30.12.20

پاسدار «اسماعیل قاآنی»، فرمانده نیروی «قدس» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رییس جمهوری امریکا و وزیر خارجه و رییس سازمان اطلاعات مرکزی این کشور را به کشتن تهدید کرد.

 



پاسدار «اسماعیل قاآنی»، فرمانده نیروی «قدس» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رییس جمهوری امریکا و وزیر خارجه و رییس سازمان اطلاعات مرکزی این کشور را به کشتن تهدید کرد.


اسماعیل قاآنی در جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی در روز چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹گفت آن‌ها باید سبک زندگی مخفی «سلمان رشدی» را یاد بگیرند چرا که جمهوری اسلامی انتقام قاسم سلیمانی را خواهد گرفت.
سلمان رشدی نویسنده بریتانیایی-هندی است که «روح‌الله خمینی» به دلیل نوشتن یک رمان، حکم مرگ وی را صادر کرد و این نویسنده به دنبال آن زندگی مخفیانه‌ای داشته است.
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران هم‌چنین گفت: «امریکایی‌ها تاکنون هم سیلی سخت‌افزاری خورده‌اند و هم سیلی نرم‌افزاری.»
اسماعیل قاآنی در این‌باره توضیح بیشتری نداد اما گفت که هدف او از انتقام قاسم سلیمانی، خروج نیروهای امریکا از منطقه است.
قاآنی پس از کشته شدن قاسم سلیمانی، فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران، از سوی «علی خامنه‌ای» به عنوان جانشین وی منصوب شد.

اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، در جلسه غیرعلنی مجلس در سالگرد کشته شدن قاسم سلیمانی دونالد ترامپ و دیگر مقام‌های دولت او از جمله وزیران خارجه و دفاع و رییس سازمان سیا را به کشتن تهدید کرد.


قاآنی گفت آنان باید «سبک زندگی مخفی سلمان رشدی را یاد بگیرند؛ چرا که جمهوری اسلامی انتقام» قاسم سلیمانی را خواهد گرفت.


اسماعیل قاآنی که بدلیل زخمی شدن در جریان حمله هوایی اسراییل در سوریه ۵ ماه در هیچ جلسه‌ای حضور نداشت و از بیم فاش شدن حتی به محل سکونت با خانواده! برنگشته بود، نگفت که چرا به بیش از پانصد حمله مستقیم اسراییل پاسخ نداده اند. اکنون ولایت مداران هم متوجه شده‌اند که کل سپاه در ایام سالگرد هلاکت قاسم سلیمانی هم علیه آمریکا کوچکترین غلطی نخواهند کرد و به اقدامات تروریستی گروههای مزدور با چمدانهای دلار بسنده خواهد کرد. می دانند که اکنون پتک بر بالای سرشان است!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar