13.12.19

دفاع مسلحانه درمقابل داعش حکومتی حق مسلم ملت ایران است.


دفاع مسلحانه درمقابل داعش حکومتی حق مسلم ملت ایران است.
* از تاریخ پنج دی ماه به خون خواهی جانثاران راه آزادی تا دستیابی به رهایی کامل سرزمین قصب شده مان ، اعتصابات عمومی بویژه تعطیلی مدارس . دانشگاها . بازار. ترابری درون وبرون شهری را آغاز وضمن گرامیداشت یاد و نام ایرانبانان ، شب هنگام تمام کوچه ،خیابان و راه های ارتباطی سراسر میهن را مسدود> همه امکانات و ماشین آلات رژیم و حامیان سرکوبگر آنان را نابود میکنیم.
* ازهم اکنون به همگان آگاهی رسانی کنیم که درس عبرت گرفته از سرکوبهای خونین رژیم درگذشته ، از تاریخ پنج دی با تمام قوا و بصورت یکپارچه از حق و حقوق ملی خود در مقابل داعش حکومتی دفاع مشروع نموده و چه با اینترنت و چه بدون اینترنت هرزن و مرد ، چه پیرو چه جوان ایفادگر نقش یک رهبرخردمند و مبارز بی باک باشیم و تا بیرون راندن کامل آخوند و پاسداران حافظ مصلحت رژیم فاشیستی اسلام اهریمنی دست ازمبارزات  پارتیزانی آتشین وپیوسته خود با عوامل رژیم در گوشه گوشه میهن بر نخواهیم داشت . 
* این آخرین اخطاراست  به مزدوران رژیم در درون و برون میهن : 
** اگرچنانچه پرچم سفید بلند نکنید و به مردم مبارز نپیوندید فرد فرد شما دشمن محسوب وبا اشد مجازات روبرو خواهید شد.
 جنبش ایرانبانان ( ائتلاف مبارزان عملگرا ) با آرمان همبستگی همه اقوام و اقشار همدرد و همسرنوشت هممیهن برای نابودی استبداد اجنبیان و برپایه حاکمیت قانون برآمده از خرد جمعی خردمندان جامعه خویش. 
 ما با هم معنا میدهیم

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar