21.5.23

افسانه محمدی یکی از جاسوسان رژیم ایران هستند در آلمان و دروغهای زیادی گفته است افسانه محمدی در ترکیه کارش قاچاقچیگری بوده با فردی بنام اسماعیل چالسنکی اهل شمال ایران.

 



عکس افسانه در داخل سفارت ایران


افسانه محمدی  یکی از جاسوسان رژیم ایران هستند در آلمان و دروغهای زیادی گفته است افسانه محمدی در ترکیه کارش قاچاقچیگری بوده با فردی بنام اسماعیل چالسنکی  اهل شمال ایران. 


افسانه دارای دوتا دختر میباشد هردو که هردو دختر در ترکیه معتاد شده شده اند و این فرد بی احساس بچه های خود را در ترکیه رها کردند و خود تنها با کمک قاچاقچی . این زن یکی از کسانی بوده در ترکیه که بهنوان نگهدارنده وسائل افراد دیگر وسائل شخصی آنها را دزدیده و بعدا گفته برده شده و یا گم شده است .









افسانه محمدی بعنوان ترانه خوان در آلمان دارد دست به کارهای غیر قانونیمیزنند مثل کار سیاه و بردن و آوردن دختران جوان برای پیرمردها و گرفتن پول بابت این کار بیشتر دختران بدبخت پناهندگانی را گول میزند یا از ایران و یا از افغانستان تازه وارد آلمان شده اند.

افسانه محمدی قبلا در ترکیه باافراد و اعضای باندهای موامخدر مثل مافیایی موادمخدر در تماس بوده که اکثریت این افراد وابسته به اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات ایران هستند. 

افسانه محمدی هر دوهفته یکبار به کنسولگریهای رژیم و یا سفارخانه های رژیم سر میزنند بعضی وقتها مستقیم در کشور آلمان و بعی وقتها به دانمرک و هلند و بلژیک سفر کرده برای اینکه کسی بهش شک نکند  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar