17.12.20

پرستوهای اطلاعاتی سودابه خورسند و یا شیرین نجفی و یا صائب نجفی. این زن یکی از حرفیترین پرستوهای اطلاعاتی رژیم

 







پرستوهای اطلاعاتی سودابه خورسند و یا شیرین نجفی و یا صائب نجفی. این زن یکی از حرفیترین پرستوهای اطلاعاتی رژیم ایران بعد از مهوش سالی چگنی میباشد البته دراروپا خیلی از این پرستوها حتی در مکانهای مهم مشغول به کار هستند خیلیها در کشورهای اروپای نیز بر سر میبرند این پرستوها. و در ضمن این را بگویم این پرستوها طوری تغیر چهره میدهند شاید باورکردنی نباشد . و من این را زمانی فهمیدکه مهوش سالی چگنی در سال دوهزار و چهاردهافشا کردم و ایشان را زیر نظر گرفتیم تنها از راه شماره ماشیینش و نحویی راه رفتنش ما توانستیم کشفش کنیم
#iranianmullahterroristregime
#ayatollahcorona_viruses https://iranianagents.wordpress.com

شیرین نجفی از پرستوهای وزارت اطلاعات
شیرین نجفی یا سودابه خورسند
شیرین نجفی یک پرستوی وزارت اطلاعات است که در ترکیه با جهانگیر شادانلو سال گذشته قرار و دیدار داشته و سپس سر از فرانسه و پاریس درآورده و زیر عنوان فعال حقوق زنان ماموریتش را انجام میداده است و در همکاری تنگاتنگ با آمد نیوز و روح الله زم بوده و گفته می شود ایشان وی را رازی کرده تا قدم رنجه فرموده و برای دیدار با آخوند سیستانی بروند که سیستانی هم تکذیب کرد ولی به دیدار ماموران اطلاعات سپاه پاسداران رفته وسر از ایران و اعتراف تلویزیونی به سرعت برق و باد در آورده اند.

از وقتی خبر دستگیری زم و حضورش در تلویزیون نظام منتشر شده همه ماموران رنگارنگ نظام و سرویسهای خارجی به دست و پا اقتاده اند که آی دزدیدند! دزدیدند! آی تحویل دادند و …!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar