27.11.21

اگر محسن حججی الان زنده بود...!! ⭕️ شک نکنید اگر #محسن_حججی زنده بود، الان در دفاع از دیکتاتور، و در مقابل مردم مظلوم اصفهان قرار می گرفت، و در لباس یکی از این دو جنایتکار قاتل و مزدور بود. 🔺کسی که دفاع از دیکتاتور و #مزدوری را ب عنوان یک شغل و منش انتخاب می کند ،برای او فرقی ندارد کجا باشد، و اسلحه و باتونش را به سمت چه کسی بگیرد. 🔺این مساله را حتما باید به آن عده که به عنوان بی طرف در زمان کشته شدن حججی و قاسم سلیمانی با توهم دروغین مدافع وطن بودن اینان ناراحت شدند متذکر شد، که اینان مزدوری بیش نبودند که در زمان خیزش مردم، در قامت #دشمن_ملت ، در دفاع از دیکتاتور از هیچ جنایت و رذالتی ابا نداشتند.

 


اگر محسن حججی الان زنده بود...!!

⭕️ شک نکنید اگر #محسن_حججی زنده بود، الان در دفاع از دیکتاتور، و در مقابل مردم مظلوم اصفهان قرار می گرفت، و در لباس یکی از این دو جنایتکار قاتل و مزدور بود.



🔺کسی که دفاع از دیکتاتور و #مزدوری را ب عنوان یک شغل و منش انتخاب می کند ،برای او فرقی ندارد کجا باشد، و اسلحه و باتونش را به سمت چه کسی بگیرد.

🔺این مساله را حتما باید به آن عده که به عنوان بی طرف در زمان کشته شدن حججی و قاسم سلیمانی با توهم دروغین مدافع وطن بودن اینان ناراحت شدند متذکر شد، که اینان مزدوری بیش نبودند که در زمان خیزش مردم، در قامت #دشمن_ملت ، در دفاع از دیکتاتور از هیچ جنایت و رذالتی ابا نداشتند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar