8.8.21

خون چون من کس چنین ضایع کی است ؟ 🌹آوای طنین‌انداز 🔻اگر یک‌روز این رژیم توانست در سایهٔ غفلت جهانی و در عصر سانسور و نبود رسانه‌های آزاد، ۳۰هزار زندانی سیاسی را کشتار کرده و در گورهای دستجمعی و بدون آدرس و مشخصات مدفون سازد، امروز آن خونها در قامت جنبش دادخواهی قیام کرده‌اند تا قاتلان را به حسابرسی بکشانند. 🔻آوای آنها نه خاموشی می‌پذیرد، نه فراموشی. این دادخواهی تا روز به‌زیر کشیدن خامنه‌ای، رئیسی، اژه‌ای، قالیباف و تمام مرگ‌آفرینان و اختناق‌گستران ادامه خواهد یافت. 🔻صدای آنها هنوز در وجدانها طنین‌انداز است و طنین‌انداز خواهد ماند. 🥀🥀آنک کشتستم پی مادون من 🥀🥀می‌نداند که نخسبد خون من 🌹✊بر من است امروز و فردا بر وی است 🌹✊خون چون من کس چنین ضایع کی است 🔻این مطلب را درلینک زیربخوانید👇👇 https://bit.ly/3lGXhx8

 


خون چون من کس چنین ضایع کی است ؟

🌹آوای طنین‌انداز


🔻اگر یک‌روز این رژیم توانست در سایهٔ غفلت جهانی و در عصر سانسور و نبود رسانه‌های آزاد، ۳۰هزار زندانی سیاسی را کشتار کرده و در گورهای دستجمعی و بدون آدرس و مشخصات مدفون سازد، امروز آن خونها در قامت جنبش دادخواهی قیام کرده‌اند تا قاتلان را به حسابرسی بکشانند.

🔻آوای آنها نه خاموشی می‌پذیرد، نه فراموشی. این دادخواهی تا روز به‌زیر کشیدن خامنه‌ای، رئیسی، اژه‌ای، قالیباف و تمام مرگ‌آفرینان و اختناق‌گستران ادامه خواهد یافت.

🔻صدای آنها هنوز در وجدانها طنین‌انداز است و طنین‌انداز خواهد ماند.

 🥀🥀آنک کشتستم پی مادون من

🥀🥀می‌نداند که نخسبد خون من

🌹✊بر من است امروز و فردا بر وی است

🌹✊خون چون من کس چنین ضایع کی است


🔻این مطلب را درلینک زیربخوانید👇👇

https://bit.ly/3lGXhx8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar