12.2.22

مهدی عبدی (تکمیلی) #تبریز #آذربایجان_شرقی مسئول اطلاعات حزب الله کشور و مسئول اسبق اطلاعات بسیج طلاب آذربایجان شرقی این مزدور بدلیل نقش اش در سرکوب و شناسایی مخالفین، از سکوی مزدوری رئیس اطلاعات بسیج طلاب تا رئیس اطلاعات

 








مهدی عبدی (تکمیلی)  #تبریز #آذربایجان_شرقی 

مسئول اطلاعات حزب الله کشور و مسئول اسبق اطلاعات بسیج طلاب آذربایجان شرقی

این مزدور بدلیل نقش اش در سرکوب و شناسایی مخالفین،  از سکوی مزدوری رئیس اطلاعات بسیج طلاب تا رئیس اطلاعات حزب الله که هر دو منصب مخصوص جنایتکارانی مثل او  است ارتقا، پیدا کرده است. 

این مزدور اطلاعاتی بسیجی نقش زیادی در سرکوب و شناسایی و دستگیری مردم و جوانان مخالف و معترض در تبریز و  سایر شهرهای استان آذربایجان دارد.

وی درحال حاضر نیز در فضای مجازی اقدام به شناسایی فعالان سیاسی و مخالفین  میکند. 

آدرس: تبریز، ولی عصر جنوبی، خیابان امیرکبیر، پلاک ۱۲


پیج اینستاگرام: 

mahdi_abdii_313_

همراه: 

09141150857

لینک های مرتبط: 

https://t.me/rasuyab/11754

https://t.me/rasuyab/2722

https://t.me/rasuyab/1689


هرگونه اطلاعات و مشخصات ازاین مزدور را در اختیار راسویاب قرار دهید.


🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به  مردم بپیوندید.


🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی

🆔 @Rasuyab

🆔 @Rasuyab2

🆔 @Kashef_Rasu

 شیوع و گسترش کرونای اومیکرون در شهرهای میهن


🔸بر اساس آمارهای رژیم، از ورود کرونا به ایران تاکنون، جان دهها هزار ایرانی از دست رفته است، که البته آمارهای واقعی ۳ تا ۴برابر آمارهای رسمی است...


🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی

🆔 @Rasuyab

🆔 @Rasuyab2

🆔 @Kashef_Rasu

شیوع و گسترش کرونای اومیکرون در شهرهای میهن


🔸بر اساس آمارهای رژیم، از ورود کرونا به ایران تاکنون، جان دهها هزار ایرانی از دست رفته است، که البته آمارهای واقعی ۳ تا ۴برابر آمارهای رسمی است.


(خامنه‌ای ۱۹دی۱۴۰۰: اینها اگر واکسن بلد هستند درست کنند اگر کارخانه فایزر شان می‌تواند واکسن درست کند چرا به ما می‌خواهند بدهند)

(یک هم وطن: خامنه‌ای الدنگ تو تو الدنگ که باعث شدی که نگذاشتی واکسن وارد شود و این همه مردم را به کشتن دادی)

حکومت آخوندی از همان روزهای اول کرونا به‌جای کمک به مردم و اختصاص بودجه، گله‌های پاسدار و بسیجی را به بهانه مقابله با کرونا به خیابان فرستاد تا به نمایش قدرت بپردازد. در حالی که مقابله با ویروس کرونا نیروی انسانی، تجهیزات، امکانات و بیمارستان نیاز دارد و هم‌چنین تأمین معیشت مردم که نیاز نباشد برای لقمه‌ای نان به میدان مین کرونا بروند. اما بدلیل این‌که حکومت به‌شدت لرزان و نگران قیام است به چیزی جز سرکوب فکر نمی‌کند که البته این تلاش‌ها آب در هاون کوبیدن است. قیام آبان اثبات‌گر این موضوع است و قیام مردم ایران ادامه خواهد داشت.

بعد از پایان پیک ششم که فوتی های کرونا روزانه تا 400 نفر افزایش پیدا کرده بود، همواره پزشکان متخصص هشدار پیک ششم را میدادند و در جهان نیز این هشدار بسیار جدی گرفته شده و اقدام به تزریق دوز سوم واکشن کردند ولی حکومت آخوندی به جای وارد کردن واکسن موثر که همان واکسن آسترازنکا بود اقدامی انجام نداد و لذا سبب شد که سویه امیکرون به شکل بسیار گسترده ای در مدت زمان کوتاهی در تمامی شهرهای میهن گسترش پیدا کند. بطوری که بر اساس  گفته وزارت بهداشت: بیماران امیکرون ممکن است خیلی بیشتر از آمار اعلام شده روزانه تا ۱۰۰هزار مبتلا داشته باشد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بهشتی میگوید طی روزهای اخیر طبق آمار حدود ۴۸ درصد درشهر واستان تهران  مبتلا به سویه امیکرون ویروس کرونا شده اند که نشان دهنده رشد بالای این ویروس است  

اومیکرون مخصوصا درکودکان بسرعت سرایت میکند ونباید این ویروس را دست کم گرفت 

به نقل از دانشگاه پزشکی ایران گفت که موارد بستری کودکان در تهران ۵۰ تا ۶۰درصد بیشتر شده است.

روزنامه همدلی نیز درمطلبی نوشت در حالی‌که کارشناسان خواستار تعطیلی مدارس هستند، معاون آموزش و پرورش گفت اگر دانش آموزی کرونا گرفت و فوت کرد ۱۵میلیون غرامت می‌دهیم.


نتیجه گیری:‌

-  جامعه جوشان ایران در شرف قیام علیه حکومت آخوندی است و خامنه ای جنایتکار برای مقابله با قیام مردمی از همان ابتدا کرونا را به عنوان سپر دفاعی نظام خودش مورد استفاده قرار داد و همچنان ادامه میدهد و علت اصلی عدم واکنش های مناسب حکومت برای مقابله با درگیر شدن گسترده مردم در مقابل اومیکرون نیز به همین دلیل است.

-   اما پیام مردم ایران به آخوندهای جنایتکار این است که بدون کرونا یا با کرونا بدون واکسن یا با واکسن بزودی سرنگونت میکنیم. به کلیه مزدوران سپاه و بسیج و انتظامی هشدار میدهیم که دست از جنایتهای خود برای حفظ این نظام کثیف برداشته و به صفوف مردم بپیوندند در غیر این صورت به سزای اعمالشان خواهند رسید. 


🔴 (https://t.me/Kashef_Rasu/6520)این #انقلابیست_تا_پیروزی

🆔 @Rasuyab

🆔 @Rasuyab2

🆔 @Kashef_Rasu

اعلام اسامی ۱۶۰ متهم به ارتکاب «جنایت علیه بشریت» درنظام جمهوری اسلامی توسط دادگاه بین المللی آبان ۹۸


🔸 دادستانی دادگاه بین‌المللی مردمی آبان اسامی ۱۶۰ متهم به ارتکاب «جنایت علیه بشریت» شامل مقام‌های ارشد و مقام‌های استانی را منتشر کرد و از همه کسانی که مدارک و اسناد بیشتری درباره آنان دارند، خواست این اسناد را به دادگاه ارائه دهند


🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی

🆔 @Rasuyab

🆔 @Rasuyab2

🆔 @Kashef_Rasu

اطلاعیه فوری: فراخوان دادستانی دادگاه بین‌المللی مردمی آبان درباره ۱۶۰ متهم به ارتکاب جنایت علیه بشریت 


🔸دادستانی دادگاه بین‌المللی مردمی آبان با انتشار اسامی ۱۶۰ متهم به ارتکاب جنایت علیه بشریت، بدین‌وسیله از همه -به‌ویژه اعضای نیروهای مسلح، قوه قضاییه و بیت رهبری – که مدارک و اسناد بیشتری مشخصا درباره متهمان زیر در ارتباط با نقش آنان در سرکوب اعتراضات آبان ۹۸ دارند، درخواست می‌کند که حداکثر تا دهم اسفند ماه ۱۴۰۰ مدارک و اسناد خود را از طریق شماره واتساپ دادگاه بین‌المللی مردمی آبان به این هیات ارسال کنند...


🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی

🆔 @Rasuyab

🆔 @Rasuyab2

🆔 @Kashef_Rasu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar