8.7.21

لحظاتی با مجاهد والا و پاکباز، مسعود فرشچی او که جز در هوای آزادی دم نزد و آرزویی جز هدیه کردن لبخند پایدار به مردم ایران و رویاندن جنگل شادمانی در قلبهای هموطنانش نداشت. یادش زنده و نامش جاودانه باد. 🌹

 


لحظاتی با مجاهد والا و پاکباز، مسعود فرشچی 

او که جز در هوای آزادی دم نزد و آرزویی جز هدیه کردن لبخند پایدار به مردم ایران و رویاندن جنگل شادمانی در قلبهای هموطنانش نداشت. یادش زنده و نامش جاودانه باد

. 🌹

گزیده دیگری از پیامهای هموطنانمان در گرامیداشت یاد و خاطره مجاهد صدیق مسعود فرشچی:

▪️بخدا داغدار شدم برای آقا مسعود عزیز از اجرای برنامە پیک شادی لذت میبردیم بە خودم و همە دوستان عزیز پیک شادی تسلیت عرض میکنم روحش شاد- ابراهیم از سنندج😭😭😭😭😭😭😭😭😭


▪️خبر بسیار اندوهباری بود با چشمان تر به روحش سلام و فاتحه میفرستم گوهری گرانبها بودند .


▪️خدایا بسه دیگه چرا یاران .عزیزان و خوبان را زود میبری اما بیشرفان و خیانت کاران را تا نود و چند سال نگه میداری خدایا خدایا چرا؟


▪️ درودبیکران بربرادرمجاهد مسعودفرشچی که همیشه الهام بخش امیدوشادی برای مردم دردمندمان بود.


▪️ حیف بود نامش همیشه جاودان باشه من عاشق برنامه چهارراه استراتژیک بودم.


▪️ من هم عروج ملکوتی و غرور انگیز امیر مسعود عزیزم را به خدمت رهبر مقاومت برادر مسعود و خواهر مریم ومجاهدان اشرفی تسلیت عرض می کنم.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar