29.9.19

‍ قربانیان بی گناه فقر در مناطق زلزله زده 《سخت است که بچه ات جلوی چشمانت بمیرد و نتوانی کاری برایش انجام دهی 》این صحبت های احمد رستمی ، پدری از شهرستان زلزله زده دالاهو است که چند روز پیش فرزند دو ساله اش را در آتش سوزی از دست داد.


‍ قربانیان بی گناه فقر در مناطق زلزله زده


《سخت است که بچه ات جلوی چشمانت بمیرد و نتوانی کاری برایش انجام دهی 》این صحبت های احمد رستمی  ، پدری از شهرستان زلزله زده  دالاهو است که چند روز پیش فرزند دو ساله اش را در  آتش سوزی از دست داد.


احمد که برای کارگری فصلی در یک مزرعه  سیب زمینی ،  به همراه خانواده اش به همدان رفته بود ،  عصر روز دوم مهر ماه درحالی که همسرش به همراه  دو دختر و دو پسرش در چادر اسکانشان  ، بر روی یک چراغ خوراک پزی در حال پخت غذا بود ، چراغ منفجر شده و چادرشان آتش می گیرد که  متاسفانه هیوای دو ساله در این حادثه به دلیل سوختگی عمیق جانش را از دست می دهد و مادر هیوا هم در جریان نجات فرزندانش صورتش آسیب می بیند.
احمد می گوید که بعد از تخریب خانه اش در زلزله ، با وام و قرض توانست خانه اش را بسازد اما دوباره در چند زلزله پر قدرت اخیر خانه اش دوباره آسیب دید و با فرا رسیدن تاریخ پرداخت اقساط و فشار بانک ها در حالی که هیچ پولی نداشت مجبور شد به همراه دختر های ۱۵ و ۱۱ ساله ، همسر و دو پسر ۲ و ۳ ساله اش برای کار به همدان برود که شاید بتواند از درآمدش مبلغ اقساط را پرداخت کند  .
هیوا ،  در حالی که دوم مهر ماه تولد دو سالگی اش بود بر اثر آتش سوزی چادرشان در همدان جان سپرد.
✍🏻فرشته چراغی

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar