان و زنان سنندج را فرا میخوانیم که شنبه 23م مهرماه خیابان ها، محلات و دیگر مکان های عمومی را به تسخیر خود درآورند تا این خبر بد که "انقلاب ادامه دارد" را به گوش نیروهای زنجیری حاکمیت و دیگر دشمنان برسانیم.  

نیروهای انقلابی می توانند با تشکیل گروه های معتمد محلی جهت سازماندهی قیام، سد سرکوب را بشکنند و به شدید ترین شیوه، با نیروهای مزدور مقابله کنند. استفاده از حق دفاع مشروع همواره برای ما محفوظ است و ازین پس جز لاینفک مبارزه ماست.


ژن، ژیان، آزادی! 

مقاومت زندگی است!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar