12.9.21

محبوبه رضایی»، زندانی سیاسی محبوس در زندان بوشهر که دوران حبس دو سال و شش ماهه خود را می‌گذراند، طی یادداشتی کوتاه خطاب به ملت ایران بر صحت نوشته اخیر «سپیده قلیان» درباره وضعیت اسف‌بار زندان بوشهر، شهادت داده است. او‌ نوشت: «من شهادت می‌دهم به دلیل مشکلات مالی از طرف مسئولین اندرزگاه زندان مرکزی بوشهر پیشنهاد صیغه موقت با مردان متمول بند مالی زندان را دریافت کردم.من شهادت می‌دهم خواهر عزیزتر از جانم، سپیده قلیان را در جلو چشمانمان تهدید به قتل و تجاوز می‌کردند...»#آری_به_جمهوری_دمکراتیک #راى_من_سرنگونى #کانونهای_شورشی #ارتش_گرسنگان



محبوبه رضایی»، زندانی سیاسی محبوس در زندان بوشهر که دوران حبس دو سال و شش ماهه خود را می‌گذراند، طی یادداشتی کوتاه خطاب به ملت ایران بر صحت نوشته اخیر «سپیده قلیان» درباره وضعیت اسف‌بار زندان بوشهر، شهادت داده است. او‌ نوشت: «من شهادت می‌دهم به دلیل مشکلات مالی از طرف مسئولین اندرزگاه زندان مرکزی بوشهر پیشنهاد صیغه موقت با مردان متمول بند مالی زندان را دریافت کردم.من شهادت می‌دهم خواهر عزیزتر از جانم، سپیده قلیان را در جلو چشمانمان تهدید به قتل و تجاوز می‌کردند...»#آری_به_جمهوری_دمکراتیک

#ارتش_گرسنگان 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar