31.8.21

تروریست بین المللی قاسم کودک کش موسوم به قاسم کتلت

 









پول مردم ایران برای کجا رفته 22 میلیون دلار از جای دیگر 45 میلیون دلار در سوریه 6 ملیارد دلار و در یمن و عراق میان 17 و 20 میلیارد دلار در حالیکه مردم ایران به نان شب محتاج هستند

تروریست بین المللی قاسم کودک کش موسوم به قاسم کتلت



این تروریست کتلت شده هربار با چمدانهای میلیونی به لبنان سفر کرده و به گفته و اعتراف خود سرکرده تروریستی حزب الله رژیم آخوندی 200000 هزار خانه مسکونی برای مردم جنوب لبنان ساخته است و هزینه حقوق ماهیانه  مردم جنوب لبنان را پرداخته است ایران 

قاسم سلیمانی تروریست بین المللی نه تنها خود از جیب مردم ایران میلیاردها دلار را سخاوتمندانه برای جنایت و ترور در کشورهای منطقه و جهان صرف کرد، بلکه پس از مرگ نیز حکومت با پول میکوشد برای این آدمکش اعتبار بخرد. تاریخ این لکه ننگ و سیاه را فراموش نمی‌کند.

سالهاست مردم ایران قربانی اهداف فرقه ای «جمهوری اعدامی ولایت فقیه» شده اند!

حسن خرس الله: بعد از تخریب ۲۰۰ هزار خانه در جنگ ۳۳ روزه، سلیمانی یک سال هزینه‌ها و اجاره‌خانه‌ها را از جیب

مردم ایران پرداخت کرد

دبیرکل جهاد اسلامی: سلیمانی شخصا در تبدیل سودان به انبار و ایستگاه ارسال سلاح نقش داشت

زیاد نخاله، دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین در یک مصاحبه تلویزیونی گفت که قاسم سلیمانی، فرمانده پیشین و کشته شده نیروی قدس شاخه برون مرزی سپاه پاسداران نقش عمده‌ای در تبدیل سودان به انبار و ایستگاه انتقال سلاح به گروه‌های مورد حمایت رژیم ایران در منطقه داشت.

سودان در دوره استقرار حکومت عمرالبشیر و تا هنگام سقوط او در فروردین سال ۹۸ روابط بسیار نزدیکی با رژیم ایران داشت؛ اما وجود انبارها و تبدیل شدن به ایستگاه ارسال سلاح نیروی قدس سپاه پاسداران را رد می‌کرد.

با این حال زیاد نخاله، دبیرکل گروه جهاد اسلامی در مصاحبه روز پنج‌شنبه خود با شبکه المیادین تاکید کرد که قاسم سلیمانی تمامی امکانات ایران را برای رساندن سلاح به غزه به کار گرفت، آموزش نیروهای حاضر در غزه برای استفاده از موشک‌های دوربرد را مطرح کرد و به همین دلیل است که امروز هزاران موشک و کارگاه‌های ساخت خمپاره و آر پی جی در نوار غزه وجود دارد که به شکل شبانه روزی فعالیت می‌کنند.

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar