5.1.22

اکبر خوش کوشک گنده لات اطلاعاتی خامنه ای مفلوک در کلاب هاوس. ۱- اکبر قاتل از کادر های عملیاتی وزارت اطلا عات بود که مخالفان نظام را حذف فیز یکی می کردند ( یک نمونه فر یدون فر خزاد). اکبر قاتل ۶۵ سال دارد و از ابتدا در دستگاه سا واک ولایت فقیه کار می کرده است.'

 


اکبر خوش کوشک گنده لات اطلاعاتی خامنه ای مفلوک در کلاب هاوس.

۱- اکبر قاتل از کادر های عملیاتی وزارت اطلا عات بود که مخالفان نظام را حذف فیز یکی می کردند ( یک نمونه فر یدون فر خزاد).
اکبر قاتل ۶۵ سال دارد و از ابتدا در دستگاه سا واک ولایت فقیه کار می کرده است.'



۲- اکبر قاتل و سعید امامی و رضا ملک از سران وزارت اطلا عات در جنا یت قتل های زنجیر ه ای دستگیر شدند.
او در کلاب هاو س اعتراف می کند که ۱۱ ماه زندان بوده و شکنجه شده ولی هنوز نو کر خا منه ای است.

اکبر قاتل که تا دیروز مخالفان را با چاقو می کشت (۱۴ قتل سیاسی در خارج کشور بدست وی) حالا در لباس افسر اینتر نتی نظام وارد معر که کلاب هاو س شده است و از سلطنت خامنه ای حمایت می نماید.

۳- شرکت در چنین مجالس امنیتی بشکلی همکاری با نظام است و مجتبی واحدی مشاور سابق اخو ند کروبی از خود انتقاد نمود.
در کلاب هاوس گنده لات خا منه ای علاوه بر مجتبی واحدی ، علیر رضا نو ریز اده (مزدور اجاره ای) هم حضور داشت و اکبر قاتل گفت او با ما همکاری داشت.

۴- اکبر قاتل از همکاری ژاک شیراک کروپت و شارلاتان با نظام ولایی در دستگیری مریم رجوی و ۱۶۵ نفر از اعضا و هواداران شورای ملی مقا ومت ایران در پاریس گفت. اکبر قاتل مدعی بود که قرار بود آنها به رژیم تحو یل داده شوند ولی معا مله در نهایت انجام نشد.

پ.ن: ( البته با همت همزمان فعالان مقاومت ایران در سراسر جهان بوده که میز توطئه مماشاتگران غارتگر که با معامله ۷ میلیارد دلاری شرکت نفتی توتال فرانسه برای حضور و حفاری در منابع نفتی پارس جنوبی در قبال دستگیری و تحویل دستگاه مقاومت ایران به نظام ولایی در جریان بود، واژگون و چپه شد و این توطئه بر سر خودشان آوار گشت، بطوریکه مدت کوتاهی بعد از اتمام دوران ریاست جمهوری هر دو رئیس جمهور کروپت فرانسه شیراک و سرکوزی هر دوی آنان به فاصله چند سال از یکدیگر به جرم کروپسیون و رشوه خواری بطور عام و در چند پرونده و نیز دست داشتن در توطئه ۱۷ ژوئن ۲۰۰۳ ( شیراک در سمت رئیس جمهور و سرکوزی در مقام وزیر کشور وقت) توسط بازپرس مبارزه با فساد پاریس تفهیم اتهام شده و‌مورد بازجویی قرار گرفته بودند! اینرا دیگر اکبر لجن در کلاب هاوس نگفته بود!)

“اکبر لجن” با یک فقره عر و تیزی در کلاب هاوس گفته بود اگر نظام توسط آمریکا یا اسراییل در معرض سرنگونی قرار بگیرد، خودم و همه کادرهای نظام تا آخرین قطره خون ازش دفاع می کنیم!!

خطابم به این لومپن بی هویت و بی سروپا اینستکه تو خ….. داشته باش و پای حرفت بایست! اگرچه میدانم که تو و همپالکی هایت فاسد تر و بی دل و‌جگرتر از این حرف‌ها هستین و در ساعت ۲۵ !! تمامی آثار و نشانه های وابستگی به نظام را پاک کرده و با هویت جعلی پا بفرار می گذاری!! چون شک نکن که همگی تان جلوی دوشکا به خط خواهید شد!!😳🤔😡😡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar