5.2.24

پورنوستار علیه السلام با دعوت مقامان جمهوری اسلامی اهل البیت وارد ایران شدند بعنوان اولگوی مهم برای زنان ایران

 


فاطمه الزهرا ظهور کرد 

پورنوستار علیه السلام با دعوت مقامان جمهوری اسلامی اهل البیت وارد ایران شدند بعنوان اولگوی مهم برای زنان ایران

فکر کنم استقبالش باکلاماللە قرآن بودە

😂😂😂😂😂😂اومده بره که برای تست اب توبه.خوبه با چادر عکس ننداخت.😂ولی وجدانا همه تون پورنو میبینیدا😂

مصاحبه خبرگزاری تسنیم با ویتنی رایت
پرستوی آمریکایی که چند روزی در ایران همنشین دختران کتلت بود
ــــــ

برای زدودن لکه ننگ ولایت فقیه از میهن، همراه ما شو!
اگر اهل این راه هستی به دایرکت بنویس «هستم»

روزی مردی دیوانە چوپانی میکرد  کم کم این چوپان دیوانە سواد یاد گرفت ازراە یکی از دوستانش، روزی دوستش ازش پرسید چرا میخواهید  سواد یادبگیرید؟ چوپان گفت میخواهم کتابی را بنویسم کە همە را شگفتزدە کند،  دوستش  گفت نمیتوانید ایدەهای کە درسردارین برای من تشریح کنید تا شاید درنوشتن کتاب کمکت کنم؟  چوپان خندید وگفت خیلی شیطونی میخواهید ایدهای ما را بزدید برای خودت؟  دوستش گفت من دارم تلاش میکنم کە کمکت کنم سواد یادبگیرید،  چوپان بلند شد دوستش رابغل کرد و تشکر کرد، ازش،   خلاصە چوپان بعداز مدتی باسواد شدند وقتیکە دیگر کارش بەدوستش نماندە بود دوستش را کشت و چون راز و رمزش زیر دست دوستش بود،،  چوپان نشست کتابی پر از حلق و بلق نوشت و آمد گفت خداوند بەایشان درس دادە است هرچی کە دراین کتاب آمدە کلام خدا است و خدا حرف زدە  و من هم نوشتە ام،  بعداز مدتی آمد تو مجلس بالباس سفید مردم نادان و بیسواد و خوشباور همە  بە استقبال دیوانە رفتند دیوانە دنبال دونفر بود کە کمی از رمز  دیوانە باخبر بودند آنها را پیدا کرد یکی یکی آنها را کشت و دوروز بعد رفت زنان هردو مرد را برای خودش عقد کردند مردم گفتند هنوز دو روز از مرگ مردان این دو خانم نگذشتە دیوانە چند برگەای از جیبش در آورد و گفت اینجا پیام خدا کە هیچ کس نباید ازپیام خدا سرپیچی کند خدا بە من پیام دادە کە با آنها سریع ازدواج کنم،  حکایت رسول اللە

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar