28.12.19

‼️#اختصاصی_راسویاب 🔸نامه یکی از فرماندهان ارشد یگان ویژه ناجا به راسویاب


‼️#اختصاصی_راسویاب
🔸نامه یکی از فرماندهان ارشد یگان ویژه ناجا به راسویاب

سلام 
من یکی از فرماندهان ارشد یگان ویژه ناجا هستم و درجریان برخی از موارد قرار گرفتم و چند شب است که خون گریه میکنم و در این ایام خیلی سختی کشیدم و بعنوان یک انسان اشکها ریختم برای انسانهای آزاده و هموطنانم، لازم میدانم که پیشاپیش شهادت جوانان وطن عزیزم ایران را به خانواده های گرامیشان تسلیت عرض کنم. 
«مهم»
🔹از افسران مردمی به تعداد ۱۲۱۹ پرسنل انتظامی بدلیل تمرد از دستور مبنی بر درگیری وکشتار مردم معترض ثبت شده و در اختیار حفاناجا قرار گرفتند که تعداد ۱ سرتیپ دوم، ۲۴ افسر ارشد و۱۴۱ افسر و مابقی درجه دار هستند.
🔹تعداد کشته‌ها خصوصا در تهران بسیار بالاست هرچه از تعداد کشته‌ها شنیده‌اید را چندبرابر کنید، بسیاری از کشتگان فعلا به عنوان بازداشتی ثبت شده‌اند تا با گذشت زمان و کاهش حساسیت‌‌ها به خانوادهایشان اطلاع دهند. (تعدادکشته های تهران ۲۱۸ تن که ۲۱ نفر زن، ۱۴ نفر زیر ۱۸ سال و بقیه مرد هستند.
🔹نیروهای امنیتی از بدو تظاهرات در بیمارستان‌ها حضور داشته‌ و اوضاع را کنترل میکرده‌اند. به دستور فرماندهان رده بالای سپاه و انتظامی، اجساد کشته شدگان بلافاصله از بیمارستان‌ها به سردخانه‌های تحت کنترل وزارت کشور منتقل شده‌ است. دستگیری مراجعین مجروح یکی دیگر از اقدامات آنها بوده است.
🔹به حساب بانکی پرسنل ناجا ( و حتما سپاه و بسیج ) در همین هفته‌ای که گذشت پاداش نقدی واریز شده‌ است، (علی الخصوص قاتلانی که سرکوب و کشتار حضور داشته اند)

برخی از نمونه ها
🔹در یک نمونه مردم در شرق تهران به سمت کلانتری حرکت کرده و یکی از افسران با اطلاع از حضور فقط ۵ نفر در کلانتری به پشت‌بام رفته و مردم را به رگبار بسته است. جهت حفظ امنیت این افسر، وی به شهرستاتی دور از تهران منتقل شده است.
🔹طرح سرکوب از قبل مهیا بود. کلانتری‌ها پنجشنبه ۲۳ آبان از بانک ها بازدید و ابلاغیه هشدار اعتراضات پیش‌رو را به مدیر شعب نشان داده و از ایشان امضا گرفته‌اند.
🔹با توجه به محدودیت توان یگان‌ ویژه ناجا، نیروهای سپاه و گردان های بسیج از همان ابتدا با لباس‌های ناجا وارد عمل شده‌اند.
🔹فرماندهی میدان از بدو تظاهرات بر عهده فرماندهان سپاه بوده است.
🔹عمده کشتارها توسط یگانهای امنیتی سپاه و بسیج صورت‌گرفته و این نیروها با قصد کشتن شلیک کرده اند.
🔹محل خدمت پرسنل ناجا که اقدام به تیراندازی کرده‌اند تغییر کرده‌ است تا امکان شناسایی آنها توسط مردم به حداقل رسیده و امنیتشان حفظ شود. 

آمار تجیزات منهدم شده
🔹تعداد ۳۹دستگاه خودروی نظامی منهدم وکاملا از بین رفته است. 
🔹تعداد ۷۶ دستگاه موتور سیکلت منهدم و سوخته و از بین رفته است.

آمار تجهیزات و اسلحه های به غنیمت گرفته شده 
در جریان اشغال کلانتری‌ها تعداد قابل توجهی اسلحه به دست مردم افتاده است و ️اسلحه‌ خانه‌ های یگان ‌های نیروهای مسلح از کنترل مستقیم دژبانی خارج و تحت کنترل حفاظت اطلاعات یگان مربوطه میباشد و همچنین پیش بینی قاتلان و سرکوبگران این است که در موج بعدی تظاهرات مردم از اسلحه استفاده خواهند کرد.
🔹کلت کمری زعاف ۲۶ قبضه 
🔹کلت کمری زیگزاور  پی ۲۲۵ به تعداد ۱۹ قبضه 
🔹کلت زیگزاور پی ۲۲۶ به تعداد ۳۱ قبضه 
🔹ام پی فایو ۷۲ قبضه 
🔹کلاش تاشو وکشویی و قنداق دار ۲۷ قبضه
🔹تیربار گرینف ۲ قبضه همراه خشاب ۴۰۰ فشنگی
🔹فشنگ کلاش ۱۲۹۱ عدد
🔹فشنگ ۹میلیمتری زعاف ام پی فایو و زیگزاور ۲۹۰۰ عدد
🔹کلت کمری رولور ۳۸ میلیمتری بلند و کوتاه ۱۹ قبضه بهمراه ۳۰۱ عدد فشنگ
🔹سلاح نارنجک انداز ۴۰ میلیمتری ۲ قبضه

تلفات قاتلان مردم
🔹تعداد تلفات قوای سرکوب به نسبت اعتراضات گذشته بسیار بالاست لذا جهت جلوگیری از تخریب روحیه پرسنل و همچنین افزایش روحیه مردم این آمار «محرمانه» و اعلام نمیگردد.
🔹تعداد ۱۳ مخبر و عوامل نفوذی توسط مبارزین مردمی شناسایی و بشدت مجروح و مضروب شده اند. 
🔹یک نفر هم از عوامل نفوذی حکومت توسط مردم به هلاکت رسیده است.

بامید رهایی و آزادی ایرانمان

🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar