11.6.20

ستوان یکم تروریست پاسدار سید ساجد مقدس #فومن #گیلان ستوان یکم تروریست پاسدار سید ساجد مقدس از وحوش اطلاعات سپاه مرکزی رشت از جمله ماموریت های این مزدور این است که در میان جوانان معترض جهت شناسایی و معرفی آنها به سپاه نفوذ کند وی همچنین از مداحان حکومتی میباشد که از طریق مداحی در هیات های مذهبی اقدام به شستشوی مغزی جوانان و نوجوانان برای جذب به بسیج میکند. مزدور نامبرده متاهل داری فرزند میباشد. نامبرده دارای خودروی برلیانس سفید رنگ می باشد آدرس محل کار: رشت خیابان پاسداران پل عراق، سپاه ناحیه مرکزی رشت آدرس منزل. فومن، بالامحله کوچه چهارم اطلاعات تکمیلی را در اختیار راسویاب قرار دهید. 🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به مردم بپیوندید. 🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی 🆔@Kashef_Rasu 🆔@Rasuyab


 ستوان یکم تروریست پاسدار سید ساجد مقدس #فومن #گیلان 

ستوان یکم تروریست پاسدار سید ساجد مقدس
از وحوش اطلاعات سپاه مرکزی رشت
از جمله ماموریت های این مزدور این است که در میان جوانان معترض جهت شناسایی و معرفی آنها به سپاه نفوذ کند
وی همچنین از مداحان حکومتی میباشد که از طریق مداحی در هیات های مذهبی اقدام به شستشوی مغزی جوانان و نوجوانان برای جذب به بسیج میکند.
مزدور نامبرده متاهل داری فرزند میباشد.  
نامبرده دارای خودروی برلیانس سفید رنگ می باشد
آدرس محل کار: رشت خیابان پاسداران پل عراق، سپاه ناحیه مرکزی رشت
آدرس منزل. فومن، بالامحله کوچه چهارم

اطلاعات تکمیلی را در اختیار راسویاب قرار دهید.

🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به  مردم بپیوندید.
🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar