31.12.19

یکی از راسوهای پلید شهر اراک شناسایی شد. سرهنگ دوم "احسان آنقی" از عناصر اطلاعاتی ناجای #اراک استان #مرکزی رییس پلیس فتای اراک و از نظریه پردازان دستگیری جوانان شهر اراک که در همکاری پلیس کثیف امنیت و اطلاعات اراک فعالیت میکند. وی با رصد پست های اینستاگرامی و پیج هایی که با نام و عکس شخصی پست گذاری میکنند، اقدام به شناسایی و دستگیری و پرونده سازی مخالفین می کند و عده زیادی از جوانان ساکن اراک و استان مرکزی را با پرونده های سنگین راهی دادگاه انقلاب و روانه زندان کرده است. توصیه اکید به تمامی براندازان!


یکی از راسوهای پلید شهر اراک شناسایی شد. 
سرهنگ دوم "احسان آنقی" از عناصر اطلاعاتی ناجای #اراک استان #مرکزی
رییس پلیس فتای اراک و از نظریه پردازان دستگیری جوانان شهر اراک که در همکاری پلیس کثیف امنیت و اطلاعات اراک فعالیت میکند. وی با رصد پست های اینستاگرامی و پیج هایی که با نام و عکس شخصی پست گذاری میکنند، اقدام به شناسایی و دستگیری و پرونده سازی مخالفین می کند و عده زیادی از جوانان ساکن اراک و استان مرکزی را با پرونده های سنگین راهی دادگاه انقلاب و روانه زندان کرده است. توصیه اکید به تمامی براندازان! 
خواهشمند است به خاطر ایجاد اطمینان در فضای مجازی و به ویژه تلگرام به هیچ عنوان از تلگرام های غیر اصلی استفاده نکنید و تا جای ممکن اسم اصلی خود را در بیوی تلگرام و اینستاگرام نگذارید.
اطلاعات تکمیلی شامل نوع و رنگ خودرو ، نشانی منزل و شماره تماس این مزدور را در اختیار راسویاب قرار دهید.
🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar