2.1.22

سرهنگ پاسدار علی رفاهتی #رشت #گیلان رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان گیلان این پاسدار مزدور اخیرا در تجمعات و اعتراضات معلمان و فرهنگیان که در مقابل اداره آموزش و پرورش استان گیلان برگزار شد، دائما در حال عکس و فیلم گرفتن از معلمان و فرهنگیان معترض بود.

 







سرهنگ پاسدار علی رفاهتی #رشت #گیلان      

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان گیلان

این پاسدار مزدور اخیرا در تجمعات و اعتراضات معلمان و فرهنگیان که در مقابل اداره آموزش و پرورش استان گیلان برگزار شد، دائما در حال عکس و فیلم گرفتن از معلمان و فرهنگیان معترض بود. 


این پاسدار جنایتکار نقش زیادی در به خدمت گرفتن دانش آموزان و نوجوانان و جذب آنها به بسیج  برای فعالیت های سرکوبگرانه علیه مردم  در استان گیلان دارد.

این مزدور  همچنین در هر فرصتی با تبلیغات شهادت طلبی دانش آموزان بدنبال استفاده از دانش آموزان برای فعالیت های تروریستی و جنگ طلبانه سپاه است.


هرگونه اطلاعات و مشخصات ازاین مزدور را در اختیار راسویاب قرار دهید.


🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به  مردم بپیوندید.


🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی

🆔 @Rasuyab

🆔 @Rasuyab2

🆔 @Kashef_Rasu

 افشاگری کتابهای آموزش بسیجیان

(سری دوم)


🔸بکارگیری بسیج ضد مردمی در سرکوب قیام در شهرها


🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی

🆔 @Rasuyab

🆔 @Rasuyab2

🆔 @Kashef_Rasu

 افشاگری کتابهای آموزش بسیجیان

(سری دوم)


🔸بکارگیری بسیج ضد مردمی در سرکوب قیام در شهرها


در ادامه کتابهایی که از داخل سیستم آموزش بسیج بدستمان رسیده است میخواهیم سه کتاب دیگر را معرفی کنیم. این کتابها در راستای آموزش به بسیجیان برای سرکوب قیامهای شهری مورد استفاده قرار میگیرد. جوانان میهن پرست و قیامی با خواندن این کتابها میتوانند به شیوه های کار بسیجیان سرکوبگر و نیروی انتظامی پی برده و در صحنه با آنها به مقابله برخیزند. کتابهایی که معرفی میشود در کانال تلگرامی راسویاب قابل دانلود کردن میباشد. 


1.  آشنایی با مفاهیم و اصطلاحات اطلاعاتی و امنیتی: در این کتاب شیوه های مختلف کسب اخبار و تفاوت آن با اطلاعات آموزش داده شده است. موضوعات این کتاب شامل: تفاوت اخبار با اطلاعات/ اطلاعات آشکار و پنهان/ حفاظت گفتار/ شنود/ جمع آوری اطلاعات/ حفاظت اطلاعات/ جاسوسی/ حفاظت اسناد و مدارک/ تخلیه تلفنی/ قرار اطلاعاتی  است. 


2.  کتاب مبانی حفاظت اطلاعات: در این کتاب آموزش اطلاعات و حفاظت اطلاعات و ضد اطلاعات پرداخته شده و شیوه های کار جاسوسی و جمع آوری اطلاعات از مردم را به بسیجیان آموزش میدهد. همچنین در این کتاب تفاوت بین اطلاعات و حفاظت اطلاعات پرداخته شده است. این در حالی است که جوانان قیامی که در بسیج نفوذ کرده اند سری ترین اطلاعات آنها را در اختیار راسویاب قرار میدهند. 


3.  کتاب چالشها و راهکارهای پلیس در مقابل اعتراضات مردمی: این کتاب برای نیروهای پلیس و بسیج که در مقابل اعتراضات مردمی اقدام به سرکوب میکنند تهیه شده است و از شیوه های سرکوب سایر کشورها در این کتاب استفاده شده و بکارگیری پلیس مخفی در بین معترضین را آموزش میدهد. 


نتیجه گیری:‌

-  نگاهی به تاریخ مبارزات کشورهای دنیاو کشورمان ایران نشان میدهد آنچیزی که تعیین کننده است و سرنوشت یک جامعه و ملت را تعیین و تغییر میدهد نه نظامهای دیکتاتوری و ترفندها و آموزشها و سلاح و تجهیزات و نیروهای سرکوبگر آن بلکه اراده مردم است که بر همه چیز غلبه کرده و دیکتاتورها را به محل واقعیشان که همان زباله دان تاریخ است میفرستد آشنایی به تاکتیکها و تکنیک های دشمن ما را دررسیدن به این هدف بزرگ راهنمایی و کمک میکند. پیش بسوی هرچه آماده تر شدن برای گسترش قیام و براندازی نظام آخوندی جنایتکار و غارتگر


🔴 (https://t.me/rasuyab/11826)این #انقلابیست_تا_پیروزی

🆔 @Rasuyab

🆔 @Rasuyab2

🆔 @Kashef_Ras

‼️#راسویاب چهار ساله شد...


ضمن تبریک به مناسبت سال نو میلادی به هم میهنان مسیحی، با امید به پیروزی و آزادی هرچه سریعتر ایران عزیز از چنگال حاکمیت استبدادی نظام جمهوری اسلامی هرچه پرتوان تر، پنجمین سال فعالیت راسویاب را آغاز میکنیم


🔸با درود و سپاس از تمامی آزادیخواهان و جوانان براندازی که برای براندازی نظام پلید جمهوری اسلامی بی وقفه تلاش می کنند. 

مجموعه راسویاب امروز چهار ساله شد و وارد پنجمین سال فعالیت خود گردید.

این مجموعه، فعالیت خود را در تاریخ ۱۱ دی ۱۳۹۶ با افشای مزدوران و عوامل سرکوب در نظام جمهوری اسلامی ـ علیرغم تهدیدات و خط و نشان کشیدن های نهادهای اطلاعاتی و امنیتی ـ شروع کرد و همچنان تا به امروز، با کمک شما یاران و همرزمان، پر قدرت تر و پر نفس تر از همیشه، به کار خودش ادامه داده است.

در خلال یکسال گذشته، نیز همچون سالهای گذشته در هر فراخوانی و در هر رویدادی، از یاری و پشتیبانی بیدریغ طرفداران و یاران راسویاب برخوردار بودیم. و این، جای بسی مباهات و افتخار دارد که همگام و همقدم و هم نفس با شما عزیزان و جوانان برانداز، بر علیه نظام دیکتاتوری جمهوری اسلامی جنگیدیم و می جنگیم و خواهیم جنگید.

همچنین طی یکسالی که گذشت، با پیشنهادات و رهنمودهای فراوانی از جانب شما در مورد نحوه ارائه مطالب و اطلاعات دریافتی مواجه بودیم و تا آنجا که در توان ما بود تلاش کردیم که این پیشنهادات را در ارائه و نشر مطالب در کانال لحاظ کنیم.

 ذیلاً، به بیلان مختصری از انتشارات مجموعه راسویاب در چهارمین سال فعالیت راسویاب اشاره می کنیم: 

🔹انتشار اسامی و مشخصات بخشی از عوامل سرکوب و خشونت در نظام جنایتکار جمهوری اسلامی:

افشاء و انتشار روزانه و مستمر اسامی و مشخصات بخشی از عوامل سرکوب و خشونت در استان های مختلف کشور که مردم به جان آمده از ظلم و ستم این نظام جنایتکار را به ستوه آورده اند با خوشحالی و استقبال بیشماری از جانب هموطنان از یکطرف و ترس و هراس مزدوران سرکوبگر از طرف دیگر روبرو بوده است. 

در میان افشای مزدوران بویژه باید به افشای مزدوران سرکوبگر در جریان اعتراضات و تجمعات و  قیامها  در سراسر کشور اشاره کرد، کانال راسویاب تلاش کرد در جریان این قیامها و اعتراضات افشاگر مزدوران سرکوبگری باشد که بعنوان ابزار سرکوب در دستان رژیمی جنایتکار قرار دارند و پاسخ مردم رنجدیده و به جان آمده را زمانیکه در اوج فشارهای اقتصادی و معیشتی به اعتراض نیز برمیخیزند با ددمنشی تمام پاسخ میدهند و آخرین نمونه آن قیام مردم و کشاورزان اصفهان بود که در روز ۵ آذر ۱۴۰۰ با سلاحهای ساچمه زن سر و صورت و چشمان معترضین را مورد هدف قرار میدادند و این نقش سرکوبگرانه البته در تمامی اعتراضات همچون قیام سوختبران در  سیستان و بلوچستان و قیام مردم خوزستان بدلیل بحران بی آبی  و قیام کشاورزان و مردم اصفهان برای حقابه و آب زاینده رود  و در سایر اعتراضات و تجمعات همچون اعتراضات مردم چهار محال و بختیاری و اعتراضات مردم تبریز و نیز اعتراضات گسترده معلمین و فرهنگیان و کارگران و مالباختگان و ... تکرار شده است 


🔹شوآف انتخابات ریاست جمهوری رئیسی جلاد:

همه دست اندرکاران کانال راسویاب پیشاپیش سپاسگزار همه آن عزیزانی هستند که هم در روزهای قبل از نمایش انتخابات و هم در روز انتخابات  دست از شناسایی مزدوران و جیره خواران برنداشتند. درود بر آن جوانان براندازی که برای جمع آوری لحظه به لحظه اخبار شعب اخذ رای، در تمام روز رای گیری از شعبات مختلف اخذ رای، اقدام به تهیه و ارسال فیلم و عکس ها و ارسال آنها کردند که بساط شعبده انتخابات رژیم را با نشان دادن خالی بودن شعبه ها در تمام ساعات روز نشان دهند و دروغگویی و آمار سازی های اتاقهای تجمیع آمار به عیان به تمام مردم ایران نشان دهند 

این تلاش و کوشش در این دوره و بخصوص در روز انتخابات ثابت کرد که انتخابات نه تنها نمایشی است بلکه یک انتصاب از پیش مشخص شده بوده  و  رئيسی جلاد تنها گزینه مورد نظر خامنه ای برای  یکدست کردن حاکمیت در مقابله با مردم در شرایط بحرانی آینده است و در انتصاب وی هیچ جایی برای آرای آزادانه مردم وجود نداشته و رای مردم ایران  سرنگونی تمامیت این نظام جنایتکار است

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar