28.4.21

علی اصفهانی #اصفهان دادستان عمومی و انقلاب اصفهان و از قضات اسبق دیوان عالی کشور این مزدور جنایتکار از عوامل اصلی امام جمعه و نماینده ولی فقیه جنایتکار خامنه ای در اصفهان در پیگرد های سرکوبگرانه علیه مردم و همچنین زنان و جوانان در اصفهان میباشد.



علی اصفهانی #اصفهان

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان و از قضات اسبق دیوان عالی کشور 

این مزدور جنایتکار از عوامل اصلی امام جمعه و نماینده ولی فقیه جنایتکار خامنه ای در اصفهان در  پیگرد های سرکوبگرانه  علیه مردم و همچنین زنان و جوانان در اصفهان میباشد.


این باصطلاح دادستان اخیرا  برای مقابله و سرکوب  خواسته های به حق کشاورزان اصفهان علیه ادامه اعتراضات آنها اعلام کرده است : 

هرگونه تجمع تحت عنوان مطالبات حوزه کشاورزی و زاینده‌رود بدون مجوز شورای تامین استان ممنوع است.

علی اصفهانی مدعی شده است: "مطالبات کشاورزان در سال‌های اخیر، موضوع سوء استفاده جریان‌های معاند قرار گرفته و عوامل نفوذی مترصدِ جهت‌دهی اعتراضات در راستای نیل به اهداف سیاسی و خرابکارانه خویش برآمده‌اند". 


هرگونه اطلاعات و مشخصات از این مزدوران  را در اختیار راسویاب قرار دهید.


🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، نزدیک است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به  مردم بپیوندید.


🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی

🆔@Rasuyab

🆔@Rasuyab2

🆔@Kashef_Rasu


ا مراکز کنترل و پایش دوربین های مراقبتی ناجا آشنا شوید

#تهران:


🔸مراکز کنترل و پایش دوربین های مراقبتی ناجا

با سپاس و قدردانی از دوستان و یاران راسویاب که به دنبال انتشار فراخوان شناسایی مراکز نیروهای سرکوب، همه روزه با ارسال عکس و مطلب، پشتیبان ما بوده و به ما در این وظیفه مهم یاری می رسانند.

دوستان راسویاب در تهران و شهرستان های غرب استان تهران موارد متعددی از محل مراکز سرکوب را برایمان ارسال کرده اند که بینهایت سپاسگزاریم و در وقت مناسب آنها را منتشر خواهیم کرد. 

به اطلاع می رسانیم که امروز سه شنبه ۷ اردیبهشت ماه، تا ساعاتی دیگر، محل مراکز کنترل و پایش دوربین های مراقبتی ناجا درتهران، در کانال @rasuyab2 منتشر خواهد شد.


🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی

🆔 @Rasuyab

🆔 @Rasuyab2

🆔 @Kashef_Rasu 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar