18.11.23

رمز محور مقاومت فاش شد

 

این یکی از پیروان حسین بن علی است که مثل رهبرش چه به زنان میگوید 


در سنندج فاطمیون دست بە جنایت زدند بە همین  خاطر بود کە اجازە نمیدهند افغانی وارد سنندج بشود کتکش میزنند،  در کرمانشاە حشد شعبی  و حزب اللە دست بەجنایت زدند و در مهاباد اعضای حماس و حوثیهای یمن شرکت کردە بودند درسرکوب مردم و در مهاباد بە بیست و نو دختر زیر سن قانونی تجاوز کردند فلسطینیها و تعدادی کارگرمصری هم رژیم آنها را نیز براێ سرکوب مسلح کردە بود . درسرکوب مردم ایران چە در آبان نود و هشت و چە درانقلاب ژینا و چە در زمان موسوی و کروبی  حماس مستقیم درسرکوب معترضین ایرانی شرکت کردە بود با تروریستهای حزبالله و شیعەهای عراقی وابستە بەرژیم ایران،  یک شاهد عینی بە خاطر امنیت جانی نمیتوانیم بگویم مال کدام شهڕ میباشد. گفت چهار لشکر از مناطق ما رد شدند بسوی کرمانشاە.

این سه نفر با دختران یکدیگر سکس کرده اند 

یعنی این سه تا نره خر دختراشون و با هم ضربدری عوض میکردن؟

دختر عماد مغنیه میشه زن دوم قاسم کتلت، دختر قاسم کتلت میره زیر حسن نصرالله و ...

عجب محور مقاومتی بود ما خبر نداشتیم 

رمز محور مقاومت فاش شد 

امام حسین و زن از دیدگاه این ملاهای زن ستیز از دیدگاه حسین بن علی موسوم به امام حسین زن  حیوان است خدا برای سواستفاده ی جنسی و لذت جنسی مردان آفریده است مثل خر و اسب وهر حیوانی دیگر.


محور مقاومت هم با پیروی از حسین بن علی  میتوانند زنان و دختران یکیدیگر را بکنند برای مثال میتوانند با دختران یکدیگر سکس بکنند و حتی زنان با زنان یکدیگر سکس بکنند  اگر مادرانشان جوان باشند باز میتوانند با مادران یکدیگر سکس بکنند چون محور مقاومت پیرو حسین ابن علی هستند و حسین زنان را حیوان و سوستفاده جنسی از زنان رایج دانشته است . ما اینجا شواهد و مدارکی منتشر میکنیم با این تفکر صدق میکند 

انیمیشن طنز پاسدار سبزعلی رضایی و پویش موشکی😬

حرامزادهای ضد ایرانی آخوندهای جانی





عرزشی بالاخره موفق شد در جنگ فتوشاپ علیه اسرائیل پیروز شود، قدس را آزاد کند و سیدعلی را هم برای زیارت به آنجا ببرد، فقط بدبخت غربتی گاری‌سوار نمی‌داند آنی که به پنجره‌هایش پرده نصب است، اتوبوس ایران‌پیماست نه هواپیمای مسافربری..


 اعتراف صریحِ یحیی السنوار به دریافت موشکهای ایرانی، جهت حملات گسترده به اسرائیل، که اکنون نتیجه آن شده است یک غزه کاملا شخم زده شده و آماده کشت بادمجان و خربزه، برای جبهه مقاومت و ساحت مقدس رهبری جمهوری اسلامی!!!

این است نتیجه همراهی و اطاعت بدون تعقل و کورکورانه از فرمایشات سپاه قدس و ولایت مطلقه فقیه..

در سنندج فاطمیون دست بە جنایت زدند بە همین  خاطر بود کە اجازە نمیدهند افغانی وارد سنندج بشود کتکش میزنند،  در کرمانشاە حشد شعبی  و حزب اللە دست بەجنایت زدند و در مهاباد اعضای حماس و حوثیهای یمن شرکت کردە بودند درسرکوب مردم و در مهاباد بە بیست و نو دختر زیر سن قانونی تجاوز کردند فلسطینیها و تعدادی کارگرمصری هم رژیم آنها را نیز براێ سرکوب مسلح کردە بود . درسرکوب مردم ایران چە در آبان نود و هشت و چە درانقلاب ژینا و چە در زمان موسوی و کروبی  حماس مستقیم درسرکوب معترضین ایرانی شرکت کردە بود با تروریستهای حزبالله و شیعەهای عراقی وابستە بەرژیم ایران،  یک شاهد عینی بە خاطر امنیت جانی نمیتوانیم بگویم مال کدام شهڕ میباشد. گفت چهار لشکر از مناطق ما رد شدند بسوی کرمانشاە. از خواهرم کە تو سپاە میباشد پرسیدم اینها کە ایرانی نیستند حق داردمسلح از درون شهرهاێ ما تردد کنند؟   پسر خوهرم گفت دای سکوت کن چیزی نگو اینها ازاعضای حزب اللە و حشد الشعبی هستند قرار است اعتراضات کرمانشاە را سرکوب کنند این بیناموسها دارند خارجی میارن کە هموطنان خود را سرکوب کنند،  پنج لشکر کە ازاعضای حماس و حوثیهاێ یمن و و فاطمیون افغانی بسوێ مهاباد حرکت کردند اونجا خیلێ اوضاع خراز است زخصوص شهر نقدە و میان دوآب و شهرهاێ اطراف آن چند تپ از اعضای حزب اللە و  حشد الشعبی و تیپ  امام  حسین بسوی سنندج حرکت کردند و یک تیپ از اعضای حوثیهای یمن. میگن بیشرفهافلسطینیها بە چندین دختر دانش آموز تجاوز جنسی کردە اند و اطلاعات سپاە بە خانوادە قربانیان گفتە اند اگر اعتراض و دست بە افشاگری کنند عدام میشوند



اگر این تحلیل را مد نظر خود قرار بدهیم  و نحوی رفتار پیروان حسین به علی با زنان نگاه کنیم  بنابر این میتوانیم رفتار حسین را بشناسیم. آنچ مورخ روسی آلکس  نوشته در باره جنگ حسین با یزید صدق میکند که حسین دارای بیماری زن ستیزی  میسومانیا بوده است.
و با رفتن دختران به مدرسه مخالف بوده و تهدید قتل زنانی که به مدرسه  رفته اند امروز علی خامنه ای و نظام ملاها در ایران یکی از پیروان حسین هستند به بین چگونه آرمیتای ۱۶ ساله را به قتل میرسانند و دست به پنهان کاری میکنند که بگویند که کار ما نبوده لاکن در میترو یک زن میگوید ما کشتیم حقش بود و اعتراف میکند.
در علم روانشناسی میگوید اگر میخواهید کسی را بشناسید   باید اول رفتار او را زیر نظر قرار دارد سپس  بدانید از چه کسی پیروی میکند  اگر مذهبی بود بدان پیرو کدام مذهب و بیشتر به کدام شخصیت مذهبی وابستگی دارد.
امروز در این  به قول خودشان حکومتشان آولگو گرفته از حسین بن علی بن طالب  پس اینجا حکومت بر مبنای افکار و تفکر حسین بنا شده است هرکاری که میکنند در نوشتهای حسین بوده رفتار با زنان همان رفتاریست که حسین در نبرد کربلا چهل تا ۵۰ تا زن را قتلعام کرد. 
امروز آخوندها با پیروی از حسین فرزند علی بن طالب زن کش و دختر کش  اینها همچون حسین  دختران را میکشند و بی باکانه میگویند ما کشتیم حقش بود.
اگر میخواهید از راه  روانشناسی دست به تحقیق بزنید باید  با این سئوال مواجه بشویم چرا پیروان حسین بن علی بن طالب بر پوشش و حجاب زنان تاکید دارند؟   اگر بخواهیم  دست به تحلیل روانشناسانه بزنیم  در باره رفتار و عملکرد پیروان حسین بن علی بن طالب درمیابیم که حسین بن علی بن طالب یک زن ستیز  و دشمنان زنان بوده  دارای بیماری میسومانیا بوده  است.
و یکی از دلایل نابودیش حمله به زنان و دخترانی بوده که  به دستور یزید به مدرسه رفته بودند و حسین با آن مخالفت کرده بود  حسین بیمار میسومانیای  همیشه بر این باور بوده که زن حق حرف زدن با نامحرم  و حتی ظاهر شدن در فضای عمومی نباید داشته باشد.
حسین بن علی فردی  دگماتیک  زن ستیز بوده میشود گفت حسین بن علی بن طالب فردی همچون ابوبکر البغدادی بوده. 
حسین بن علی بن طالب یک بیماری روانی شدید به نام زن ستیزی و زن ستیزی را رهبری کرد.

The code of the axis of resistance was revealed

Imam Hossein and woman from the point of view of these anti-feminist mullahs from the point of view of Hossein bin Ali, known as Imam Hossein, woman is an animal, God created men for sexual abuse and sexual pleasure, like donkeys, horses and other animals.

The axis of resistance follows Hussain Ibn Ali, women and girls can have sex with each other, for example, they can have sex with each other's daughters, and even women can have sex with each other's women, if their mothers are young, they can have sex with each other's mothers, because the axis of resistance follows Hussain Ibn Ali. and Hossein considered women to be animals and sexual exploitation of common women. We publish here evidences that are true with this thinking


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar