11.6.20

سرهنگ بازنشسته نیروی انتظامی اردشیر مطهری #تهران نماینده مجلس دوره یازدهم این مزدور فرماندهی یکان ویژه نیروی انتظامی تهران بزرگ، فرماندهی گشتهای انتظامی تهران بزرگ، فرمانده انتظامی گرمسار و ریاست ستاد انتخاباتی ابراهیم رئیسی درگرمسار را درکارنامه سراسر نگین و جنایت بارخود دارد. وی همچنین در بسیاری از عملیات سرکوب علیه تجمعات اعتراضی مردم و جوانان شرکت داشته و نقش فرماندهی سرکوب اعتراضات را برعهده داشته است. وی در دوره دهم مجلس نیز کاندید از طرف حزب موتلفه شده بود که علیرغم تقلبات نتوانست حداقل آرا برای ورود به مجلس را کسب کند و در دوره یازدهم با آرای تقلبی وارد مجلس شده است. هرگونه اطلاعات و مشخصات از این فرد را در اختیار راسویاب قرار دهید. 🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به مردم بپیوندید. 🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی 🆔@Kashef_Rasu 🆔@Rasuyab


سرهنگ بازنشسته نیروی انتظامی اردشیر مطهری #تهران
 نماینده مجلس دوره یازدهم
این مزدور فرماندهی یکان ویژه نیروی انتظامی تهران بزرگ، فرماندهی گشتهای انتظامی تهران بزرگ، فرمانده انتظامی گرمسار و ریاست ستاد انتخاباتی ابراهیم رئیسی درگرمسار را درکارنامه سراسر نگین و جنایت بارخود دارد.
وی همچنین در بسیاری از عملیات سرکوب علیه تجمعات اعتراضی مردم و جوانان شرکت داشته و نقش فرماندهی سرکوب اعتراضات را برعهده داشته است.
وی در دوره دهم مجلس نیز کاندید از طرف حزب موتلفه شده بود که علیرغم تقلبات نتوانست حداقل آرا برای ورود به مجلس را کسب کند و در دوره یازدهم با آرای تقلبی وارد مجلس شده است.

هرگونه اطلاعات و مشخصات از این فرد را در اختیار راسویاب قرار دهید.

🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به  مردم بپیوندید.
🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar