10.7.21

امروز شورای ملی مقاومت ایران گردهمایی سالانه ی خود را برگزار کرد. شورای ملی مقاومت ایران برای ایران آزاد و یک نظام دموکراتیک و جدای دین از دولت مبارزه میکند. شورای ملی مقاومت ایران خواهان آزادی بیان آزادی پوشش حق انتخاب. و شورای ملی مقاومت ایران خواهان برابری زن و مرد است در ایران آینده

 





امروز شورای ملی مقاومت ایران گردهمایی سالانه ی خود را برگزار کرد.

شورای ملی مقاومت ایران برای ایران آزاد و یک نظام دموکراتیک و جدای دین از دولت مبارزه میکند. شورای ملی مقاومت ایران خواهان آزادی بیان آزادی پوشش  حق انتخاب. و شورای ملی مقاومت ایران خواهان برابری زن و مرد است در ایران آینده

قسمتی از سخنان مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا تا ژانویه ۲۰۲۱ در گردهمایی جهانی ایران آزاد

🔻 این باعث خوشبختی و افتخار من است که در کنار شما هستم.

بنیانگذاری رژیم استبداد دینی در قلب بحران قرار دارد. این همان جنگ واقعی است که از همان سال ۱۹۷۹ آغاز شد.

این شکاف بین مردم و اپوزیسیون آزادیخواه از یک طرف و تمامیت رژیم در طرف دیگر است.

این رژیم توسط خامنه‌ای و رئیسی و سپاه اداره می‌شود. این رژیم در ذات خودش بی‌رحم و مستبد است.

سران این رژیم می‌توانند مسافران هواپیمای مسافربری را بکشند و انکار کنند.

ظریف لباس غربی می‌پوشد و لبخند می‌زند اما او هم تروریست است و آدم می‌کشد.

این رژیم می‌خواهد از سپاه و بسیج استفاده کند. هیچ مدره‌ای در نظام وجود ندارد همه‌شان افراطی هستند.

این رژیمی است که قدرت کشتن مردم و ترور در تمام دنیا را دارد. این تحریم‌ها واقعی و لازم بود اما ۲سال کافی نیست.

الآن آنها پولی ندارند برای تبادلات ارز خارجی. در همه جا تاسیسات‌شان در حال انفجار است. قهرمان‌شان منفجر شد.

نیروهای مقاومت در ایران، میهن‌پرستان شرافتمند در ایران، قدرتمندتر از هر زمان هستند و سیاست ما حمایت از مقاومت مردم ایران است. تمام تلاشمان را کردیم تا از کسانی حمایت کنیم که می‌خواهند از زیر یوغ این رژیم خارج شوند.

از سال ۵۷ هر انتخاباتی در ایران فقط در حمایت یک نظام مستبد بوده است.

این دیکتاتوری در شکننده‌ترین وضعیت قرار دارد.

تعداد اندکی به رئیسی رای دادند این یک تحریم بود. میزان مشارکت به کمترین حد در مدت گذشته رسید. این نمایش در معرض دید همه جهانیان قرار گرفت. 

این تحریم تحت تاثیر قیام‌های مردم بود. قیام‌هایی که شعارشان این بود: اصلاح‌طلب، اصول‌گرا، دیگه تمومه ماجرا!

برنامه‌ای که ما اجرا کردیم برای افشای بی‌کفایتی اقتصادی این رژیم و غارتگری آنان بود که ۸۰درصد مردم را به زیر خط فقر کشاند.

یکی از شعارهای مردم این بود: دشمن ما همینجاست دروغ میگن آمریکاست.

حالا چه در پیش است؟...

https://tinyurl.com/5eh8dfsn

#خبر

@mojahedin_org


Telegraph (https://tinyurl.com/5eh8dfsn)

قسمتی از سخنان مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا تا ژانویه ۲۰۲۱ در گردهمایی جهانی ایران آزاد

این باعث خوشبختی و افتخار من است که در کنار شما هستم. بنیانگذاری رژیم استبداد دینی در قلب بحران قرار دارد. این همان جنگ واقعی است که از

freedom p, [10.07.21 20:47]

[Weitergeleitet aus PMOI]

[ Bild ]

🔴 قسمتی از سخنان یانس یانشا، نخست‌وزیر کنونی اسلوونی، در گردهمایی جهانی ایران آزاد

🔻 بگذارید قبل از هر چیز تاکید کنم که پیام امروز من به شما شرکت‌کنندگان گرامی پیامی است که از طریق شما به مردم ایران می‌رسد.

سلام‌های ویژه من به سخنرانی رئیس‌جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران خانم مریم رجوی.

بارها گفتم مردم ایران خواهان آزادی و حقوق‌بشر هستند واتحادیه اروپا باید به خاطر نقض حقوق‌بشر رژیم ایران را  مورد حسابرسی قرار دهد.

می‌خواهم با خانواده‌های هزار زندانی سیاسی صحبت کنم. خانواده‌هایی که حمایت مرا از درخواستشان برای عدالت و حسابرسی از طریق تشکیل کمیسیون تحقیق سازمان ملل با خود دارند.

رئیس‌جمهور جدید رژیم ابراهیم‌ رئیسی است که سازمان عفو بین‌الملل او را متهم به جنایت علیه بشریت به‌خاطر وحشی‌گری و کشتار کرده است...

#خبر

@mojahedin_org


freedom p, [10.07.21 20:47]

[Weitergeleitet aus PMOI]

[ Video ]

🔴 شرکت کانونهاش شورشی در گردهمایی جهانی ایران آزاد

#خبر

@mojahedin_org


freedom p, [10.07.21 20:47]

[Weitergeleitet aus PMOI]

[ Video ]

🔴 اجرای ترانه‌سرود «حاضر حاضر» در گردهمایی جهانی ایران آزاد

#خبر

@mojahedin_org


freedom p, [10.07.21 20:47]

[Weitergeleitet aus PMOI]

[ Bild ]

🔴 قسمتی از سخنان استفن هارپر، نخست‌وزیر کانادا (۲۰۱۵)، در گردهمایی جهانی ایران آزاد

🔻 خوشوقتم از کانادا در یکی از بزرگ‌ترین گردهمایی جهانی صحبت کنم.

این جلسه شاخص و نشاندهنده عمق مقاومت مردم ایران علیه فاشیسم آخوندی است و تعهد و تصمیم آنها برای تغییر.

آخوندها حرف‌های زیادی می‌زنند ولی شاید دروغ‌هایی که دیگران در رابطه با آخوندها  می‌گویند نگران کننده‌تر است.

حرف آنها این است که این رژیم باندی به نام مدره‌ها دارد و اگر ما با آنها نرم برخورد کنیم می‌توانیم مدره‌ها را تقویت کنیم و این مدره‌ها ارتقا پیدا کنند و مسیر رژیم را تغییر بدهند.

البته این فلسفه معامله هسته‌ای و برجام بود که شکل گرفت.

نه تنها برجام ملاها را نزدیک‌تر به سلاح هسته‌ای کرد و به آنها اجازه داد اورانیوم غنی شده بیشتری را به دست بیاورند و روی موشک‌های بالستیک کار کنند و تاسیسات هسته‌ای خودشان را پنهانکاری کنند بلکه میلیاردها دلار که در برجام به رژیم رسید به آن اجازه داد اهداف تروریستی خود را درخاورمیانه ادامه بدهد...

#خبر

@mojahedin_org


freedom p, [10.07.21 20:47]

[Weitergeleitet aus PMOI]

[ Bild ]

🔴 قسمتی از سخنان جان برکو، رئیس پارلمان انگلیس (۲۰۱۹)، در گردهمایی جهانی ایران آزاد

🔻 این یک افتخار است برای من که به این گردهمایی پیوستم. 

من اینجا هستم که حمایت و همبستگی خودم را برای مردم ایران اعلام کنم در نبرد مستمر آنها برای آزادی و حقوق‌بشر. 

 باید توجه دقیق بکنیم به نکات خانم رئیس‌جمهور مریم رجوی. برای من روشن است که مردم ایران ادامه گفتند مرگ بر دیکتاتور چه شاه و چه آخوند.

صراحتا با هر چه دارم حمایت می‌کنم از طرح ۱۰ماده‌ای خانم مریم رجوی برای نجات ایران. 

می‌خواهم اشاره بکنم به قتل‌عام سال ۶۷. لازم است یک تحقیقات بین‌المللی صورت بگیرد. ابراهیم رئیسی دستانش آغشته به خون است. برای من روشن است که تفاوت بین سخت‌سر و رفرمیسم یک تقلب و دروغ بزرگ است. واقعیت این است که در کادر این رژیم هیچ مدره‌ای وجود ندارد پس من هم می‌گویم اصول‌گراها و اصلاح‌طلب‌ها ماجرا و بازی دیگر تمام است.

رئیسی یک عامل اصلی در قتل هزاران نفر بود. 

من حمایت خودم را از خانم مریم رجوی اعلام می‌کنم. او کسی است که من رئیس‌جمهور می‌دانم...

#خبر

@mojahedin_org


freedom p, [10.07.21 20:47]

[Weitergeleitet aus PMOI]

[ Bild ]

🔴 قسمتی از سخنان فرانکو فرانتینی، وزیر خارجه ایتالیا ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱، در گردهمایی جهانی ایران آزاد

🔻 من به سخنان خانم رئیس‌جمهور خانم مریم رجوی به دقت گوش کردم از نظر من این یک فراخوان بیداری برای جامعه جهانی است چرا چون سالها است که  خودم بعنوان وزیر خارجه ایتالیا و کمیسیونر اروپا ما در ارتباط بودیم با نمایندگان رژیم بعضا اصول‌گرایان و به‌اصطلاح اصلاح‌طلبان، آنها خیلی خوب فریب می‌دهند و مواضع‌شان را پنهان می‌کنند.

من به اعدام ۳۰هزار زندانی قتل‌عام شده می‌اندیشم اگر ما فقط به مذاکره بیاندیشیم و آنها را برسمیت بشناسیم، آنها را  در بی‌ثبات کردن خاورمیانه به رسمیت شناخته‌ایم. 

خوشختانه شما صدای آزادی هستید. از نظر من برداشتن تحریم نفعی برای مردم نخواهد رساند نه تنها پولی به مردم ایران نمی‌رسد بلکه به رژیم کمک می‌کند نتیجه رفع تحریم‌ها فقر بیشتر برای مردم است. تبلیغات می‌کنند که دارید تحریم می‌کنید که مردم را تحت‌تاثیر قرار بدهید، نه، رژیم تحت‌تاثیر تحریم است. الآن سر این رژیم یک فردی آمده که هزاران هزار نفر را اعدام کرده...

#خبر

@mojahedin_org


freedom p, [10.07.21 20:47]

[Weitergeleitet aus PMOI]

[ Bild ]

🔴 قسمتی از سخنان دانا برزیل، رئیس حزب دمکرات آمریکا ۲۰۱۱-۲۰۱۶، در گردهمایی جهانی ایران آزاد

🔻 خوشحالم که امروز و هر روز در کنار شما باشم امروز من در همبستگی با شما هستم.

 بیایید برای ۴۰سال پایداری و شکوفایی و برای رهبری رئیس‌جمهور منتخب خانم مریم رجوی ایشان را تشویق کنیم. 

من با مشاهده شجاعت و رهبری شما به خاطر ایستادگی شما در برابر استبداد دینی، در برابر عزم راسخ شما برای پیشرفت در زمینه حقوق‌بشر، در برابر اشتیاق شما برای دفاع از حقوق زنان و دختران اینجا هستم. 

در واقع شما نمونه‌ای هستید برای جهان از جمله برای ایالات متحده که ما باید از آن الگوبرداری کنیم.

#خبر

@mojahedin_org


freedom p, [10.07.21 20:47]

[Weitergeleitet aus PMOI]

[ Bild ]

🔴 قسمتی از سخنان سناتور رابرت منندز، رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا، در گردهمایی جهانی ایران آزاد

🔻 خوشوقتم امروز با شما صحبت می‌کنم و از همه شما تشکر می‌کنم برای استواری‌تان برای یک ایران آزاد و دموکراتیک.

متاسفانه ملت ایران تحت حکومتی هستند که اثبات شده علاقه‌ای به تامین چیزی جز حفظ حکومتشان ندارد.

در همین انتخابات ریاست جمهوری اخیر که ابراهیم رئیسی به عنوان یک مرید سرسخت ولی‌فقیه سر کار آمد کسی که تحت تحریم‌‌های حقوق‌بشر آمریکا است.

او یک انتخابات قلابی را برد  که اکثریت واجدین شرایط نفرتشان را با عدم مشارکت درآن ابراز کردند که نتیجه آن پایین‌ترین میزان رای ازسال ۱۳۵۷ است.

روشن است که خامنه‌ای به عنوان حاکم نهایی باقی می‌ماند و انتخاب رئیسی یک کیفرخواست برای حاکمیت او است.

فردی که هزاران نفر از مخالفان ایرانی در سال ۱۳۶۷ را اعدام کرد و نقش تعیین‌کننده‌ در کشتار آبان ۹۸ داشته است.

تلاش‌های مداوم شما علیه رژیم حیاتی و بسیار ضروری است و باعث امیدواری برای ایالات متحده و جهان است که شاهد یک دولت درایران باشد که حقوق‌بشر را رعایت کند و با جامعه جهانی در صلح باشد.

#خبر

@mojahedin_org


freedom p, [10.07.21 20:47]

[Weitergeleitet aus PMOI]

[ Bild ]

🔴 قسمتی از سخنان سناتور روی بلانت، رئیس کمیته سیاسی جمهوری‌خواهان در سنای آمریکا، در گردهمایی جهانی ایران آزاد

🔻 افتخار دارم که به شما می‌پیوندم و از همه شما حمایت می‌کنم. رژیم راه‌حل قابل دوام برای مردم ایران نیست. رژیم ایران حقوق پایه‌ای مانند حق زندگی را از مردم ایران گرفته است. سرکوب وحشیانه رژیم ایران بر حقوق پایه‌ای مردم صورت می‌گیرد.

امروز در ایران انتخابات آزاد وجود ندارد. حاکمیت شدیدا از مردم ایران می‌ترسد. از قیام‌هایی که در ایران صورت می‌گیرد واقعا دلگرم شدم.

هر روز رژیم به توسعه اتمی و موشکی و قاچاق هسته‌‌ای ادامه می‌دهد...

#خبر

@mojahedin_org


freedom p, [10.07.21 20:47]

[Weitergeleitet aus PMOI]

[ Bild ]

🔴 قسمتی از سخنان سناتور تد کروز، کاندیدای پیشین ریاست‌جمهوری آمریکا، در گردهمایی جهانی ایران آزاد

🔻 افتخار می‌کنم که در این گردهمایی بزرگ سخنرانی می‌کنم.

دولت بایدن عجله می‌کند تا تحریم‌ها علیه آخوندها را رفع کند. فعالیت‌های رژیم بسیار مخرب است.

وقتی در مورد رژیم ایران صحبت می‌کنیم باید بگوییم این رژیم باید سرنگون شود.

همان‌طور که خودتان گفتید رژیم ایران با این توافق می‌خواهد به فعالیت‌های خرابکارانه‌اش ادامه دهد. آنان ۱/۷میلیارد دلار پول نقد گرفتند که این یک زدوبند بود با رژیم آخوندی برای نجات گروگان‌ها. من از پریزیدنت ترامپ خواستم این توافق‌ها را لغو کند و او این کار را کرد. او آنها را تحریم کرد و قاسم سلیمانی را از بین برد.

من مبارزه را برای حسابرسی از رژیم ایران در سنا ادامه خواهم داد و فشار حداکثری را برمی‌گردانم تا وقتی که این رژیم شرور سرنگون شود...

#خبر

@mojahedin_org


freedom p, [10.07.21 20:47]

[Weitergeleitet aus PMOI]

[ Bild ]

🔴 قسمتی از سخنان سناتور ریک اسکات، رئیس کمیته سناتورهای جمهوری‌خواه، در گردهمایی جهانی ایران آزاد

🔻 رژیم ایران حامی تروریسم در جهان است. پریزیدنت بایدن باید روشن کند که آمریکا نمی‌تواند به این رژیم اعتماد کند.

همه ما دنبال صلح هستیم. ما به طور روشن تروریسم را محکوم می‌کنیم و علیه کسانی که به حقوق‌بشر احترام نمی‌گذارند می‌ایستیم.

#خبر

@mojahedin_org


freedom p, [10.07.21 20:47]

[Weitergeleitet aus PMOI]

[ Bild ]

🔴 قسمتی از سخنان سناتور کوین مک‌کارتی، رهبر جمهوری‌خواهان در کنگره آمریکا، در گردهمایی جهانی ایران آزاد

🔻 خوشحالم امروز برای یک ایران آزاد دمکراتیک در کنار شما باشم.

رژیم ستمگر در تهران و رئیس‌جمهور آن سابقه سرکوب آزادی بیان و تروریسم و تلاش برای دستیابی به سلاح اتمی دارد.

برای شما  که عزیزان خودتان را از دست دادید تسلیت می‌گویم و با نگرانی شما سهیم هستم. امید دارم ما شاهد یک ایران دمکراتیک باشیم که از آزادی بیان حمایت می‌کند و این روزهای تاریک و ترسناک تحت رهبری ولی‌فقیه تمام شود.

#خبر

@mojahedin_org


freedom p, [10.07.21 20:47]

[Weitergeleitet aus PMOI]

[ Bild ]

🔴 قسمتی از سخنان پاتریک کندی در گردهمایی جهانی ایران آزاد

🔻 همان‌طور که می‌دانید پریزیدنت کندی یک کتاب نوشت و شکست مماشات هیتلر را برشمرد.

انتصاب رئیسی نشان می‌دهد که آخوندها هیچ مشروعیتی ندارد. رئیسی نفر شماره ۱ در اعدام است. 

خیلی ممنون از شما خانم رجوی مجاهدین و شورای مقاومت که رژیم آخوندها را افشا کردید. پریزیدنت کندی در کنار آزادیخواهان ایستاد. او گفت من یک برلینی هستم و من هم افتخار می‌کنم که به فارسی بگویم من ایرانی هستم...

#خبر

@mojahedin_org


freedom p, [10.07.21 20:47]

[Weitergeleitet aus PMOI]

[ Bild ]

🔴 قسمتی از سخنان پاندلی مایکو، وزیر دولت آلبانی و نخست‌وزیر پیشین، در گردهمایی جهانی ایران آزاد

🔻 دوستان عزیز باعث خرسندی من است که در این کنفرانس بین‌المللی سخن بگویم و همچنین به خانم مریم رجوی بخاطر این کنفرانس تبریک می‌گویم.

ما نگرانی عمیق خود را بخاطر نقض حقوق‌بشر در ایران اعلام کردیم. دولت آلبانی اخیرا ۳نفر از مقامات سفارت‌خانه ایران را اخراج کرده است. باعث شرمساری تهران است که دادگاه بلژیک دیپلمات آنها را  به حداکثر زندان محکوم کرد.

رژیم ایران اکنون در نزول است. مردم ایران آخرین انتخابات را بایکوت کردند. رئیسی از سوی سازمان‌های حقوق‌بشری متهم  به نقض حقوق‌بشر است...

#خبر

@mojahedin_org


freedom p, [10.07.21 20:47]

[Weitergeleitet aus PMOI]

[ Bild ]

🔴 قسمتی از سخنان لولزیم باشا، رهبر حزب دمکراتیک آلبانی و وزیر خارجه ۲۰۰۹، در گردهمایی جهانی ایران آزاد

🔻 باعث افتخار من است که از جانب حزب دمکراتیک آلبانی و یک عضو احزاب مردم اروپا سخنرانی می‌کنم.

اعمال تجاوزگرانه و شریرانه‌ای که رژیم ایران علیه مردم خودش اعمال می‌کند موجب نابودی بیشماری از ایرانیان و سایر شهروندان منطقه و جهان شده است.

با شکنجه و کشتار و سرکوب تظاهرات مردم  ایران و اعمال تروریستی، رژیم ایران اثبات کرده که معیارهای بین‌المللی را به بهای برهم زدن زندگی بی‌گناهان نقض کند.

گردهمایی امروز ثابت می‌کند اراده بین‌المللی برای مقابله با چنین تهدیداتی ضعیف نشده بلکه قوی‌تر شده است.

ما علیه اقدامات تروریستی رژیم در کشورمان ایستاده‌ایم.

ما از مردم ایران و از یک ایران دمکراتیک و غیرهسته‌ای حمایت می‌کنیم.

ما ازخواست مردم ایران برای تغییر حمایت کرده و تلاش‌های خانم رجوی برای ارایه چشم‌انداز یک ایران آزاد، سکولار و دمکراتیک را ستایش می‌کنیم...

#خبر

@mojahedin_org


freedom p, [10.07.21 20:47]

[Weitergeleitet aus PMOI]

[ Bild ]

🔴 قسمتی از سخنان میشل آلیو ماری، وزیر ارشد دولت فرانسه (۲۰۱۱)، در گردهمایی جهانی ایران آزاد

🔻 به همه شما سلام می‌کنم. شروع می‌کنم با درودهای صمیمانه به خانم مریم رجوی و تشکر می‌کنم.

من معتقدم که در این دوران مهم است که بتوانیم رابطه‌هامان را ادمه دهیم در جهانی که نیاز دارد به شخصیت‌هایی مانند مریم رجوی با تعهدش به ارزش‌های دمکراتیک و حقوق زنان.

مریم رجوی بار دیگر برای شما آرزو می‌کنم بتوانید برای مدت طولانی به این مبارزه ادامه دهید.

مهم‌ترین رویداد در ایران انتخابات ریاست‌جمهوری بود. معمولا این رویداد خیلی برای شهروندان مهم است. 

در یک کشور دمکراتیک این موضوع خیلی مهم و سرنوشت‌ساز است اما متاسفانه در ایران این طور نیست. 

احترام به حقوق زنان. احترام به حق بیان. امروز فاقد اینها در ایران هستیم و این نشان می‌دهد که باید جهان علیه آن اقدام کند

تمام جهان باید نشان دهند که با این روند موافق نیستند...

#خبر

@mojahedin_org


freedom p, [10.07.21 20:47]

[Weitergeleitet aus PMOI]

[ Bild ]

🔴 قسمتی از سخنان مارتین لوترکینگ سوم ازجنبش ضد نژاد پرستی مارتین لوترکینگ، در گردهمایی جهانی ایران آزاد

🔻 با تشکر از این که شرکت من در این گردهمایی را فراهم کردید. از خانم رجوی به خاطر حمایت از دمکراسی و حقوق‌بشر تشکر می‌کنم.

من حمایت می‌کنم از حقوق‌بشر در ایران و خواست مردم ایران برای یک جمهوری دمکراتیک و سکولار.

من از طرح ۱۰ماده‌ای خانم رجوی حمایت می‌کنم که حاوی آزادی مردم ایران، رعایت حقوق‌بشر و برابری و همزیستی مسالمت‌آمیز است.

این مستحق حمایت است و مردم ایران خواهان آزادی هستند و آمریکا باید از این هدف حمایت کند.

مردم آمریکا هم باید از این هدف حمایت کنند من از قیام‌های جنبش مقاومت در ایران حمایت می‌کنم و مردم ایران به زودی و بطور واقعی به آزادی دست خواهند یافت.

از سخنان خانم مریم رجوی خوشحال شدم که یادآور سخنان پدرم در دفاع از آزادی بود...

#خبر

@mojahedin_org 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar