1.1.23

بر اساس اطلاعاتی که از داخل ایران بدستمان رسیده است #هنگامه_کسروی عضو شورای ملی دفاع از اطباع جمهوری اسلامی در کشور آلمان میباشند

 


Frau Dipl.-Soz. Päd. Hengameh Kasrawi


Psykoterapeut i Bergisch Gladbach, 
Adress: Max-Bruch-Straße 34, 51465 Bergisch Gladbach, 



بر اساس اطلاعاتی که از داخل ایران بدستمان رسیده است #هنگامه_کسروی عضو شورای ملی دفاع از اطباع جمهوری اسلامی در کشور آلمان میباشند

#hengameh_kasrawi_iranian_agents_in_germany 

سلام من خانواده   هنگامه کسروی  میشناسم  ایشان در زمان احمدینژاد رسما عضو شورای ملی  دفاع از اطباع جمهوری اسلام شد در آلمان. من یکی از کسانی هستم در ایران خیلی وب سایترسویاب را نگاه میکنم و همیشه دنبال میکنم حدر حقیقت مطالبی در باره هنگامه کسروی خواندم میخواهم ثگوید زدی تو خال ایشان عضو برون مرزی اطلاعات سپاه هستندو


هنگامه کسروی در شهر کاشان دارای ویلای خودش میباشد و هر وقت به ایران سفر میکنند  سرداران سپاه ایشان را مهمانی خاص میکنند.

هنگامه کسروی که بعنوان روانشناس در شهر کلن فعالیت میکنند   بیشتر از اطباع جمهوری اسلای دفاع میکنند چون در این راه امضا کرده اند و قسم خورده اند هرچی اطلاعات سپاه از  هنگامه کسروی بخواهد باید انجام بدهند.

هنگامه کسروی چند سال پیش به شهر کاشان آمدند و  با خواهر من ملاقات کردند و خواهرم ازش سئوال کرده بود آلمان چه جوری جای است برای زندگی؟

هنگامه در جواب گفته  اگر از من می پرسید هیچ جا مثل ایران نیست و آلمانیها بعضی وقت راستگو نیستند اهل رشوه خواری هستند و اگر بخواهند کاری انجام بدهند علیه دشمنان و ضد انقلاب باید ما کلی رشوه به پلیس و ادارات دیگر بدهیم تا شاید کاری انجام بدهند.

خواهرم از ایشان دوباره سئوال میکنند فکر نمیکنید کاری که انجام میدهید با قوانین پزشکی همخوانی ندارند چون یک پزشک نباید فرق بگذارد در  بین انسانها  یک پزشک قسم خورده فقط باید انسان را به بینند نه این مخالف و اون ضد انقلاب نمیدانم چیزهای که صد در صد با مدارکی که خودتان ادعاش میکنید از آسمان تا زمین فرق دارد.

هنگامه کسروی رویش بر میگرداند و میخندد و میگوید شما چند سال است که پزشک شده اید؟  خواهرم جواب داد گفت نیازی به گفتن ندارد و من تنها قوانین دنیای پزشکی برای شما توضیح دادم نه اینکه چند سال است پزشک شده ام.

هنگامه کسروی دوباره روه به خواهرم میکنند اینجا  شما بی تجربه هستید باید نان را به نرخ روز خورد نه خود را قربانی کرد در راهیی که تنها خودتون ضرر مند خواهید شد.

خواهرم جواب داد نانی که با خون انسانهای بیگناه آلوده باشد از زهره مار بدتر است.

در روزهای آینده اطلاعات مهم براتون میفرستم که ثابت میکنم که هنگامه کسروی مامور رژیم جمهوری اسلامی  ایران در آلمان میباشند.

با درود   ل ن  کاشان

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar