6.1.24

خودشان میکشند خودشان روی آن مانور میدهند انتقام سڵیمانی باز از مردم ایران گرفتند و بازدن هواپیمایی اوکراینی و انتقام رضی موسوی از مردم کرمان گرفتند.

 

راست میگه انتقام رضی جون از مردم کرمان گزفتند رژیم 


مرد عزیز ایران جنایت کرمان توسط خود رژیم صورت گرفته است 

خودشان میکشند خودشان روی آن  مانور میدهند انتقام سڵیمانی باز از مردم ایران گرفتند و  بازدن هواپیمایی اوکراینی و انتقام رضی موسوی از مردم کرمان گرفتند.

 برنامەی انتقام  رضی موسویی از مردم ایران توسط اطلاعات سپاە مهندسی شدە بودە.


 رژیم از قبل روی این کار برنامە ریزی کردە و درصورت اجرا ی آن  یا پولی بە داعش دادە اند و یا سایبریهای سپاه و وزارت اطلاعات زیر نام داعش و با پیدا کردن چند نام دداعشی که توسط نیروهای عراقی قبلا کشته شده اند زیر نام آنها  بیانیه صادر کرده اند گویا داعش حمله ی تروریستی که مهندسی شده ولایت فقیه بوده و دست خود رژیم صد در صد بوده  کە اعلام کند داعش  این انفجار رابرعهدە بگیرد برای حفظ نظام جاعش در تهران و از سوی دیگر و سپاە دست بە مانور سیاسی روی این جنایتی کە صددرصد کار خودش بودە بە نفع خودش تمام کند زیر نام ما امنیت داریم اگر ما نباشیم ایلە میشە و بیلە میشە  #انفجار_کرمان    #انتقام_سخت_از_مردم_ایران

گوسفندان زیر عبای دین فروشان 

یک راس گوسفند هرزه ولای که حشری دنبال بومبوم 


این را فراموش نکنید هر کسی آمد و درباره دین حرف زد و همیشه در باره دین حرف بزند یک دروغگو و دزد و خلافکار ترین فرد میباشد چون آنهایکه پیروی از دین میکنند با اعمال درست و اعمال و رفتار دین را به مردم نشان میدهند نه گفتاری. در این رابطه تجربه نشان داده است که  کسانی بیشتر در باره دین حرف میزنند و در هر مجلسی دین را مطرح میکنند بدانید یک فرد بی ایمان و یک دزد و خلافکار و جنایتکار میباشد هر کاری از دستش بر می آید. یک ملای اندونیزیای در یک مقاله نوشته است کسانی که خلافکار و دزد هستند و جنایتکار هستند بنابر باورهای مردم و محیط از آن سواستفاده میکنند برای فریب افکار عمومی خود را انسان مومن و پاکدامن نشاندادن در میان مردمان.

همه این رژیم و ترفندها و حیله گریها و بازیهای این جنایتکاران اسلامی میشناسند

علی جوادی، فعال کمونیسم کارگری می‌گوید: «شعار رضاشاه روحت شاد از طرف دستگاه‌های اطلاعات جمهوری اسلامی مطرح شده».

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar