17.11.21

حسن نوروزی جنایتکار: یکی از کسانی که ( درآبان ۹۸ ) به مردم شلیک کرد من بودم

 


حسن نوروزی جنایتکار: یکی از کسانی که ( درآبان ۹۸ ) به مردم شلیک کرد من بودم 


🔸 آخوند حسن نوروزی، نایب‌رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس ارتجاع، در گفتگویی با خبرنگار یک سایت حکومتی درباره قیام آبان ۹۸ و دادگاه بین‌المللی قیام آبان در لندن و این‌که آیا بهتر نبود این دادگاه در ایران برگزار بشود، گفت: 

- یعنی چی؟ دادگاه چی برگزار شود؟

- خبرنگار سایت حکومتی دیدبان: دادگاهی در خصوص بی‌تدبیریهای صورت گرفته و کشته شده‌های آبان ۹۸!

- آخوند حسن نوروزی: بعد در این دادگاه کُشته‌شده‌ها را باید محکوم کنند یا قاتلان را؟

- خبرنگار سایت حکومتی دیدبان: قطعا منظور محاکمه قاتلان و بی‌تدبیری‌های مسئولان است؛ کسانی که به مردم شلیک کردند!

- آخوند حسن نوروزی: یکی از آن‌هایی که به مردم شلیک کرد من بودم، ما کُشتیم. حالا چه کسی می‌خواهد ما را محاکمه کند؟! طرف آمده بانک را آتش زده است و ما هم او را کُشتیم. چه کسی را می‌خواهید محاکمه کنید؟



🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی

🆔 @Rasuyab

🆔 @Rasuyab2

🆔 @Kashef_Rasu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar