11.6.20

سرهنگ پاسدار کیومرث نجفی #رشت #گیلان مدیر گروه روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان این پاسدار مزدور فاسد و بیسواد که با سهمیه سپاه به عنوان ناداشته طبابت رسیده است. در ارتباط با سپاه به فعالیت های مزدوری خود ادامه میدهد و اقدام به سرکوب و ایجاد رعب در بین مردم و در محیط های دانشجویی میکند. آدرس:‌رشت، چهارراه گلسار، کوچه شبنم، جنب چاپ جاوید، پلاک۳، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی طلوع تلفن مطب: 013 - 33113995 همراه:‌ 09111345949 هرگونه اطلاعات و مشخصات از این فرد را در اختیار راسویاب قرار دهید. 🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به مردم بپیوندید. 🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی 🆔@Kashef_Rasu 🆔@Rasuyab


سرهنگ پاسدار کیومرث نجفی #رشت #گیلان
مدیر گروه روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان 
این پاسدار مزدور  فاسد و بیسواد که با سهمیه سپاه به عنوان ناداشته طبابت  رسیده است. در ارتباط با سپاه به فعالیت های مزدوری خود ادامه میدهد و اقدام به سرکوب و ایجاد رعب در بین مردم و در محیط های دانشجویی میکند.
آدرس:‌رشت، چهارراه گلسار، کوچه شبنم، جنب چاپ جاوید، پلاک۳، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی طلوع
تلفن مطب: 
013 - 33113995
همراه:‌
09111345949

هرگونه اطلاعات و مشخصات از این فرد را در اختیار راسویاب قرار دهید.

🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به  مردم بپیوندید.
🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar