10.8.23

گفتگوی اختصاصی روزنامه محلی چاوچاق با سعید آقای چقوش در خصوص شاشیدن روی قرآن به گفته ی خودش.

 


 گفتگوی اختصاصی  روزنامه محلی چاوچاق  با سعید آقای چقوش در خصوص شاشیدن روی قرآن به گفته ی خودش.

سلام و درود بر آقای هاوک یا آقای سعید آقایی چقوش مقیم آلمان.

امیدوارم خوب و سلامت باشید.

سعید آقای چقوش.  سلام و درود ممنون که با ما ارتباط برقرار کرده اید.

چاوچاق!  درود ما شاید زیاد وقت شما را نگیریم  چند سئوال داریم  در باره شما  سئوال اول در باره قرآن است و سئوال دوم در باره کارهای هنری شما.


سعید آقای چقوش در خدمتم. بله تو ایران من شاشیدم روی قرآن شکایتم کردند و چند روزی زندان بودم و بعدش آزادم کردند چون گفتم چشمم نمیبیند و نادانسته دست به چنین کاری زده ام و بخشیده شدم اما من حالا اروپا هستم میرینم تو قرآن میرینم تو اسلام. من هیچ دینی ندارم و خواهان سرنگونی رژیم فاسد ملاها در ایران هستم  نه با گروهای تروریستی مثل گروه تروریستی مجاهدین خلق منافقین و یا مزاحمین خلق. من بر این باورم که مردم ایران خود از داخل رژیم را سرنگون خواهند کرد. هر چند داداشم با حشد الشعبی کار میکنند در تهران من مخالف این کارش هستم چند باری به شهرام گفته ام از این کار دست بکشند لاکن گوش نمیدهند.

چاوچاق! خیلی خوب است. اما در اینترنت خواندم که شما بعنوان جاسوس جمهوری اسلامی همراه با همسرتون زهره خانم معرفی شده اید این تا چه حد صحت دارد؟ آیا واقعا برای جمهوری اسلامی دست به جاسوسی زده اید؟  صدای از شما منتشر شده که گویا میخواهید فردی را لو بدهید که در آن گفته اید اطلاعات شما را به ایران داده ام این پارادوکس چگونه حل کنیم؟

سعید آقای چقوش! بله انسانها وقتیکه عصبانی میشوند خیلی چیزهابر زبان می آورند ولی به این معنا نیست که در عمل چنین کاری شده باشد. من اینجا در کلیسا موزیک نوازی میکنم و کاری به من ندارند  مشروب میخورم اما در مساجد اسلام کثیف همه چیز برای ما حرام است برای خودشان حلال. من به ایران چند باری سفرکرده ام و کسی کاری به بنده نداشته است من دارای کارت ملی و پاسپورت جمهوری اسلامی هستم اما اگر روزی بشود میرینم تو پاسپورت جمهوری خرافاتی سلامی . در باره همسرم زهره چمن آرا ایشان از خانواده شهید است و حق دارند کاری بکنند اما تا چایکه من بدانم زهره مخالف آخوندها شده و زیر نامهای مستعار علیه رژیم فعالیت میکنند و خوهان  نابودی جمهوری ننگین اسلامی هستند. ایشان اوائل  رو سری داشتند بعدش خودش رفت تو یک فاحشه خانه کار کردند در شهر کلن دگرگون شدند اینجا در آلمان فاحشگی مثل کار رسمی است هیچکس حق ندارد به خانمها چیزی بگویند هم لذتش میبرند و هم پولشو میگیرند. در خصوص اینکه در اینترنت نوشته شده است بنده جاسوس ایران هستم درست نیست کسانی هستند ازپیشرفتهای نوازندگی من حسادت دارند قصد تخریبم هستند. من ریدم تو جمهوری اسلامی تا که برای این وطنفروشان ملا جاسوسی بکنم اگر اینطوری بودم نمی شاشیدم روی قرآنشان.

چاوچاق! مرسی آقا سعید راستی آدم کیف میکند وقتیکه با شما مصاحبه میکنیم.

راستی در مورد قیام اخیر نظراتون چیه؟ آیا این قیام چگونه شکل گرفت و برای چی بود اصلا؟

سعید آقای چقوش ! مرسی از سئولاتتون. قیام در ایران بعداز روی کار آمد خمینی گاه گاهی روی داده است اما دوقیام خیلی مهم و حیاتی بودند یکی سال 98 دومی قیام سال گذشته  متاسفانه نیروهای مخالف در خارج به انحراف کشاندنش. هر چند بنده خواهان استقلال آذربایجان هستم و باور به ایران دیگر ندارم  و ایران بعنوان اشغالگر نگاه میکنیم ما ترکیم باید به خانه اجدادمان بازگردیم.

چاوچاق! چه خوب  شما از یک طرف میگی به ایران سفر میکنید از طرف دیگر به اسلام و به ملاهای ایران فوش میدهید چگونه میتوان درک کرد شما را؟

سعید آقایی! والله من گفتم که کاری که قرآن سوز دانمارکی و سوئدی کردند به اندازی کار من نبوده من ریدم روی قرآن و ریدم روی نهج البلاغه کسی در آن زمان چنین جرئتی را نداشت که من داشتم.

در خصوص خانمم زهره ایشان دارای بیماری روانی هستند مثل جنون حاد خودمانی با شما حرف میزنم میگن در ایران بیچاره مورد تجاوز جنسی قرار گرفته آنهم با عنف.

چاوچاغ مرسی سعید جان تا دیداری دیگر خدا نگهدارتون

سعید مرسی 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar