30.9.19

با یکی از فاسدین شهرداری #اسلامشهر #تهران آشنا شوید علی مهدوی اصالتا اهل روستای میانه و از جیره خواران وابسته به حکومت که میباشد که به دلیل دعواهای قومی از این روستا اخراج شد و در حال حاضر در حاشیه شهر اسلامشهر سکونت دارد. وی سابقا مدیر منابع انسانی شهرداری و بسیج دادگستری اسلامشهر بوده است که به خاطر رشوه از این نهاد اخراج و مجددا با پارتی بازی وارد شهرداری شد. این مزدور از لباس آخوندی جهت انجام کارهای خود استفاده میکند و در برخی از موارد با لباس شخصی میباشد.


با یکی از فاسدین شهرداری #اسلامشهر #تهران آشنا شوید
علی مهدوی
اصالتا اهل روستای میانه و از جیره خواران وابسته به حکومت که میباشد که به دلیل دعواهای قومی از این روستا اخراج شد و در حال حاضر در حاشیه شهر اسلامشهر سکونت دارد.
وی سابقا مدیر منابع انسانی شهرداری و بسیج دادگستری اسلامشهر بوده است که به خاطر رشوه از این نهاد اخراج  و مجددا با پارتی بازی وارد شهرداری شد. این مزدور از لباس آخوندی جهت انجام کارهای خود استفاده میکند و در برخی از موارد با لباس شخصی میباشد.
این مزدور تا الان چند تن از اقوام خود (نایینی و مهدوی و قلی پور و میرزایی) را وارد شهرداری اسلامشهر و واوان کرده که کلیه این مزدوران از جمله وحوشی هستند که در بسیج اسلامشهر ثبت نام کرده اند.
دایی این فرد کریم نایینی نام دارد که از اعضای فاسد شورای شهر اسلامشهر و معاون بسیج اصناف میباشد و برادر وی با نام رضا مهدوی در حال حاضر شهردار شاطره میباشد.

📌چهره سرکوبگران را به یاد داشته باشید

  🔴 #تروریستها_را_افشا_میکنیم
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar