14.1.23

شکنجه گران و ماموران رژیم تروریستی ایران در ایران شکنجه میکنند قتلعام میکنند تجاوز میکنند به بدترین شیوه با زندانی و معترضین ررفتار میکنند اما در اروپا این کثافاتها متخصص خانواده میشوند و وخصص روانشناسی میشوند و برای تخریب پناهندگان سیاسی خط و نشان میکشند

 


شکنجه گران و ماموران رژیم تروریستی ایران در ایران شکنجه میکنند قتلعام میکنند تجاوز میکنند به بدترین شیوه با زندانی و معترضین ررفتار میکنند.

 اما در اروپا این کثافاتها متخصص خانواده میشوند و ومتخصص روانشناسی میشوند و برای تخریب پناهندگان سیاسی خط و نشان میکشند.  بگذار بدانیم هنگامه کسروی کیست؟ هنگامه کسروی از راه قانونی وارد کشور آلمان میشوند و  در نهایت به ایران سفرهای متعددی میکنند در زمان محمد خاتمی  عضو شورای ملی دفاع از اطباع جمهوری اسلامی میشوند و در زمان احمدینژاد رسما با اتوسا رحمتی چند دیداری انجام میدهند سپس عضو رسمی شورای ملی آخوندها برای دفاع از اطباع جمهوری اسلامی میشوند چون ایشان روانشناس هستند و حرفش نیز برو دارد بیشتر کارهای ماموران رژیم در آلمان برای تخریب خانوادهای مخالفین بر عهده ی هنگامه کسروی میباشد. .

 

حال بدانیم مهوش سالی چگنی شکنجه شهر خرم آباد مامور نهی المنکر  در شهر خرم آباد که در زندان دختران کارش شکنجه ای دختران محنتزده خرم آبادی بوده به دستور وزارت اطلاعات در سال 2013 وارد آلمان میشوند و خود را پروفسور ریاضیات معرفی میکنند و سپس متخصص زنان بادار معرفی میکنند.  بر اساس اطلاعات بدست  آمده ایشان دستیار اسد الله اسدی بوده که عضو هان بخش وزارت اطلاعات شهر خرم آباد هستند که 312 معروف است. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar