8.7.21

چند ( مقام ارشد اسرائيلی گفته‌اند، نفتالی بنت، نخست‌وزیر جدید این کشور در حال بازبینی سیاست اسرائیل در برابر جمهوری اسلامی است و می‌خواهد، این بازنگری پیش از دیدارش با رئیس‌جمهور آمریکا به فرجام برسد.



چند مقام ارشد اسرائيلی گفته‌اند، نفتالی بنت، نخست‌وزیر جدید این کشور در حال بازبینی سیاست اسرائیل در برابر جمهوری اسلامی است و می‌خواهد، این بازنگری پیش از دیدارش با رئیس‌جمهور آمریکا به فرجام برسد.


سایت خبری "اکسیوس" با استناد به اظهارات برخی "مقام‌های ارشد اسرائيلی" گزارش داد، نفتالی بنت، نخست‌وزیر جدید این کشور می‌خواهد پیش از دیدارش با جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در اواخر ژوئیه سیاست کشورش در قبال جمهوری اسلامی ایران را مورد "بازنگری" قرار دهد.


"اکسیوس" روز چهارشنبه ۱۶ تیر (۷ ژوئیه) با تکیه بر سخنان برخی "مقام‌های ارشد اسرائيلی" متذکر شده که بنت از دو هفته پیش خواستار بازبینی سیاست اسرائيل در مورد جمهوری اسلامی شده است

بنت در حال "بازبینی" سیاست اسرائيل در برابر ایران است

چند مقام ارشد اسرائيلی گفته‌اند، نفتالی بنت، نخست‌وزیر جدید این کشور در حال بازبینی سیاست اسرائیل در برابر جمهوری اسلامی است و می‌خواهد، این بازنگری پیش از دیدارش با رئیس‌جمهور آمریکا به فرجام برسد.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar