11.6.20

علی حسن رضایی #دورود #لرستان رئیس هیئت انجمنهای ورزشی شهرستان دورود لرستان مزدور سپاه و مخبر اطلاعات که با استفاده از نفوذ خود، در ورزش خانم ها دارای فساد اخلاقی است. در تجمعات و اعتراضات بعنوان لباس شخصی برای شناسایی معترضان به همراه عده ای از ورزشکاران بسیجی زیر دستش به صورت لباس شخصی وارد تجمعات می شد. آدرس محل کار: حراست بیمارستان هفت تیر شهرستان دورود محل سکونت: روستای دهکله از توابع شهرستان دورود همراه: 09167119901 09128904537 اطلاعات تکمیلی را در اختیار راسویاب قرار دهید. 🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به مردم بپیوندید. 🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی 🆔@Kashef_Rasu 🆔@Rasuyab


علی حسن رضایی #دورود #لرستان 

رئیس هیئت انجمنهای ورزشی شهرستان دورود لرستان
مزدور سپاه و مخبر اطلاعات که با استفاده از نفوذ خود، در ورزش خانم ها دارای فساد اخلاقی است. 
در تجمعات و اعتراضات بعنوان لباس شخصی برای شناسایی معترضان به همراه عده ای از ورزشکاران بسیجی زیر دستش به صورت لباس شخصی وارد تجمعات می شد.
آدرس محل کار: حراست بیمارستان هفت تیر شهرستان دورود
محل سکونت: روستای دهکله از توابع شهرستان دورود 
همراه:
 09167119901 
 09128904537

اطلاعات تکمیلی را در اختیار راسویاب قرار دهید.

🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به  مردم بپیوندید.
🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar