11.6.20

سرهنگ پاسدار لطفعلی قشلاقی #اردبیل مسئول حفاظت اطلاعات سپاه حضرت عباس استان اردبیل این پاسدار تروریست همچنین مسئول اسبق حفاظت اطلاعات سپاه قدس بوده است. این پاسدار مزدور که به گشتاپوی اردبیل معروف است در تصفیه سپاه از پاسدارانی که با نظام و سیاست های سرکوبگرانه و ضد مردمی آن مخالف بودند دست داشته و نقش فعالی در شناسایی و دستگیری آنها ایفا کرده است. این پاسدار تروریست همچنین در اقدامات تروریستی سپاه قدس و شناسایی و ترور مخالفین در داخل و خارج کشور شرکت فعال داشته است. آدرس محل کار : اردبیل، میدان بسیج، ستاد سپاه استان اردبیل، ساختمان خفاظت اطلاعات آدرس منزل: اردبیل، شهرک سبلان، فاز یک، خیابان خیرین، روبروی مسجد قائم همراه:‌ 09372804192 هرگونه اطلاعات و مشخصات از این فرد را در اختیار راسویاب قرار دهید. 🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به مردم بپیوندید. 🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی 🆔@Kashef_Rasu 🆔@Rasuyab


سرهنگ پاسدار لطفعلی قشلاقی #اردبیل
مسئول حفاظت اطلاعات سپاه حضرت عباس استان اردبیل
این پاسدار تروریست  همچنین مسئول اسبق حفاظت اطلاعات سپاه قدس بوده است.
این پاسدار مزدور که به گشتاپوی اردبیل معروف است در تصفیه سپاه از پاسدارانی که با نظام و سیاست های سرکوبگرانه و ضد مردمی آن مخالف بودند دست داشته و نقش فعالی در شناسایی و دستگیری آنها ایفا کرده است.
این پاسدار تروریست همچنین در اقدامات تروریستی سپاه قدس و شناسایی و ترور مخالفین در داخل و خارج کشور شرکت فعال داشته است.
آدرس محل کار : اردبیل، میدان بسیج، ستاد سپاه استان اردبیل، ساختمان خفاظت اطلاعات
آدرس منزل: اردبیل، شهرک سبلان، فاز یک، خیابان خیرین، روبروی مسجد قائم
همراه:‌
09372804192

هرگونه اطلاعات و مشخصات از این فرد را در اختیار راسویاب قرار دهید.

🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به  مردم بپیوندید.
🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar