3.12.21

مسعود رجوی: قیام برای آب و آزادی باید به هر قیمت ادامه پیدا کند. اگر اصفهان بایستد تمام ایران به حمایت برمی‌خیزد



مسعود رجوی: قیام برای آب و آزادی باید به هر قیمت ادامه پیدا کند. اگر اصفهان بایستد تمام ایران به حمایت برمی‌خیزد
⭕️ مسعود رجوی - ۱۱آذر ۱۴۰۰ به مردم و کشاورزان ستمدیده اصفهان و جوانان پاکباز و شورشگران قهرمان:
🔹 خامنه‌ای و قضاییه او و استاندار و فرماندارش در اصفهان با همهٔ مزدوران غلط کرده‌اند که بخواهند حق تجمع و نماز لعنت و مرگ بر خامنه‌ای در کف زاینده‌رود و خیابان را از اصفهان و مردم دیگر شهرهای ایران سلب کنند.پ

🔹 مردم اصفهان مرعوب نمی‌شوند. همان مردمی که اولین حکومت نظامی شاه و تیمسارانش را درهم‌شکستند، جواب شیخ و پاسدارانش را هم به‌خوبی خواهند داد.
🔹 قیام برای آب و آزادی باید به هر قیمت ادامه پیدا کند. اگر اصفهان بایستد تمام ایران به‌حمایت برمی‌خیزد.
اگر خامنه‌ای آتش بگشاید و سگ‌های زنجیری خود را در اصفهان به‌جان مردم بیاندازد آبان بزرگ‌تری در سراسر ایران شعله‌ور می‌شود.
🔹 مجروحان اصفهان به‌ویژه پاکبازانی که چشم در طبق اخلاص و آزادی گذاشتند، با پیکرهای پرزخم و خونین، چشم به‌راه خیزش دیگر شهرها و هموطنان در سراسر ایران و جهان هستند.
🔹 رژیم اعدام و قتل‌عام، در ماورای دروغ و وقاحت، مجاهدین و جنبش مقاومت را به آتش زدن چادر کشاورزان و «کشته‌سازی» نمایشی متهم می‌کند و مدعی است گلوله‌های ساچمه‌ای و جنگی را هم ما شلیک کرده‌ایم.
🔹 مردم جواب را به گویاترین بیان به خلیفهٴ ارتجاع و وحوش انتظامی او دادند: «بی‌شرف! بی‌شرف!»، «خامنه‌ای حیا کن، مملکت را رها کن»!
🔹 بنای کار خمینی و خامنه‌ای از آغاز دروغ و دجالیت و لوث کردن همهٔ حقایق و انکار همهٔ جنایت‌ها بوده است از ۳۰خرداد ۶۰ و قتل‌عام ۶۷ تا قتل‌های زنجیره‌‌ای و کوی دانشگاه و از قیام‌های ۷۸ و ۸۸ و ندا آقاسلطان تا قیام‌های ۹۶ و ۹۷ و آبان و اصفهان اما دیگر اثر ندارد.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar