10.1.22

افشاگری کتابهای آموزش بسیجیان (سری چهارم)

 




 افشاگری کتابهای آموزش بسیجیان

(سری چهارم)


🔸آموزش شیوه های سرکوب، حفاظت از اماکن حساس


🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی

🆔 @Rasuyab

🆔 @Rasuyab2

🆔 @Kashef_Rasu

 افشاگری کتابهای آموزش بسیجیان

(سری چهارم)


🔸آموزش شیوه های سرکوب، حفاظت از اماکن حساس


در ادامه کتابهای آموزشی بسیج و سپاه در راستای سرکوب هر چه بیشتر معترضین به کتابهای جدیدی که از طرف جوانان میهن پرستی که در ارگانهای سپاه و بسیج نفوذ کرده اند بدستمان رسیده میپردازیم. 


بمنظور جلوگیری و سرکوب اعتراضات مردمی، آموزش شیوه های سرکوب در سپاه وبسیج در دستور کار حکومت قرار گرفته است، در این رابطه به کتابهای آموزشی جدیدی که بدستمان رسیده است میپردازیم تا جوانان میهن پرست قیامی با شیوه های سرکوب سپاه و بسیج آشنا شوند.


کتاب رهنامه عملیات ضد شورش:

-  این کتاب در 172 صفحه، ترجمه شیوه های سرکوب اعتراضات مردمی در شهرها، توسط ناتو (سازمان پیمان آتلانتیک شمالی) تهیه و تنظیم شده است. در این کتاب به شورش و ضد شورش و شیوه های مختلف شورش و مقابله با آنها از طریق مشارکت نظامی بتفصیل پرداخته شده است. 


کتاب آسیب پذیری در برابر اغتشاشات شهری:

-  این کتاب در 22 صفحه توسط دانشگاه امام حسین تهیه و تنظیم شده است. در این کتاب به شیوه های حفاظت و نگهداری فضاها و ساختمانهای مهم در شهرها در مقابل اعتراضات مردمی پرداخته شده و به نیروهای سرکوبگر شیوه های مختلف مقابله با جوانان معترض آموزش داده شده است. 


عملیات گشت زنی:

-  در دو کتاب بالا آموزش شیوه های سرکوبگرانه در مقابل اعتراضات مردمی است و در این کتاب به شیوه ها و انواع مختلف گشتی برای جلوگیری از شکل گیری هر گونه تجمع اعتراضی پرداخته و در آن به ویژگی های گشتی ها، انواع گشتی و وظایف آنها آموزش داده شده است. 


نتیجه گیری:‌

با روند افزایش تجمعات اعتراضی در شهرهای مختلف، بایستی منتظر قیامهای سراسری بود و در چنین وضعیتی هیچ نیروی سرکوبگری حتی در بالاترین سطح آموزش و با داشتن تجهیزات کامل، توان مقابله با جوانان بپاخواسته را نخواهند داشت، قیام 98 الگوی بسیار واضحی از قیام سرنگونی است. به همه بسیجیان و نیروهای سرکوبگر هشدار میدهیم که هر چه سریعتر از صفوف نیروهای سرکوبگر جدا شده و به مردم بپیوندند. 


🔴 (https://t.me/rasuyab/11864)این #انقلابیست_تا_پیروزی

🆔 @Rasuyab

🆔 @Rasuyab2

🆔 @Kashef_Rasu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar