20.11.23

مهدی یک توهم است و چیزی حتا یک کودک هم میداند کە یک تخیل بیمارگونە و یک توهم و افسانە ای اختراع شدە توسط انگلیسیهاست و وجود خارجیندارد. و هرکسی کە خودش را پیرو تخیل و توهم بداند نیاز فوری مراجعە بە پزشک متخصص بیماریهای عقلی دارند.

 


 مهدی یک توهم است و چیزی حتا یک کودک هم میداند کە یک تخیل بیمارگونە و یک توهم و افسانە ای اختراع شدە توسط انگلیسیهاست و وجود خارجیندارد. و هرکسی کە خودش را پیرو تخیل و توهم بداند  نیاز فوری مراجعە بە پزشک متخصص بیماریهای عقلی دارند.

 در اینجا ما نتیجە میگیریم مذهب و بنیانگذاران مذهب دارای مشکلات روحی و روانی بودە اند و کتاب های مذهبی کپی شدی یکدیگرند کمی بهش زیاد و کم کردە اند ... اینجا بحث من کل ریشەی مذهب نیست بحث من دربارە دعبای کە زیر نام مهدی خیالی  کەیک نوع بیماری  توهمی میباشد و توهمی چیزی زیر نام مهدی کە تحت هیچ عنوان وجود خارجی ندارد یک توهم است.  امروز آخوندها این توهم وتخیل بیمارگونە را پروژەیی برای ماندگاری خود تبدیل نمودە اند ومردمانی نادان حماقت اندیش بە این توهم باور کردە اند البتە در طول چهل و چهار سالە حاکمان ایران این تخیل و خرافات  نادرست رابەخورد مردم و جوانان وکودکان  درمدارس و مهدکودک هامیدهند و آخوندها هروقت مردم از وضع موجود ناراضی باشند  این حماقت اندیشها میگویند منظرمباشید تا توهم و تخیل نادرست کە مطلقا وجود خارجی ندارد ظهور کند  همە چیز درست میکند ودرحالیکە این توهم و تخیل برای فریب مردم و و غارت اموال و ثروت مردم انجام میدهند نە مهدی وجود دارد و نە دعبای خرافاتی بنام توهم ظهور میکند بنابر این توهمی زیرنام مهدی خیالی 150 سال پیش  کشیش انگلیسی اختراعش کرد برای رویاروی باامپراطوری عثمانی واامروز دراین عصر تکنولوژی آخوندها نیز این تخیل نادرست و توهم را پروژەیی برای خر کردن مردمان حماقت اندیش و سوارشدن برمآنان تبدیل نمودە اند. مهدی شکلات تو کونشە شربت خوش مزە تو آلت تناسلیشە و با این حیلە دارند  هشتاد میلیون انسان استحمار میکنند

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar