19.2.22

مسعود ولایتی ( معاذالهی) #کهنوج #کرمان #زاهدان #سیستان_و_بلوچستان مستشار دادگاه کیفری یک استان و مسئول دفتر هماهنگی امور قوه قضائیه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سیستان و بلوچستان و مستشار شعبه ۷ دادگاه تجدید نظر زاهدان این مزدور بازپرسی شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان و دادستانی عمومی و انقلاب کهنوج را نیز درکارنامه ننگین خود دارد. این مزدور جنایتکار نقش زیادی در صدور احکام سنگین ظالمانه و نیز احکام اعدام علیه مردم و جوانان مخالف و مبارز و هموطنان بلوچ دارد.

 


مسعود ولایتی ( معاذالهی) #کهنوج #کرمان #زاهدان #سیستان_و_بلوچستان

مستشار دادگاه کیفری یک استان و مسئول دفتر هماهنگی امور قوه قضائیه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سیستان و بلوچستان و مستشار شعبه ۷ دادگاه تجدید نظر زاهدان 

این مزدور بازپرسی شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان و دادستانی عمومی و انقلاب کهنوج را نیز درکارنامه ننگین خود دارد. 

این مزدور جنایتکار نقش زیادی در صدور احکام سنگین ظالمانه و نیز احکام اعدام علیه مردم و جوانان مخالف و مبارز و هموطنان بلوچ دارد.


هرگونه اطلاعات و مشخصات ازاین مزدور را در اختیار راسویاب قرار دهید.


🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به  مردم بپیوندید.


🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی

🆔 @Rasuyab

🆔 @Rasuyab2

🆔 @Kashef_Rasu

مافیای سپاه و بیت خامنه ای


در مورد افشای فایل صوتی جعفری فرمانده سابق سپاه پاسداران


🔸فایل صوتی افشا شده پاسدار عزیز جعفری فرمانده وقت سپاه با صادق ذوالقدر نیا معاون سابق سازندگی این نهاد که در سال۱۳۹۷ ضبط شده گویای مجموعه فساد مالی و جنگ قدرت در درون سپاه جهل و جنایت است.  


🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی

🆔 @Rasuyab

🆔 @Rasuyab2

🆔 @Kashef_Rasu

مافیای سپاه و بیت خامنه ای


در مورد افشای فایل صوتی جعفری فرمانده سابق سپاه پاسداران


🔸فایل صوتی افشا شده پاسدار عزیز جعفری فرمانده وقت سپاه با صادق ذوالقدر نیا معاون سابق سازندگی این نهاد که در سال۱۳۹۷ ضبط شده گویای مجموعه فساد مالی و جنگ قدرت در درون سپاه جهل و جنایت است.  


🔸بخش مهمی از این گفتگو در مورد فساد مالی باند قالیباف است که آن زمان شهردار تهران بود و الان رییس مجلس است.


🔸این فایل صوتی  بخوبی نشان میدهد که نه تنها خامنه ای از تمام این موضوعات خبر داشته بلکه خود معمار این دستگاه فساد بوده و پولها را تقسیم میکرده است.


🔸درمکالمات این فایل، جمال الدین آبرومند رئیس بنیاد سپاه هشت هزار میلیارد تومان کم آورده بوده ، مبلغی که در مقایسه با بودجه سال ۹۷ رقم قابل توجهی است ولی قالیباف در صدد راهی برای پوشاندن مشکل و امضاء تفاهم نامه ای برای رفع و رجوع بوده است.


🔸جمال الدین آبرومند معاون فعلی قالیباف درمجلس است و در بخشی از این فایل صوتی جعفری میگوید قاسم سلیمانی معاون وقت سپاه قدس برای حمایت از آبرومند با خامنه ای صحبت کرده است 


🔸در این نوار ذوالقدر نیا میگوید خامنه ای دستور داده بوده که نود درصد منابع مالی سپاه باید در اختیار نیروی قدس قرار بگیرد و هلدینگ یاس چهار بار منابع مالی در اختیار قاسم سلیمانی قرار داده بود. شرکت گروه توسعه اقتصادی یاس مشهور به هلدینگ یاس بازوی اصلی بنیاد تعاون سپاه بود که بیشترین منابع مالی نیروی قدس سپاه از طریق فعالیت در بازار مسکن و خدمات را تامین میکرد که حدود یکسال قبل  از تولید این فایل بدنبال بازداشت بعضی از مدیرانش به اتهام دست داشتن در فساد مالی ۱۳ هزار میلیارد تومانی بدستور خامنه ای منحل شد.


🔸در این فایل صوتی از حمایت حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه از قالیباف هم صحبت میشود. همچنین در این فایل از مخالفت آبرومند با سعید محمد فرمانده سابق قرارگاه خاتم هم مطرح میشود .


🔸 پس از یکسال از این گفتگو محمد جعفری، صادق ذوالقدرنیا و سعید محمد از سمت های خود برکنار شدند و بنظر میرسد در این جنگ قدرت و پرونده فساد مالی تیم قالیباف و ابرومند پیروز شدند.


🔸البته این اولین بار نیست که شاهد اختلاف در سپاه و سران آن هستیم. تاکنون از سپاه و نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات و مجموعه بیت رهبری و دولت بارها شاهد این اختلافات و افشاگریها بوده ایم.


🔸نتیجه گیری: 

 این فایل صوتی بخوبی نشان میدهد که فساد اقتصادی تا بالاترین مقامات رژیم نفود کرده است درحالی که بخض اعظم اقتصاد ایران دست بیت خامنه ای و سپاه است ولی سهم خواهی بیشتر در درون باندهای رژیم منجر به روکردن دست یکدیگر شده است  و شروعبه افشاگری میکنند. 

این افشاگریها تنها بدلیل این است که سهم آنها رعایت نشده استو این میزان فساد غیر قابل باور در بین فرماندهان سپاه بخوبی از وضعیت ناهنجار رده های پایین تر سپاه خبر میدهد و به همین دلیل توان نظامی ، برای سپاه باقی نمیگذارد و بزودی در قیام شهرها و بدست جوانان شورشی به گورستان تاریخ سپرده خواهند شد.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar